Jump to content

Over til det positive


Jannis

Recommended Posts

Guest Willer

5. Arsenal 20 10 4 6 27 - 15 34

 

Det er tallenes klare tale etter 20 spilte kamper.

 

Det positive med disse tallene er faktisk det defensive... ved at vi slipper inn bare 15 mål på 20 kamper...0,75 innsluppet mål pr. kamp...og det til tross for at vi har tapt hele 6 kamper. Ingen tvil om at Lehmann har hatt en fin sesong. Synes også at forsvaret har gjort det jevn over bra. Savner selvfølgelig Cole/Clichy, men tatt det i betraktning skal vi være brukbart fornøyde.

 

Men litt for mange av disse 15 innslupne målene har kommet etter direkte personlige feil. Dette er ting det burde være mulig å justere på.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

synes det begynner å se positivt ut, henry blir og vi er igang med å klatre på tabellen

 

cupene blir spennende å følge, men vi vinner minst en av cupene, og tar cl-plass

laget vil bli styrket, og neste år tar vi ligagullet

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Arsenal-vårens lag?

 

Jeg tror at en snuoperasjon er i gang, og at vi kommer til å vinne en av cupene

 

Gleder meg ellers over det Wenger sier om klubbens ambisjoner

 

hvilken cup vinner vi?

 

og har vi sjanse i cl?

 

i cl kan vi vel sees på som en outsider,men skal vi ha sjanse må laget forbedre seg

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at en snuoperasjon er i gang, og at vi kommer til å vinne en av cupene

 

Gleder meg ellers over det Wenger sier om klubbens ambisjoner

 

hvilken cup vinner vi?

 

og har vi sjanse i cl?

 

i cl kan vi vel sees på som en outsider,men skal vi ha sjanse må laget forbedre seg

34340[/snapback]

 

Hvis forsterkningene kommer og vi holder stabiliteten bakover, samt øker målraten litt så er vi absolutt å regne med i alle cup'er. Inkl. CL. Stallen er fortsatt for tynn til å kunne kjempe om titler samtidig som vi streber etter 4 plassen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

samtidig som vi kanskje vil se at vi får mer stang inn fremover

 

synes vi har hatt en god del uflaks i høst, selv om ikke det er noen unnskyldning

Link to comment
Share on other sites

tror vi har god sjans til og vinne LC, CL og hvi har vist gode takter i FA-cuppen så langt,

men jeg tror vi skal få slite hardt om vi skal vinne pl i år. er redd for og si det mentror det blir enten chelsea eller man utd som stikker av med gullet i år, men håper jeg tar feil.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Ola Løvsletten

synes det manglet en tråd for dette, tar jeg feil så blir vel denne slettet....

men jeg synes det er et enormt potensiale i dagens lag... synes å se konjukturene av noe helt stort...

selvfølgelig avhenger dette av at flere spillere kommer et hakk videre...

 

men synes det er bra at vi har så mange som kan være morgendagens stjerner

 

hleb for eksempel.. han har ikke slått ut i full blomst enda,men du verden for et potensiale han har med finter og fart... litt mer taktisk bør han nok bli,men det kommer tror jeg

 

van Persie... det som gleder meg mest overdenne spilleren er at han SKYTER,

 

disse var bare et par eksempel på potensiale

 

Som Henry sier: We are learning the hard way

Link to comment
Share on other sites

Alle spillerne i Arsenal har et enormt potensiale til å bli morgendagens stjerner, forutenom Pascal Cygan. Men den største stjernen vi har er nok selvfølgelig Cesc Fabregas.

Han kommer til å bli verdens beste pasningslegger med minst 20 assist pr. sesong.

RvP kommer som nr.2 han er fintesterk, rask, god på frispark, gode pasninger, eksteme avslutninger(f.eks: mot blackburn og mot Sunderland).

Link to comment
Share on other sites

Potensialet i Arsenals spillergruppe er stort. Det er ikke tvil om det. Flere av spillerene får også god kamptrening. Samtidig er jeg litt i tvil om vi har nok spillere disse kan lære av. Jeg savner et par mer etablerte spillere som de unge kan lære av.

Kanskje Keown kan lære dem noe, men det er tross alt på banen læren til syvende og sist må læres...

 

Jeg håper jeg tar feil, og at spesielt Senderos, Fabregas og Van Persie får ut sitt maksimale potensial. Da har vi en spennende sentrallinje om et par-tre-år! ;)

Link to comment
Share on other sites

Utrolig mye spennende på gang. Men tviler på at alt slår til.

Som andre her vil Cesc,VP og ikke minst Senderos bli store.

Har ennå ikke gitt opp Senderos.

Diaby kan bli vår sorte diamant på midten.

Utrolig viktig å blande rutine inn med unguttene.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig mye spennende på gang. Men tviler på at alt slår til.

Som andre her vil Cesc,VP og ikke minst Senderos bli store.

Har ennå ikke gitt opp Senderos.

Diaby kan bli vår sorte diamant på midten.

Utrolig viktig å blande rutine inn med unguttene.

37590[/snapback]

 

... ja, og så er det store spørsmålet om balansen er riktig i dagens lag. Jeg vet ikke, og skulle absolutt gitt en tier for å få vite hva som surrer i hodet på Wenger!

 

Uansett bør vi ha potensiale til å klare 4 plass i serien år, - og så forbedre oss til neste år....

Link to comment
Share on other sites

Utrolig mye spennende på gang. Men tviler på at alt slår til.

Som andre her vil Cesc,VP og ikke minst Senderos bli store.

Har ennå ikke gitt opp Senderos.

Diaby kan bli vår sorte diamant på midten.

Utrolig viktig å blande rutine inn med unguttene.

37590[/snapback]

 

... ja, og så er det store spørsmålet om balansen er riktig i dagens lag. Jeg vet ikke, og skulle absolutt gitt en tier for å få vite hva som surrer i hodet på Wenger!

 

Uansett bør vi ha potensiale til å klare 4 plass i serien år, - og så forbedre oss til neste år....

37599[/snapback]

 

Vi har plenty med rutine i laget: Lehmann, Lauren, Campbell, Pires, Ljungberg, Gilberto, Bergkamp, Henry etc. Problemet er jo bare det at brorparten av de rutinerte spillerne underpresterer, ikke at vi nødvendigvis har for få rutinerte spillere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...