Jump to content

Vålerenga Tippeligagull 2005


Haraldac

Recommended Posts

Guest Viggo Viking

Bilde som viser at.....?

 

Start-offside_215375c.jpg

 

Bildet forteller egentlig ikke annet enn at linjedommeren kan ha rett, dvs det er egentlig ikke mulig å si om det var, eller ikke var offside.

Link to comment
Share on other sites

Fy søren asså, så elendig av linjedommeren i Start-kampen. Og det var bare FLAKS at VIF vant. Start styrte oppgjøret hele tiden, og de hadde 4-5 skudd i treverket. Og Odd styrte (visst) den andre kampen!

 

FLAKS, FLAKS!!! :ph34r:

25252[/snapback]

Har du sett TV-bildene? NEI! Der viser de at DET VAR OFFSIDE, så hold kjeft! Det var ca en halvmeter offside, så VIF vant gullet!

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERLIG! Grattis VIF, dette har dere fortjent etter fjorårets! :(

25288[/snapback]

 

jeg holder nok ikke kjeft, for jeg har sett TVbildene, og de sier at han liksom var i offside. Men neida, han var IKKKKKKKKE i offside! Og en halvmeter liksom???? HAHA! :blink:

25292[/snapback]

SKAFF DEG BRILLER! HAN VAR FAKTISK (I DET PASNINGEN BLE SLÅTT) EN HALVMETER OFFSIDE.

 

GRUNNEN TIL AT JEG SKRIVER MED STOR SKRIFT NÅ ER FORDI DU SER SÅ DÅRLIG!

25302[/snapback]

 

hanvarikkeoffsidefordetsåjegathanikkevar,ogbaresåduvetdetsåskriverjegsånnsomdettepågrunnavatdusersågodt! ogjegtrengerikkebrillerheller,baresåduvetdet.

 

Hvis du får problemer med å lese dette, så kan du sende meg en PM sånn at jeg kan oversette for deg, for du leser SÅ GODT!!!

25311[/snapback]

Skjønte alt du skrev!

Link to comment
Share on other sites

Bilde som viser at.....?

 

Start-offside_215375c.jpg

 

Bildet forteller egentlig ikke annet enn at linjedommeren kan ha rett, dvs det er egentlig ikke mulig å si om det var, eller ikke var offside.

25360[/snapback]

Jeg mener fortsatt det er OFFSIDE! Armen til Start-spilleren er innenfor!

 

VÅLERENGA ER SERIEMESTERE! HURRA!

Link to comment
Share on other sites

Bilde som viser at.....?

 

Bildet forteller egentlig ikke annet enn at linjedommeren kan ha rett, dvs det er egentlig ikke mulig å si om det var, eller ikke var offside.

25360[/snapback]

Jeg mener fortsatt det er OFFSIDE! Armen til Start-spilleren er innenfor!

 

VÅLERENGA ER SERIEMESTERE! HURRA!

25369[/snapback]

 

Og så ser du at ballen ikkje er spelt enda, og tenker på at FFK-spelaren springer lenger inn seinare. Ikkje det at det betyr noko. FFK blei snytt for straffe. Ting jamnar seg ut.

Link to comment
Share on other sites

Bilde som viser at.....?

 

Start-offside_215375c.jpg

 

Bildet forteller egentlig ikke annet enn at linjedommeren kan ha rett, dvs det er egentlig ikke mulig å si om det var, eller ikke var offside.

25360[/snapback]

Jeg mener fortsatt det er OFFSIDE! Armen til Start-spilleren er innenfor!

 

VÅLERENGA ER SERIEMESTERE! HURRA!

25369[/snapback]

Nettop armen er innenfor. Vålerenga seriemestere 2005, velfortjent og deilig. Dessuten blir det patetisk å si at det var dette som avgjorde tippeligaen. Tenk hvor mange avgjørelser start har fått til sin fordel før i sesongen?? Tenk på Lyn som kunne vært seriemestere hvis dommeren hadde gjort en riktig avgjørelse for noen kamper siden..

Link to comment
Share on other sites

Nja.. er no armen innafor? Leikte meg litt med Paint eg.

 

Start-offside_215375c.jpg

 

Den er nok ikkje det. Og er den det på dette tidspunktet så er den det i alle fall ikkje når ballen blir spelt. Uansett kan Start berre skulde på seg sjølv.

Link to comment
Share on other sites

Nja.. er no armen innafor? Leikte meg litt med Paint eg.

 

Start-offside_215375c.jpg

 

Den er nok ikkje det. Og er den det på dette tidspunktet så er den det i alle fall ikkje når ballen blir spelt. Uansett kan Start berre skulde på seg sjølv.

25374[/snapback]

 

Streken du har tegnet opp er ikke i rett vinkel med sidelinjen, fordi bildet ikke er tatt i en perfekt vinkel...

