Jump to content

Tråder som sporer av..


Dr. Phil

Recommended Posts

skal jeg fortsette å slette vekk slike krangler når det eskalerer til slike høyder som sist?

29908[/snapback]

Ja, vær så snill! Orker ikke at flere krangler skal ødelegge de beste trådene som 'Let's all laugh at Tottenham' - tråden osv

29952[/snapback]

 

Ååh...orker du ikke det? Neivel, men ble du så veldig mye rammet av "nedleggelsen" egentlig... jeg tok meg faktisk tid til å telle dine innlegg i denne tråden... jeg fant 14. Ikke alle de var veldig viktige/seriøse.. Det var jo ikke hele forumet eller noe sånt som ble lagt ned (For noen timer!) heller... det var jo bare en tråd. Du trenger ikke være så lei deg for noe du ikke blir truffet av.

"Ikkje grin, før det gjer vondt" -du har hørt den...?

 

Men når vi snakker om avsporing av tråder... Jeg mener at det er et grunnlag for avsporing av en tråd når dere setter den som "Fryst". Iallefall jeg legger ikke så mye merke til de da, og de blir nærmest usynlige. Greit nok å ha noen som blir litt høyere "priset" enn andre, men de blir usynlige, og lite brukte når dere gjør sånn... Jeg bare sier hva jeg mener jeg altså...

29967[/snapback]

Det er faktisk sånn at noen ganger så leser jeg bare det som står der, og ikke gidder å svare!

29971[/snapback]

Vel...

Mener at dette ere det stikk motsatte av hva du gjør jeg....

 

Eks; på kamptråder pleier du å skrive innlegg som dette:

 

"Kampen er i gang"

"Der sparkes andre omgang i gang"

osv...

Link to comment
Share on other sites

Imerslundinho, jeg ville tatt det som et aldri så lite hint at når godt over halvparten av innleggene dine blir slettet av moderator, da skriver du for mange innlegg som ingen har interesse av å lese. Vær så snill, ta hintet. Ingen trenger å lese 100 intetsigende innlegg vær dag. Når det er sagt; til tider skriver du også ganske så mange gode innlegg her også. Bruk heller tiden din på å skrive flere av de ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...