Jump to content

Champions League 2005/06


Dr. Phil

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Har troen på Arsenal i championsleague i år ;) De ser ut til å slite litt i premier league hittil, men de tar tilbake forspranget til Chelsea ved nyttår tror jeg :D

 

 

De er på vei til å bygge et ungt mannskap og det setter jeg utrolig stor pris på. Wenger tenker fremtid siden vi ikke har like mye penger som man u, chelski og de andre rike klubben. Vi er bedre enn dem alle selv uten penger.

 

 

I år tar kanskje ikke Arsenal Premier League, men jeg har stor tro på dem i Champions league i år :angry:

Link to comment
Share on other sites

Duer en sann optimist... Personlig har ikke tro påat vi skal gjøre det noe bedre i CL enn det vi har gjort de siste årene. Vi snubler oss igjennom gruppespillet, sån rimelig med æren i behold og så går vi på en smell i 16- eller kvartfinalen...

 

Derimot er jeg helt enig i at vi har veldig mange bra talenter i stallen som kan komme til å regjere på fotball baner både i England og Europa, om noen år....

Link to comment
Share on other sites

Et viktig stikkord for Sukksess i CL 2005/2006 er Alexander Hleb. Hvitrusseren har mange av de kvalitetene våre spillere mangler for å utgjøre det lille ekstra i CL. Han har evnen til å dra av 2-3 mann på midtbanen for så å sende en perfekt pasning til angrperene. Han er en aggresiv spiller som ofte viser seg fra sin beste side i de store kampene og kan få med seg de andre i riktig retning..

 

CL vinneren 2005/2006 kan godt komme fra Nord LOndon

Link to comment
Share on other sites

Et viktig stikkord for Sukksess i CL 2005/2006 er Alexander Hleb. Hvitrusseren har mange av de kvalitetene våre spillere mangler for å utgjøre det lille ekstra i CL. Han har evnen til å dra av 2-3 mann på midtbanen for så å sende en perfekt pasning til angrperene. Han er en aggresiv spiller som ofte viser seg fra sin beste side i de store kampene og kan få med seg de andre i riktig retning..

 

CL vinneren 2005/2006 kan godt komme fra Nord LOndon

22127[/snapback]

 

Jeg tror det er lite sansynlig at Arsenal vinner CL i år. Men det kan godt hende av vi kommer veldig langt, og kanskje til finalen! :ph34r:

 

Men alt med Hleb du sier er helt korrekt! :D

Link to comment
Share on other sites

CL vinneren 2005/2006 kan godt komme fra Nord LOndon

22127[/snapback]

Ja, og det håper jeg virkelig. Jeg har så lyst til å oppleve Champions League suksess med Arsenal at du aner ikke. Hvis vi skulle vinne den i år så skal jeg feste 3 dager på rad!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH så konge det ville vært hvis vi vant CL!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Har stor respekt for PW men ingenting ville ha gleda meg meir enn å slå ut Juventus av CL. Suksess i årets turnering vil gje AW litt ro rundt laget samtidig som ein kan få napp hjå spelarar med ambisjonar i Europa.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Hvis ikke Arsenal vinner Champions League, tror jeg Lyon eller Barcelona tar trofeet hjem. Nå er nok Arsenal den store kandidaten. Shitsea og Woman ryker ut av gruppespillet! :D

 

Lyon virker utrolig godt kollektivt. De har ikke mange stjerner, er mer et sammensatt lag.

 

Juninho Pernambucano er konge på frispark. Jeg er glad jeg har autografen hans :) .

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Barcelona vinner CL i år. Finalen spilles mot Arsenal!! :rolleyes:

 

Van Persie: Hvordan fikk du autorgafen "hans" (Pernambucano???) Fytti søren for en frispark-taker asså!! :D Synd at han ikke er en like god fotballspiller...

26285[/snapback]

Jeg bor nesten rett ved siden av Værnes :) . Dagen før Lyon skulle spille mot Rosenborg, dro jeg og noen venner utover til flyplassen da spillerne landet. Jeg var heldig, for det var kun meg, vennene mine og to 8.klassinger + masse TV-team (jeg ble intervjuet av fransk TV faktisk B) ), som var der.

 

Først prøvde jeg å få tak i Carews autograf, men han var for opptatt av å snakke med NRK og Tv Norge. Så han ble det ikke noe av. Men jeg fikk Wiltord sin autograf, og autografen til noen spillere jeg ikke vet navnet på.

 

Da Carew kom ut til bussen, ertet resten av Lyon-spillerne Carew :D . De ropte: "I Love You, John. You are so fine."

 

Jeg holdt på å le meg i hjel :D .

 

Men så, da jeg tror at absolutt alle spillerne har gått i bussen, så kommer frispark-kongen Juninho alene og beskjeden ut av terminalen. Jeg løper bort til ham og får en dyrebar autograf B) .

 

Juninho sa ett eller annet til meg etter at han skrev autografen. Noe på portugisisk må det ha vært.

 

De andre vennene mine vurderer nå å selge autografen de fikk, for masse penger. Hvis de gjør det, gjør de en tabbe. For å si det mildt.

Link to comment
Share on other sites

Barcelona vinner CL i år. Finalen spilles mot Arsenal!! :D

 

Van Persie: Hvordan fikk du autorgafen "hans" (Pernambucano???) Fytti søren for en frispark-taker asså!! :D Synd at han ikke er en like god fotballspiller...

26285[/snapback]

Jeg bor nesten rett ved siden av Værnes :) . Dagen før Lyon skulle spille mot Rosenborg, dro jeg og noen venner utover til flyplassen da spillerne landet. Jeg var heldig, for det var kun meg, vennene mine og to 8.klassinger + masse TV-team (jeg ble intervjuet av fransk TV faktisk B) ), som var der.

