Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Man kan være misfornøyd med wenger, men uttrykk deg i såfall på en måte som kan gjenspeile hva han har gjort for klubben.

 

Hvordan man utrykker seg etter den siste tids resultater (februar til dags dato), når det også toppes med denne kampen - det må være ett fett. At enkelte mennesker her inne skal komme med slike "helligere enn deg" utsagt er forbanna irriterende. Overse de innleggene du synes er lavmål, istedefor å sette rekord i lavmål selv.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan man utrykker seg etter den siste tids resultater (februar til dags dato), når det også toppes med denne kampen - det må være ett fett. At enkelte mennesker her inne skal komme med slike "helligere enn deg" utsagt er forbanna irriterende. Overse de innleggene du synes er lavmål, istedefor å sette rekord i lavmål selv.

 

Ikke ment som noe "helligere enn deg" utsagn i det hele tatt. Du skal få skrive akkurat hva du vil om hvem du vil, men da kan man fort få reaksjoner på det.

Link to comment
Share on other sites

Ikke ment som noe "helligere enn deg" utsagn i det hele tatt. Du skal få skrive akkurat hva du vil om hvem du vil, men da kan man fort få reaksjoner på det.

 

Jeg har ikke hetset noen sånn spesielt i dag. Jeg respekterer derimot alle som har behov for å få ut litt damp etter kampen som bare topperhele driten hva angår klubben for tida. Nedgangen starta i februar, og har ikke stoppa enda. Det er et gedigent svakhetstegn.

 

Samtidig er det et poeng at de svarene enkelte gir på de utsagnene du finner upassende, er ditto usmakelige i motsatt retning. Ergo vil det bare generere enda flere tilbakemeldinger av samme type.

Link to comment
Share on other sites

However Wenger points out that he has been under pressure to strengthen certain areas of his squad before and has gone against the common consensus - with excellent results.

 

"Think about the goalkeeping situation for example, where everybody pushed us to buy a player," he said. "Today that situation has changed [with the emergence of Wojciech Szczesny and Lukasz Fabianski].

 

Hvordan kan han si noe sånt? Vi hadde keeper krise i mange år før Szczesny tok steget frem, i fjor starta Wenger med Almunia som 1. keeper, at det endte opp med polakken var en ren tilfeldighet! Jeg tørr nesten tippe at hadde ikke Almunia blitt skadet hadde han fortsatt vært vår 1. keeper!

 

I mange sesonger sto vi med en middelmådighet i mål, mens vi supportere ropte på ny keeper, og det trur jeg faktisk har kostet oss titler.. At Wenger tar fram dette som et eksempel gjør meg faktisk meget bekymret

Link to comment
Share on other sites

Overall you are in deep shit, Arsene.

Kort og greit oppsummert.

 

Men hva er det som foregår i hodet til Arsene for tiden? Hva er det han tenker?

Vi skriver 28.august, det er 3 dager igjen av transfervinduet og den eneste spilleren som er på vei inn er en spiss...? Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Link to comment
Share on other sites

Kort og greit oppsummert.

 

Men hva er det som foregår i hodet til Arsene for tiden? Hva er det han tenker?

Vi skriver 28.august, det er 3 dager igjen av transfervinduet og den eneste spilleren som er på vei inn er en spiss...? Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

 

Og den spissen er en sør-koreaner som egentlig er et uskrevet blad... Same old same old.

Link to comment
Share on other sites

Og den spissen er en sør-koreaner som egentlig er et uskrevet blad... Same old same old.

