Jump to content

Dirk Kuyt


ben lakris

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

JA! det har du helt rett i. Vi må være mer realistiske. vi kan ikke få alt vi vil ha

 

tviler på det du :D:P:P men han har speidere i de fleste stor klubber på leting etter talenter

 

kuyt er 25 år gammel

 

 

 

Det er ikke nødvendig å lage tre 1-linjers innlegg på rad. Jeg har slått sammen disse til 1 innlegg.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

tja, han er sikkert god, men god nokk?

jeg syns heller vi burde konsentrere oss om og finne midtbanespillere nå som overgangssentralen har startet

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

En ting er sikkert, og det er at jeg håper dette aldri blir noe annet enn et rykte. Har nettop sett Portugal mot Nederland, og maken til talentløs spiller har jeg ikke sett på lenge.

Link to comment
Share on other sites

En ting er sikkert, og det er at jeg håper dette aldri blir noe annet enn et rykte. Har nettop sett Portugal mot Nederland, og maken til talentløs spiller har jeg ikke sett på lenge.

Baserer du Dirk Kuyts kvaliteter på en kamp? eller et mesterskap?

 

Denne herlige oppofrende spilleren har spilt meget godt både for klubblag og landslag det siste året. Han er en kjempespiller med et enormt engasjement, og god målteft. Han var nær flere ganger i dagens batalje og kunne like gjerne blitt den store helten.

 

Absolutt en herlig spiller.

Link to comment
Share on other sites

En ting er sikkert, og det er at jeg håper dette aldri blir noe annet enn et rykte. Har nettop sett Portugal mot Nederland, og maken til talentløs spiller har jeg ikke sett på lenge.

Baserer du Dirk Kuyts kvaliteter på en kamp? eller et mesterskap?

 

Denne herlige oppofrende spilleren har spilt meget godt både for klubblag og landslag det siste året. Han er en kjempespiller med et enormt engasjement, og god målteft. Han var nær flere ganger i dagens batalje og kunne like gjerne blitt den store helten.

 

Absolutt en herlig spiller.

 

Jeg baserer det på hva jeg har sett av han i dette mesterskapet. Hva han har prestert på klubblaget og på landslaget tidligere, er forsåvidt likegyldig for meg. Det jeg har sett av han, har langt fra imponert meg, og holder absolutt ikke noen Arsenal-standard

Link to comment
Share on other sites

En ting er sikkert, og det er at jeg håper dette aldri blir noe annet enn et rykte. Har nettop sett Portugal mot Nederland, og maken til talentløs spiller har jeg ikke sett på lenge.

Baserer du Dirk Kuyts kvaliteter på en kamp? eller et mesterskap?

 

Denne herlige oppofrende spilleren har spilt meget godt både for klubblag og landslag det siste året. Han er en kjempespiller med et enormt engasjement, og god målteft. Han var nær flere ganger i dagens batalje og kunne like gjerne blitt den store helten.

 

Absolutt en herlig spiller.

 

Jeg baserer det på hva jeg har sett av han i dette mesterskapet. Hva han har prestert på klubblaget og på landslaget tidligere, er forsåvidt likegyldig for meg. Det jeg har sett av han, har langt fra imponert meg, og holder absolutt ikke noen Arsenal-standard

Helt enig! Idag mot Portugal var han jo rett og slett elendig! Hold deg unna,Wenger :blink:

Link to comment
Share on other sites

En ting er sikkert, og det er at jeg håper dette aldri blir noe annet enn et rykte. Har nettop sett Portugal mot Nederland, og maken til talentløs spiller har jeg ikke sett på lenge.

Baserer du Dirk Kuyts kvaliteter på en kamp? eller et mesterskap?

 

Denne herlige oppofrende spilleren har spilt meget godt både for klubblag og landslag det siste året. Han er en kjempespiller med et enormt engasjement, og god målteft. Han var nær flere ganger i dagens batalje og kunne like gjerne blitt den store helten.

 

Absolutt en herlig spiller.

