Jump to content

Champions League 2005/06


Dr. Phil

Recommended Posts

hvorfor er det så vanskelig for enkelte å innrømme at arsenal for en gangs skyld er favoritt i et oppgjør i champions league? villareal er ikke i nærheten av hverken juventus eller real madrid. alt annet enn seier til arsenal, er en stor overraskelse. arsenal er et klart bedre lag enn villareal og bør vinne minst 4 av 5 oppgjør over to kamper.

 

Favoritt er vi nok ja, men det er forskjell på det å være favoritt og det at det blir to enkle kamper og en ren formalitet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Vi er favoritter, ingen tvil etter min mening. At det blir en formalitet er vel å ta i, kampene skal spilles og Villareal har slått gode lag før de.

 

Passer Gilberto litt på Riquelme og forsvaret holder løpene til Forlan og Mari så bør vi ta de. Dog, det er lettere å si enn å gjøre i praksis.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

etter old trafford er jeg mer optimistisk foran villareal

 

tror det var en vekker for gutta, at det må innsats til-110 prosent

 

Vi snakker ikke walk over i en semifinale over to kamper i champions leauge

 

Det blir steintøft, men jeg har troa

 

come on gunners

Link to comment
Share on other sites

hvorfor er det så vanskelig for enkelte å innrømme at arsenal for en gangs skyld er favoritt i et oppgjør i champions league? villareal er ikke i nærheten av hverken juventus eller real madrid. alt annet enn seier til arsenal, er en stor overraskelse. arsenal er et klart bedre lag enn villareal og bør vinne minst 4 av 5 oppgjør over to kamper.

 

-Fordi omtrent hver j*vla gang vi har hatt et favorittstempel i CL har vi røket på hue og rævva ut.

Link to comment
Share on other sites

hvorfor er det så vanskelig for enkelte å innrømme at arsenal for en gangs skyld er favoritt i et oppgjør i champions league? villareal er ikke i nærheten av hverken juventus eller real madrid. alt annet enn seier til arsenal, er en stor overraskelse. arsenal er et klart bedre lag enn villareal og bør vinne minst 4 av 5 oppgjør over to kamper.

 

-Fordi omtrent hver j*vla gang vi har hatt et favorittstempel i CL har vi røket på hue og rævva ut.

 

Og alle vet at det finnes ikke noe sånt som lett match og enkel motstander i CL semifinale.

Mulig vi er favoritter på papiret, men det betyr ikke en dritt når kampen startes.

110% innsats må til skal vi til finalen.

Link to comment
Share on other sites

110 % innsats kommer vi til å se uavhengig av hva som skjer i de neste seriekampene. Ingen stiller på laget i en semifinale i mesterligaen uten å være topp motivert.

 

Spørsmålet er om vi møter en motstand som klarer å demme opp for vårt offensive spill, og om de også klarer å få oss på hælene! Eller sagt på en annen måte. Vi kan nok ikke forvente å vinne med kontringsfotball som mot Real og til tider mot Juve.

 

Her må vi ta initiativet og samtidig være trygge nok bak. Det blir er en kjempeutfordring som jeg gruer for...

 

Men selvsagt, - jeg tror vi vinner!

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Spiller vi på samme måte som mot Juventus på Highbury har nok Villareal et problem. Dette kommer til å bli utrolig spennende :P

 

Mange som planlegger 17 mai feiring i Paris? viss vi klarer å danke ut Villareal da..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...