 

Først prøvde jeg å få tak i Carews autograf, men han var for opptatt av å snakke med NRK og Tv Norge. Så han ble det ikke noe av. Men jeg fikk Wiltord sin autograf, og autografen til noen spillere jeg ikke vet navnet på.

 

Da Carew kom ut til bussen, ertet resten av Lyon-spillerne Carew :D . De ropte: "I Love You, John. You are so fine."

 

Jeg holdt på å le meg i hjel :D .

 

Men så, da jeg tror at absolutt alle spillerne har gått i bussen, så kommer frispark-kongen Juninho alene og beskjeden ut av terminalen. Jeg løper bort til ham og får en dyrebar autograf B) .

 

Juninho sa ett eller annet til meg etter at han skrev autografen. Noe på portugisisk må det ha vært.

 

De andre vennene mine vurderer nå å selge autografen de fikk, for masse penger. Hvis de gjør det, gjør de en tabbe. For å si det mildt.

26311[/snapback]

 

Artig! Heldig du, gutt!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal kan absolutt vinne Cl , når LIVERPOOL kan , så kan alle lag , lol. Men det er noen skikkelig gode lag som er med , Bayern , Barcelone og Lyon er store form lag i år . Det fine er at vi slipper å spille mot all disse . Håper at Chelsea mislykkes , må si at jeg hater måten de driver klubben på , ubegrenset med penger er ødeleggende for fotballen ;) .

 

Kommer sikkert til å bli skuffet i år også ! men er evig optimist når det gjelder Arsenal.

Vi har ikke møtt helt store lag i gruppa vår , men vi gjør det bedre på bortebane enn tidligere , Ajax er et godt lag som er vanskelige å ta på hjemme bane

 

Etter gruppespillet håper jeg vi møter Chelsea og slår dem ut :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Jeg la merke til at noen etterlyste en tråd om denne kampen. Men det jeg gjør nå er at jeg lager en tråd om begge kampene sånn at vi kan legge ut våre tanker allerede nå, og så kan vel Andain lage tråder om enkelt-kampene etter hvert, bare at jeg lager en "kladdetråd" nå...

Jeg valgte også å sette opp en poll, noe som heller Andain ikke gjør i kamptrådene. (kanskje noe han skulle begynt med?)

 

DISKUTER!

 

 

(Har noen klager på tråden så kan dere sende meg PM, for det ble litt rotete...)

 

 

Limt sammen med eksisterende tråd om Champions League, sammen med pollen din.

Mod

32271[/snapback]

ikke klag!! Andain gir oss utrulig mye informasjon for hver kamp han gjør jo en kjempeinnsats!

Link to comment
Share on other sites

jeg tror vi kommer til og gå på et tap i begge kampene, men rosenborg klarte og skåre på Real. så hvorfor ikke vi og?..det er en liten mulighet at vi går vidre

 

 

håper det. :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg la merke til at noen etterlyste en tråd om denne kampen. Men det jeg gjør nå er at jeg lager en tråd om begge kampene sånn at vi kan legge ut våre tanker allerede nå, og så kan vel Andain lage tråder om enkelt-kampene etter hvert, bare at jeg lager en "kladdetråd" nå...

Jeg valgte også å sette opp en poll, noe som heller Andain ikke gjør i kamptrådene. (kanskje noe han skulle begynt med?)

 

DISKUTER!

 

 

(Har noen klager på tråden så kan dere sende meg PM, for det ble litt rotete...)

 

 

Limt sammen med eksisterende tråd om Champions League, sammen med pollen din.

Mod

32271[/snapback]

ikke klag!! Andain gir oss utrulig mye informasjon for hver kamp han gjør jo en kjempeinnsats!

32674[/snapback]

 

Haha!!! "Klag"??? Hvor har du funnet klagingen min i det innlegget mitt der oppe? :P :lol:

 

Andain gjør forøvrig en deilig jobb med forumet. Det blir så godt organisert og flott! Takk!

Link to comment
Share on other sites

Har en god følelse av at vi spiller u borte og vinner sikkert hjemme . Det blir spennende dette her , spesielt er det når man har den store troen foran en kamp .

 

 

Spørsmål ; er kvart finalen det lengste vi har kommet oss i CL ?

34271[/snapback]

Ja

Link to comment
Share on other sites

Nå er det enda over en mnd til den første av disse kampene så det blir vel litt vanskelig å spå... Både vi og Real har vel ikke helt hatt den sesongen som man hadde håpet, men alt kan skje i en CL-kamp. Der kan formen plutselig være helt motsatt av det den er i den hjmelige serien.

 

Det som er helt sikkert er at dette er to lag som ønsker å vise seg fra sin beste side for å gjøre opp for en relativt dårlig sesong hjemme. Real har jo som kjent kjøpt opp det som var av store navn før Chelsky kom på banen. Hvem som kommer til å være trener i real når vi møtes vet vel ikke sikkert før selve kampdagen. Skulle vi vinne i madrid er det vel ikke usansynlig det er en ny mann på plass før det endelig skal avgjøres i London.

 

Selv tror jeg vi har gode muligheter til å gå videre. Real har på ingen måte stådd fram som noe perfekt fotballag. De roter fort bort poeng å klarte ikke å holde fokus i de to kampene de hadde bra motstand i gruppespillet (mot Lyon). Sansynligvis hadde de ikke gått videre fra gruppespillet hvis de hadde vært i en bedre gruppe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...