Jump to content

Hatem Trabelsi


gooner6

Recommended Posts

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/africa/5115152.stm

 

Hmm...Trabelsi skal visst til Arsenal nå ifølge agenten hans.

 

God spiller, men regner med Eboue er førstvalg på høyreback nå?

Lauren blir vel kanskje solgt da..

Trabelsi er en bra spiller å ha stallen da. Kan komme inn på høyreback og kant.

 

En fordel at han slutter på landslaget også, så er han mer tilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt hva vi skal med han ettersom vi har Lauren, Eboue, Gilbert og Hoyte på denne plassen. Han er uansett ingen dårlig spiller, så sier ikke nei takk. Skulle han komme, så kan man vel i alle fall si takk og farvel til Hoyte tror jeg...

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt hva vi skal med han ettersom vi har Lauren, Eboue, Gilbert og Hoyte på denne plassen. Han er uansett ingen dårlig spiller, så sier ikke nei takk. Skulle han komme, så kan man vel i alle fall si takk og farvel til Hoyte tror jeg...

 

Jeg ønsker med glede Hatem Trabelsi velkommen til klubben, men som et lite "ps" til dere som mener at vi har nok spillere på høyrebacken så kan jo Trabelsi også spille omtrent like godt sentralt.

Link to comment
Share on other sites

http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=1305

Vet denne allerede finnes, men litt dumt å skirve der, ingen er jo innom der og ser.. Så tar det opp på ny, så får bare mod. fjerne den hvis du vil!

 

Hatem Trabelsi linkes på nytt til Arsenal! Denne gangen mener BBC at Arsenal har tilbudt Trabelsi kontrakt

 

"I get calls from English clubs every day. Manchester City and West Ham have been in contact"

 

"Hatem definitely wants to play in the Champions League and he's not going to stay in Holland"

 

Noen ord fra og om Trabelsi, mer kan dere lese om her:

 

Link: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/africa/5115152.stm

 

Personlig synes jeg Arsenal ikke trenger Trabelsi. Han er kanskje en god høyre-back, men synes vi har god backup på backplassen! Eboue som er ung, men svært erfaren, har hatt en stor sessong og venter en enda større sessong nå! Lauren, som starter å dra på åra, er veldig erfaren med en god jobb både offensivt og deffansivt (sorry skrivefeil:P). Vi har god nok støtte på denne plassen, så synes vi IKKE trenger Trabelsi!

.. heller en ung klasse stopper! <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

gammal tråd, men uansett: Trabelsi har no fått fyken i Manchester City (ifølge VG).

 

Med tanke på at vi har Eboue (risikofylt og aggressiv spelestil som tilseier ein del suspensjonar) og Hoyte (ikkje god nok per idag) på høgre backplass, bør vel dette vere ein spelar som vi burde snakke med :D

Link to comment
Share on other sites

Ser no at eg burde ha sjekka ting litt betre først. Trabelsi har jo passert 30-års grensa, og er dermed uaktuell.

Litt synd eigentleg.

 

Derimot har Micah Richards lyst til å forlate Man City til fordel for oss. Ung og engelsk, med PL-erfaring. Ville sikkert vere eit godt kjøp. Men då vil nok kjøpesummen fort kome opp på chelsea-nivå...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...