 

Jeg baserer det på hva jeg har sett av han i dette mesterskapet. Hva han har prestert på klubblaget og på landslaget tidligere, er forsåvidt likegyldig for meg. Det jeg har sett av han, har langt fra imponert meg, og holder absolutt ikke noen Arsenal-standard

 

Helt korrekt.Teknisk sett en middelmådighet og langt bak Van Persie som spiller.

Dette er definitivt ikke en spiller jeg vil se i Arsenaltrøya.

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har sett av Kuyt så er han for drålig for Arsenal.

Men vis Wenger henter han så er det sikkert noe i det. Han også har sett den svake instatsen til Kuyt i dette VM.

 

Vis Wenger henter han så mener han sikkert at han kan gjøre han til en STOR spiller som er god nok for AFC

Link to comment
Share on other sites

Dirk Kuyt er en klassespiller. Det er en grunn til at han spiller såpass mye som spiss på dette laget til fordel for andre storheter som Van Nistelrooy, Vennegoor of hesselink osv osv.

 

At han spilte dårlig i dette mesterskapet trenger ikke bety noen som helst ting. Ronaldinho og Henry har heller ikke glitret i dette mesterkskapet så langt.

 

Her gjelder det å se hva spilleren gjør over lengre tid, og ikke basert på 3 kamper. Det er meget viktig.

Link to comment
Share on other sites

Har nå forstått på en hollender på jobben som ser Kuyt uke ut og inn at

han er omtrent på samme nivå som Erik Nevland.God nok for klubblag,faller igjennom

på landslaget.

En grei spiller men ikke noe mer.

Link to comment
Share on other sites

http://www.myfootballnews.co.uk/news_jump....=1&story=670101

tja, Wenger er interessert ihvertfall.

 

Og må bare si dere alle en ting. Jeg har fulgt Kuijt i flere kamper. Både i æresdivisjonen og Uefa cupen.

Han ER en klasse spiller. En som ofrer seg i alle dueller, og han scorer mange mål. Er enig med de fleste her at kampen mot Portugal var elendig, og han viser at han ikke spiller bra når andre ikke spiller veldig bra. Men å dømme han ut i fra en kamp blir feil. Tror han kan bli en god forsterkning i Arsenal hvis han skulle komme. I kampen mot Portugal skal man heller ikke glemme at ballene han fikk ikke var lette å jobbe med og i tilligg kom han vel aldri inn i kampen, og burde ærlig talt vært byttet ut.

Men før dere bedømmer han gå å se fler kamper av han, for han er virkelig god.

 

Mål fra årets sesong: http://youtube.com/watch?v=V8stA0Wur28&search=kuyt

Viser en god del skills der

Link to comment
Share on other sites

sikkert en god spiller, men jeg mener Torres er bedre og vil bli enda bedre i Arsenal.

 

Reyes-Cesc-Hleb-Rosicky som spillefordelere til Torres-Henry...må jo være uslåelig.

Link to comment
Share on other sites

sikkert en god spiller, men jeg mener Torres er bedre og vil bli enda bedre i Arsenal.

 

Reyes-Cesc-Hleb-Rosicky som spillefordelere til Torres-Henry...må jo være uslåelig.

 

hadde ikke vært dumt med Torres, men hvor dyr blir ikke han da? spes etter et VM som er mer enn godkjent for hans del, og som kan bli bare enda bedre?

Link to comment
Share on other sites

Henry, van Persie, Adebayor er min rangering av de tre beste spissene i Arsenal. Da har jeg ikke vurdert hverken Reyes (som opererer mest på kant) eller Walcott (som bare er en jypling ennå). Hvor kommer Kuit inn i denne rekken her? Skal en først kjøpe ennå en spiss, ja så må det være en som rokker ved denne rekkefølgen. Gjør virkelig Kuit det??

Link to comment
Share on other sites

Wenger kommer aldri til å kjøpe denne spilleren. <_<

 

Er det en spiller Wenger kommer til å hente, så er det nettop Kuyt...desverre

 

"Desverre", faktisk! :blink:

 

Kuyt er ennå ung, og kan bare bli bedre enn han nå er.

 

Henter vi ikke Torres, så hadde jeg ikke sagt neitakk til Kuyt..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...