Jeg skal glatt innrømme at jeg aldri har sett Che-Young og skal derfor ikke gi min dom. Men de jeg kjenner som har fulgt den franske serien, er mektig imponert over fyren. Teknisk, hardtjobbende og like god med begge beina... Selv om dette kan være et røverkjøp, føler jeg det er andre områder Wenger burde brukt tid og ressurser på å forsterke. Og det gjør han sikkert, men frustrert blir jeg åkkesom... :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal glatt innrømme at jeg aldri har sett Che-Young og skal derfor ikke gi min dom. Men de jeg kjenner som har fulgt den franske serien, er mektig imponert over fyren. Teknisk, hardtjobbende og like god med begge beina... Selv om dette kan være et røverkjøp, føler jeg det er andre områder Wenger burde brukt tid og ressurser på å forsterke. Og det gjør han sikkert, men frustrert blir jeg åkkesom... :)

 

Det er godt mulig han er god, at han kan være grei bak RvP. Problemet er at spillergruppe, klubb og fans trenger nå kjøp som gir løft både kvalitetsmessig og moralmessig. Det gjør ikke denne spilleren her.

 

Kaka, Mata, Schweinsteiger, Sneijer osv. DET er det vi trenger.

Link to comment
Share on other sites

Det er godt mulig han er god, at han kan være grei bak RvP. Problemet er at spillergruppe, klubb og fans trenger nå kjøp som gir løft både kvalitetsmessig og moralmessig. Det gjør ikke denne spilleren her.

 

Kaka, Mata, Schweinsteiger, Sneijer osv. DET er det vi trenger.

Enig. Har sagt i lang tid at det er et slikt spillerkjøp som må inn.

Vi trenger et nytt Bergkamp kjøp. Schneider hadde vært glimrende...

men tror ikke det skjer.

Link to comment
Share on other sites

Er det kanskje på tide å slutte hyllesten av Wenger? Ingen annen klubb i verden hadde holdt så på sin manager i slike perioder som vi gjør i Arsenal. Det er på tide med forandringer i denne klubben, og Wenger er ikke mannen som kan forandre klubben.

Link to comment
Share on other sites

I am very open if we can find the right players. We have the money to sign players. If we find players who can strengthen our team then we will do it.

 

We have plenty of players out today, too many players missing. We do not have the squad to compete when we have this many players out. At the moment, we have not found the solutions to our problems outside. When you look at today, you cannot predict how many players we have out. We did not expect to have Wilshere out, Diaby out, Gervinho out, Vermaelen out and Gibbs out.

 

We are close to signing a striker at the moment but we are still looking for a midfielder and a defender.

 

Må innrømme at jeg ikke blir spesielt styrket etter å ha lest dette. :blink: Det samme tøvet angående signeringer, samt de vanlige bortforklaringene.

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at jeg ikke blir spesielt styrket etter å ha lest dette. :blink: Det samme tøvet angående signeringer, samt de vanlige bortforklaringene.

 

Ser ingen grunn tilat Wenger skal endre på noe når han ikke allerede har gjort det. Mannen har låst seg fast i ett spor, og det er ingen sporveksler som kan få han ut derifra.

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen grunn tilat Wenger skal endre på noe når han ikke allerede har gjort det. Mannen har låst seg fast i ett spor, og det er ingen sporveksler som kan få han ut derifra.

 

Da trenger han en fra jernbanen B)

Link to comment
Share on other sites

Dette var den siste dråpen Wenger, GÅ AV ASAP! Jeg har stor respekt for deg, vær så snill og ikke ødelegg det. Gå av, sånn at klubben blir reddet, du fører den rett ned nå dessverre..

 

Proud to be a Gooner, stiller opp med drakt på skolen imorgen!

Link to comment
Share on other sites

Ikke bare Wenger som fortjener dask. Også styret som har latt det gå så langt burde fått et kraftig spark bak. Lønningsnormen i klubben følger ikke ambisjonene. Nå som det faktisk er penger tilgjengelig er den normen helt på trynet. Sånn som klubben ser ut utad nå, ser vi ikke ut som noe mer enn et middels godt PL-lag. 3 store signeringer, eller iallefall forsterkninger, så kan det godt være vi er på vei igjen. Men for at det skal skje, må lønnings og transferpolicyen gjøres om og i det hele tatt utskiftninger i klubben bør skje med en gang denne sesongen er over.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...