Jump to content

Arsene Wenger, trodde du virkelig...


vieira04

Recommended Posts

det lar jeg styret ta seg av. jeg stoler 100% på de...

 

33815[/snapback]

 

Du hevder til stadighet at du stoler 100 % på styret, hva er da egentlig problemet?

Samtidig rettferdiggjør du dine meninger og handlinger gjennom at "hvis mange nok mener det samme kan vi presse styret til å ta de riktige avgjørelsene..".

Stoler på styret så lenge de gjør det DU vil... Joda, snakk om logikk..

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply
Guest Beelzebot
det lar jeg styret ta seg av. jeg stoler 100% på de...

 

33815[/snapback]

 

Du hevder til stadighet at du stoler 100 % på styret, hva er da egentlig problemet?

Samtidig rettferdiggjør du dine meninger og handlinger gjennom at "hvis mange nok mener det samme kan vi presse styret til å ta de riktige avgjørelsene..".

Stoler på styret så lenge de gjør det DU vil... Joda, snakk om logikk..

 

Hilsen Nilsen

33990[/snapback]

 

 

jeg har ingen tvil om at styret vil ta de riktige avgjørelsene, også når det kommer til wenger, men kanskje de må gis en liten dytt. wengers status i arsenal gjør det vanskelig å ta det som kan komme til å bli de riktige beslutningene. dersom arsenals prestasjoner på banen ikke bedres, vil wengers stilling vurderes, men det tar kanskje litt lenger pga wengers status i klubben...

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87

Etter alt hva Wenger har gjort i klubben får han nok ikke sparken etter denne sesongen selvom vi skulle havne utenfor CLplass, hvilket jeg betviler sterkt... Men snart må han begynne å handle, helt enig i det. En to-tre sesonger til med slikt nivå som vi er på nå, så er det nok kroken på døra for arsene. Men kanskje han går frivillig av andre årsaker før den tid? Personlig er jeg ikke i tvil om at vi kunne ha gått av litt nytt blod i manager-stolen snart. Kanskje vår største manager gjennom tidene har vunnet mye, men i europa har han aldri fått det til. Kanskje en ny manager vil løfte oss til disse høydene? Jeg savner også at Wenger er altfor udyktig til å ta smarte taktiske valg underveis i kampene. Han er en ener til å finne riktige spillere som atpåtil er veldig billige. Vi har ikke mange bomkjøp under Wengers ledelse...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

En ting er sikkert og det er at Wenger kommer IKKE til

å kjøpe etablerte spillere til klubben vår.

Og får han til dette han holder på med nå vil han bli

genierklært uten tvil.

Jeg begynner å se konturene av et storlag her med unge

SULTNE spillere.

Jeg må ærlig innrømme at etter halve sesongen er gått

begynner jeg dessverre å se at f.eks spillere som Ljungberg og

Campbell kan være ha passert toppen av sin karrierre hvis ikke

noe drastisk ser.

 

Med spillere som Gilbert,Senderos,Kolo,Clichy,Cesc,Diaby,

Walcott,Eboue,Reyes,VP og Hoyte har vi noe spennende på gang.

Med Henry som leder kan dette bli bra.

 

Det store spørsmålet blir: Tar Wenger for store sjanser med unge spillere

nå? Det vil blant annet denne sesong gi en indigasjon på.

Link to comment
Share on other sites

Myles Palmer har jo et poeng...

36935[/snapback]

 

Ja, Myles Palmer har et poeng selv om han spissformulerer veldig. Men sett i lys av diskusjonen om Wenger har startet generasjonsskiftet for tidlig; hvordan kunne Wenger forutse at rutinerte spillere som Ljungberg, Campbell, Gilberto, Pires mfl, skulle falle så mye i kvalitet SAMTIDIG, og i løpet av så kort tid? Eller er han og hans lag "offer" for "tilfeldigheter" som det er umulig å gardere seg mot? Det fins utvilsomt en viss grunn til kritikk mot Wengers disposisjoner, jeg tror nok Wenger selv er smertelig klar over disse. Men uansett hvor mye som er utenfor Wengers herredømme, han burde kanskje tatt bedre høyde for slike faktorer..?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal går igjennom et enormt generasjonskifte, det skjer i alle klubber utenom Chelski da for de kan bare kjøpe en ny første11 med Abramoviotsj svindlede rubler!

