Jump to content

Bildelek!


Guest Young Gun

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply
Takk

football.jpg

33131[/snapback]

 

Hva Fa*n!? Holder du på med tulleleker på forumet!? Ta deg sammen mann!

33337[/snapback]

 

Dette står på off topic:

Off topic

Diskuter alt fra elefanter til elektriske biler. Takhøyden er stor, og alt som ikke passer på andre forum kan skrives her.

du kan bare holde kjeft, kan du ikke å lese eller

hvis du ikke liker det så bare hold deg unna og slutt å klage du har klaget nok.

Man kan ha det litt gøy uten at noen skal komme å ødelegge :lol:

Link to comment
Share on other sites

Takk

football.jpg

33131[/snapback]

 

Hva Fa*n!? Holder du på med tulleleker på forumet!? Ta deg sammen mann!

33337[/snapback]

 

Dette står på off topic:

Off topic

Diskuter alt fra elefanter til elektriske biler. Takhøyden er stor, og alt som ikke passer på andre forum kan skrives her.

du kan bare holde kjeft, kan du ikke å lese eller

hvis du ikke liker det så bare hold deg unna og slutt å klage du har klaget nok.

Man kan ha det litt gøy uten at noen skal komme å ødelegge :ph34r:

33415[/snapback]

 

Selvfølgelig kan alt diskuteres her, men dette er da sannelig min hatt ingen diskusjon. Dette er en tullelek som folk deltar i med eneste mål å få bokført flere innlegg i protokollen. Akkurat som "ordassosiasjonstråden" som var på det gamle forumet.

 

Men hvem er så du som nekter meg å delta i denne "konkurransen"? Jeg har her kommet med forslag til tekst, kun for å bli rakket nord og ned. Jeg trodde at man ikke skulle komme med personangrep på forumet her... :D

 

Å komme med antydninger om at jeg ikke kan lese synes jeg i beste fall er usmakelig.. Jeg kunne faktisk å lese før du begynte å gå, med mindre jeg tar grunnelig feil av din alder.

Og imens vi er inne på området om lese/skrive ferdigheter, kan du å skrive? Av innlegget får man iallefall inntrykk av at du IKKE behersker denne edle kunsten så godt. Hadde jeg vært deg så hadde jeg sopet for egen dør først...

 

PS! Hold kjeft selv ;)

Link to comment
Share on other sites

Tusmo, Hold munn!

Folk må da få lov til å ha det litt moro på et forum. Ikke noe teselskap dette her med lover og regler..

33487[/snapback]

 

Skal jeg holde munn!? alt jeg har gjort er å delta i denne "konkurransen". Det er tross alt ikke jeg som har kommet med personangrep her. Skal liksom ikke jeg få delta i mora jeg da? Er det fordi at jeg er over fylte tjue? Må du se å ta deg sammen lillegutt!

Link to comment
Share on other sites

"Haiiiyyyaaahh....- dette har jeg lært av Shrek" :)

33397[/snapback]

 

 

mamma mamma, jeg kan fly... :)

33406[/snapback]

 

 

alt som går opp............faller ned i hode på keeperen

33411[/snapback]

Det var ikke noen morsomme kommentarer her egentlig, så jeg legger ut et nytt bilde:

r45608_118579.jpg

Link to comment
Share on other sites

Rio:"Eh- er det du som tar deg selv så jævlig seriøst på forumet eller? Snakker om personangrep hver gang noen åpner kjeften? Kranglefant! Drit i tullelekene a Roooney"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...