Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Beklager, men av og til kan det kanskje lønne seg å sjekke fakta før man skriver.

 

Martin O'neill:

Som spiller vant han

 

British home championship 2 ganger i Nord Irland

Irish cup 1 gang

Ligaen i England 77/78

Europa cup (det som i dag heter Champions leauge) 1979 og 1980

Super Cupen i Europa i 1980

Liga cupen 1978 og 1979

Anglo - Scottish cup 1977 og 1998

 

Som manager

 

For Wycombe:

Football Conference 1993

FA Trohpy 1991 og 1993

 

For Leicester:

Ligacupen 1997 og 2000

 

Celtic:

Ligavinner: 2000/01 - 2001/02 - 2003/04

Skotsk cup: 2001 - 2004 og 2005

Skotsk ligacup 2001

 

Han førte også Celtic til Uefa cup finalen i 2003

pluss flere cupfinaler osc

 

I Aston Villa førte han de til ligacupfinalen i 2010.

 

Så vennligst ikke si at O'neill aner hva å vinne noe er.

 

Ganske sikker på han ville gjort en meget bra jobb i Arsenal.

Han gjore en veldig bra jobb i Villa helt til klubben begynte å selge de beste spilleren, da kasta han inn håndkle forstålig nok.

For å si det slik er han en mann som vil være med å kjempe i toppen ikke lede et lag som ikke vil sattse ;)

Link to comment
Share on other sites

Du spekulerte ikke, du konkluderte. Det er stor forskjell på å spekulere og konkludere. Og slik jeg ser det, har du i dette tilfelle alt for tynt grunnlag til å kunne konkludere noe som helst.

Du er kun ute etter å krangle. I stedet for å diskutere problemstillingen så ønsker du å nekte andre å ha en mening, på bakgrunn av at det du mener ikke er god nok dokumentasjon, tiltross for at du ikke har noe som helst som støtter under din egen argumentasjon bortsett fra ville spekulasjoner. Jeg plasserer deg på ignore nå for jeg gidder ikke diskutere med noen som så åpenbart er ute etter å kverrulere

Link to comment
Share on other sites

Du er kun ute etter å krangle. I stedet for å diskutere problemstillingen så ønsker du å nekte andre å ha en mening, på bakgrunn av at det du mener ikke er god nok dokumentasjon, tiltross for at du ikke har noe som helst som støtter under din egen argumentasjon bortsett fra ville spekulasjoner. Jeg plasserer deg på ignore nå for jeg gidder ikke diskutere med noen som så åpenbart er ute etter å kverrulere

 

Du baserer jo hele problemstillingen din på et løst rykte. Du bruker dette løse ryktet til å konkludere at Arsenal fikk avslått et budt på Mata. Du bruker denne konklusjonen til å konkludere med at Wenger mener at Mata ikke er god nok for Arsenal. Altså bruker du en uttalelse fra spillerens far til å kjøre nok en negativ vinkling mot Arsene Wenger. Ergo spekulerer du ikke, men konkluderer på et meget tynt grunnlag. Jeg nekter verken deg eller andre å ha en mening. Jeg gir deg mitt syn på saken. Jeg stiller spørsmålstegn til din påstand om at vi har fått avslått et bud på Mata (en påstand som du baserer din problemstilling på)

 

Du må gjerne plassere meg på ignore. Akkurat det driter jeg en lang i. Men jeg tror ikke du er den første til å rope ut om å være kverrulant. Du fremstod som en meget stor kverrulant i diskusjonen med ben elfen, hvor du bevisst gikk inn for å være djevelens advokat.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig lite proft av Arsenal dette. Hva som er lov og ikke, burde vel ha vært avklart på forhånd? At Mourinho får lov av Uefa til å kjøre sitt løp får vi gjort lite med dessverre.

 

Det er vel slik at Wenger kan anke og dermed får med årets viktigste kamp?

Edited by Charlie George
Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært veldig skeptisk til Usmanov tidligere, men i bakgrunn av denne artikkelen er jeg faktisk iferd med å snu. Usmanov hadde glatt godkjent en ny lønnstruktur i klubben. Han hadde hentet tilbake David Dein, og jeg tror vi med Usmanov som eier ville kunne tatt steget helt opp til ligagull og seier i Champions Leauge.

 

Dette er mitt syn også. Tror jeg nevnte noe lignende i Kroenke tråden like etter han kom til makten. Usmanov viser, i motsetning til Kroenke, ambisjoner både på banen og på markedet, og jeg tror Usmanov er den rette løsningen for å henge med de andre storlagene. Dagens styre virker som å leve litt i fortiden. Og Kroenke har ikke forandret klubben noe som helst, og det er forandring vi trenger. DD er livsviktig å få inn. Det får vi ikke med dagens styre.