Hvis Arsenal skal ta opp kampen med Chelski i de nærmeste 2-3 år er eneste mulighet å hente talenter og videreutvikle disse til gode nok for å ta opp kampen medChelski!!!

Det er dette arbeidet Wenger har startet!

Link to comment
Share on other sites

Myles Palmer har jo et poeng...

36935[/snapback]

 

Ja, Myles Palmer har et poeng selv om han spissformulerer veldig. Men sett i lys av diskusjonen om Wenger har startet generasjonsskiftet for tidlig; hvordan kunne Wenger forutse at rutinerte spillere som Ljungberg, Campbell, Gilberto, Pires mfl, skulle falle så mye i kvalitet SAMTIDIG, og i løpet av så kort tid? Eller er han og hans lag "offer" for "tilfeldigheter" som det er umulig å gardere seg mot? Det fins utvilsomt en viss grunn til kritikk mot Wengers disposisjoner, jeg tror nok Wenger selv er smertelig klar over disse. Men uansett hvor mye som er utenfor Wengers herredømme, han burde kanskje tatt bedre høyde for slike faktorer..?

36958[/snapback]

det er vel ikke noen kunst og se at ingen av de gutta er for pinglete til å hamle opp med litt fysikk (med unntak av Freddie Sol som faktisk har slitt med en del skader og dermed burde fått tid til å spille seg i form igjen). seriøst, det skjønte 1000-vis av Arsenal-fans i sommer da Paddy ble solgt. her burde det vært en erstatter i boks før man solgte. til og med Edu taklet bedre enn de gutta og heller ikke han har blitt erstattet. stallen var jo allerede for tynn i fjor. bl.a. forsvaret var for tynt. det for vi svi for nå når to av de få vi hadde spiller i African Nations. det er latterlig dårlige disposisjoner som ikke er verdige å komme fra en mann som Wenger.

 

lurer litt på om han har hatt slag eller drypp elns.

Link to comment
Share on other sites

Myles Palmer har jo et poeng...

36935[/snapback]

 

Ja, Myles Palmer har et poeng selv om han spissformulerer veldig. Men sett i lys av diskusjonen om Wenger har startet generasjonsskiftet for tidlig; hvordan kunne Wenger forutse at rutinerte spillere som Ljungberg, Campbell, Gilberto, Pires mfl, skulle falle så mye i kvalitet SAMTIDIG, og i løpet av så kort tid? Eller er han og hans lag "offer" for "tilfeldigheter" som det er umulig å gardere seg mot? Det fins utvilsomt en viss grunn til kritikk mot Wengers disposisjoner, jeg tror nok Wenger selv er smertelig klar over disse. Men uansett hvor mye som er utenfor Wengers herredømme, han burde kanskje tatt bedre høyde for slike faktorer..?

36958[/snapback]

det er vel ikke noen kunst og se at ingen av de gutta er for pinglete til å hamle opp med litt fysikk (med unntak av Freddie Sol som faktisk har slitt med en del skader og dermed burde fått tid til å spille seg i form igjen). seriøst, det skjønte 1000-vis av Arsenal-fans i sommer da Paddy ble solgt. her burde det vært en erstatter i boks før man solgte. til og med Edu taklet bedre enn de gutta og heller ikke han har blitt erstattet. stallen var jo allerede for tynn i fjor. bl.a. forsvaret var for tynt. det for vi svi for nå når to av de få vi hadde spiller i African Nations. det er latterlig dårlige disposisjoner som ikke er verdige å komme fra en mann som Wenger.

 

lurer litt på om han har hatt slag eller drypp elns.

37074[/snapback]

 

 

Når ein les ein del av det som står i denne tråden kan ei jo lure på kven som er blitt utsett for eit slagtilfelle.

Det meste av kritikken er både usakleg og useriøs. Med unntak av den fyrste sesongen har Arsenal aldri blitt dårlegare enn nummer to i ligaen i dei snart 10 åra Wenger har hatt ansvaret. Det er til å være stolt over for både klubb, manager og supportarar. Det som er viktig når ein møter litt motgang, slik vi har denne sesongen, er å ha is i magen. Det har Wenger, og det er berre å prise seg lukkeleg over at enkelte supportarar ikkje har det øverste ansvaret i Arsenal. Takke meg til David Dein og Arsene Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...