Jump to content

Arsene Wenger

vieira04
 Share

Har du tillit til Wenger?  

171 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenals UEFA Team Ranking - Plassering i engelsk toppserie

1991 - 1

1992 205 4

1993 169 10

1994 71 4

1995 37 12

1996 32 5

1997 44 3

1998 33 1

1999 46 2

2000 31 2

2001 12 2

2002 9 1

2003 7 2

2004 7 1

2005 10 2

2006 7 4

2007 5 4

2008 5 3

2009 6 4

2010 4 3

2011 6 4

For 20 år siden ble vi kalt Boring Arsenal, og banen ble kalt Highbury Library. I dag er det alment akseptert at vi spiller "nest best" fotball i verden og banen vår er state-of-the-art.

De siste 10 årene har flere lag både i England og resten av Europa fått enorme økonomiske muskler, mens vi driver for egen regning.

Det er jo så populært med ironi for tiden så jeg prøver meg litt:

Nå må faen meg Wenger å styret se til helvete å få ut fingeren. De ødelegger jo hele klubben vår! B)

Gauseth forklarte poenget mitt på en veldig bra måte. Vi må våkne opp å se realiteten vi befinner oss i. Om det ikke kommer inn to-tre nye spillere, så blir det ingen topp fire i år.

Jo det tror jeg det kan bli.

Et par nye spiller vil løfte oss til å slåss om trofeer.

“Wenger: 'There is a chance we could not sign anyone... we are dependent on the desire of the clubs to sell players'

Det er slik det er hvert år. Starter med å

Snakke stort om signeringer det er behov for, for så å gradvis trekke seg unna, og ende opp med ingenting :)

For example last night I watched Sevilla v Hannover and it looked a very correct game."

"We are looking for one more striker because we know he [bendtner] will leave."

Kanskje vi kjøper Moa? I den formen han er for øyeblikket tror jeg faktisk han kunne bidratt meget godt hos oss. En Eduardo uten traumene.

Ble det ikke nevnt i media at Rosicky hadde spurt om Moa under landskampen? Hadde vært gøy med en nordmann i stallen igjen :)

Moa kunne faktisk vært et spennende kjøp, kan avslutte med begge bein og fra alle mulige plasser. En veldig spillende spiss som jeg faktisk tror hadde passet meget bra inn hos oss, skal sies at det er spennende om han klarer det fysiske med PL, men jeg mener det er verdt et forsøk!

Jo, det stemmer det. Du verden. Her har vi mer enn nok informasjon til å publisere nyheten "Wenger desperate to sign Moa"..

Haha, bare å hviske det i øret på en av disse "bloggerne" så er det en vedtatt sannhet i morgen

Share

• Create New...