Link to comment
Share on other sites

Nå når du er utestengt Wenger, så kan du ta et møte med Rice, gi han instruksjoner og la han styre resten. SÅ kan du legge fokuset og fjerne handelsblokkaden på transfermarkedet! Litt over en uke igjen før det stenger!

 

Never gonna happen. Jeg er sikker på at Wenger arbeider med å forstå en iPad for å kunne kommunisere på den måten. Han kan ikke gi kontrollen til noen andre...

Link to comment
Share on other sites

Go ahead Arsene, make my day.

Dette blir bare verre og verre, og topper seg med uvesentlig karanten for "gentleman"-manageren.

Å titte innom The Sun og Newsnow blir bare deprimerende, jeg håper selvsagt på gode nyheter på transfermarkedet....

Men idag, på nytt elendighet, Nasri spiller ikke mot Udinese.

Hva faen skjer i mitt kjære Arsenal, storklubben og foregangsklubben? Det rakner i alle ender.

 

Make my day Arsene. Dette er virkelig deprimerende tider. Skal vi få nedgangstider som etter Bertie Mee og GG?

Synes faktisk dette ser verre ut enn på 70-80 tallet.

Krisen er et faktum!

Link to comment
Share on other sites

Alle har "vist" at vi Cesc og Nasri ville gå, alle utenom Wenger??? Det virkar heilt utrulig at ikkje klubben Arsenal har klart å takle denne sommaren bedre. Enten er Wenger på bærtur, eller så må mannen ha nokre arbeidsforhold som dei fleste trenarar i verda ikkje hadde akseptert og takka for seg...

 

Eg er utrulig spent på kva konsekvensar dette vil få for Arsenal som klubb. Vi har kvitta oss med 3 av våre beste spelarar som var bankers i første 11aren!Av klubbane på øvre halvdel har United, Chelsea, City, Pool, Fulham og Sunderland styrka laget sitt? Spurs og Everton er uforandra medan Villa er vel saman med oss dei einaste som er svekka sin førsteellevar? Kvar er ambisjonane? Kva er målet? KVEN er ansvarlege fro ambisjonane og måla til klubben???

Link to comment
Share on other sites

Guest ProudGooner

Jeg sier det rett ut.

Ender det med CL-exit og/eller null nye signeringer. Da er dette den siste sesongen som manager for Arsene Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Aw er langt fra så smart som folk skal ha det til. Nasri, Clichy, Fabregas, Eboue, samt Vela ut på lån. Henter inn drittunger som vil spille seg gode i løpet av et par år. Men hva skjer da? De blir solgt til Barca, City eller et annet storlag.

 

Nå tror jeg det er for sent å hente inn spillere. Vi kunne hatt Mata, Cahill, Samba, Hazard. Alt vi får er en overtent afrikaner som ikke kan avslutte. Wenger og det stolte styret i Arsenal er rett og slett provoserende, naive og gjerrige.

 

Av alle talentene Wenger har skaffet oss, så er det kun Wilshere som holder nivået. Walcott, Ramsey, Vela, Diaby, Denilson, de er gode nok for QPR!

Edited by TheVerminator
Link to comment
Share on other sites

Alle har "vist" at vi Cesc og Nasri ville gå, alle utenom Wenger??? Det virkar heilt utrulig at ikkje klubben Arsenal har klart å takle denne sommaren bedre. Enten er Wenger på bærtur, eller så må mannen ha nokre arbeidsforhold som dei fleste trenarar i verda ikkje hadde akseptert og takka for seg...

 

Eg er utrulig spent på kva konsekvensar dette vil få for Arsenal som klubb. Vi har kvitta oss med 3 av våre beste spelarar som var bankers i første 11aren!Av klubbane på øvre halvdel har United, Chelsea, City, Pool, Fulham og Sunderland styrka laget sitt? Spurs og Everton er uforandra medan Villa er vel saman med oss dei einaste som er svekka sin førsteellevar? Kvar er ambisjonane? Kva er målet? KVEN er ansvarlege fro ambisjonane og måla til klubben???

 

 

Yepp dette sa jeg og flere andre etter dette intervjuet med Wenger hvor han sa ingen skulle gå.

Da mente jeg han hadde hue i sanden...nå virker det som han bokstavelig talt har gravt seg ned.

Vi har en tropp pr idag som kommer til å kjempe om en 10-5 plass.

Ser en på resultater i Pl på de siste 12-14 kampene så viser de med all tydelighet hvor vi er hen.

I stedet for å bygge opp laget fra ifjor har Wenger prestert å bygge det ned.

Er jaggu meg utrolig svakt håndverk dette Wenger.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...