 

Uansett skulle FFK hatt straffe i førsteomgang og Lyn skulle ikke hatt straffe mot seg i Aalesund... Hvis om atte dersomatte.....

 

ENGA på topp...

Link to comment
Share on other sites

Då kan ingen kamerabilder, nokonsinne, gi deg svaret då.

 

Dette er forholdsvis midt i bildet, noko som gjer at ein rett strek vil gi nokolunde riktig svar. Sjølvsagt ingen eksakt vitenskap, men dette indikerer i alle fall at Bertelsen er lenger inne når ballen blir slått, som er etter dette.

Link to comment
Share on other sites

Orker ikke å være med på det var offside, nei det var det ikke, jo osv..

 

Men ALLE med litt fornuft og som kan regler vet at dette ikke var offside. For at det skal være offside må det være luft mellom spillerene, og det var det ikke i dette tilfelle. ergo: Gullet skulle gårr til start hvis DENNE avgjørelsen hadde vært korrekt.

 

Men som andre sier, enga har hatt noen i mot seg før i år de også, og start har hatt noen til sitt favør!

 

Men men.. Gratulerer aller VIF suportere i alle fall!

Link to comment
Share on other sites

Guest Reyes 9
Orker ikke å være med på det var offside, nei det var det ikke, jo osv..

 

Men ALLE med litt fornuft og som kan regler vet at dette ikke var offside. For at det skal være offside må det være luft mellom spillerene, og det var det ikke i dette tilfelle. ergo: Gullet skulle gårr til start hvis DENNE avgjørelsen hadde vært korrekt.

 

Men som andre sier, enga har hatt noen i mot seg før i år de også, og start har hatt noen til sitt favør!

 

Men men.. Gratulerer aller VIF suportere i alle fall!

25404[/snapback]

Hva mener du mad at det "må det være luft mellom spillerene"?

Link to comment
Share on other sites

Orker ikke å være med på det var offside, nei det var det ikke, jo osv..

 

Men ALLE med litt fornuft og som kan regler vet at dette ikke var offside. For at det skal være offside må det være luft mellom spillerene, og det var det ikke i dette tilfelle.

 

Jeg regner meg selv som en forholdvis oppegående fyr, med greie kunnskaper om regelverket.

Meg bekjent er uttrykket om luft mellom spillerne fjernet, for å unngå tullete diskusjoner (a la denne),

men det er mulig du er mer oppdatert og fonuftig?

 

Når så mange eksperter, og ikke-eksperter, ikke klarer å enes om det var offside eller ikke, sier det seg selv at linjemannen har en vanskelig oppgave, men han var fortsatt den som hadde best overblikk over situasjonen.

 

Seriegullet gikk til det laget som gjennom sesongen har vært best, og i dette tilfellet, minst dårlig de 5 siste kampene. Når Start peller 1 poeng på de siste 4 kampene (korriger meg hvis feil), blir det lettvint å skylde på linjedommeren i siste kamp. Nordli da det selv i et intervju, de burde ha avgjort for lenge siden..

 

PS Jeg er faktisk helt nøytral..

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen av dere har lest Søndags-VG og Sportssidene der, så ser man klart og tydelig på de rette linjene i forhold til sidelinjen at det er OFFSIDE. Sorry til dere som holder med Start... ikke klag på linjedommeren, han hadde faktisk RETT!

 

Herlig at Enga vant! Har fortsatt gåsehud oppover ryggen! :) :(

 

Husk å sjekk denne dritkule nettsiden her og da: Vålerenga På Nett

Link to comment
Share on other sites

Nja.. er no armen innafor? Leikte meg litt med Paint eg.

 

Start-offside_215375c.jpg

 

Den er nok ikkje det. Og er den det på dette tidspunktet så er den det i alle fall ikkje når ballen blir spelt. Uansett kan Start berre skulde på seg sjølv.

25374[/snapback]

 

Hvordan klarte du å legge ut bildet som du hadde "laga" i paint ut her?

 

Men uansett til alle Enga-fans, det er jo klar offside, det kan ingen si at det ikke er!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Nja.. er no armen innafor? Leikte meg litt med Paint eg.

 

Den er nok ikkje det. Og er den det på dette tidspunktet så er den det i alle fall ikkje når ballen blir spelt. Uansett kan Start berre skulde på seg sjølv.

25374[/snapback]

 

Hvordan klarte du å legge ut bildet som du hadde "laga" i paint ut her?

 

Men uansett til alle Enga-fans, det er jo klar offside, det kan ingen si at det ikke er!!! :)

25440[/snapback]

Filelodge

 

Dette er berre eit av alternativa. Fins mange gratis-sider kor du kan laste opp ting frå egen PC.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...