Jump to content

2005.10.29 Tottenham Hotspur B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Vi spilte så dårlig i første at eg måtte ta meg en trøste pils . Andre omgang var herlig å se på , pasningene satt og det ble bare mere å mere underholdende . Persie er i stor form , og etter at han kom inn ble det offensive mye bedre , Tottenham blir overkjørt av oss og det er synd at vi ikke vinner denne kampen .

Glichy imponerer

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

For en gang skyld synes jeg min gode venn Arsene Wenger gjør en tabbe.

Han har et alt for defensivt utgangspunkt for denne kampen, og det virker som det smitter over på spillerne i første omg.

Hele laguttaket vitner om usikkerhet og defensivitet.

Fabregas på høyre kant fungerte svært dårlig, da han ligger alt for langt tilbake på banen og møter oppspill i rommet til Lauren gang på gang.

Klarer aldri å utfordre spudz venstreback.

En konsekvens av at Cesc spiller på høyre er at Freddie må over på venstre, og det fungerte heller ikke bra. Han spiller mye bedre på høyrekanten.

I tillegg starter også Dennis, som faller ned på midtbanen og skal oppsøke mellomrommet mellom deres forsvar og midtbane, noe han faktisk ikke har tempo nok i kroppen lenger til å utnytte.

Resultatet ble et lag som fullstendig manglet initiativ og tro på det de skulle gjøre.

Når vi vant ballen var det ingen bevegelse rundt ballfører og vi klarte sjelden eller aldri å spille ballen kjapt i banens lengderetning (som vi ellers har vært så flinke til).

Det hele endte med en mengde lang-baller som vi ikke skapte en dritt på.

Det er sjelden jeg er så misfornøyd med lag-disponering og taktikk som på lørdag, men etter å ha tatt en telefon til Arsene i pausen, rettet tingene seg utover i andreomg.

Pires, van Persie og med Freddie på høyrekanten begynte vi umiddelbart å gi våre naboer store problemer.

Det viste seg hvem som fortsatt er storebror og idiotene som har kalt oss en "one-man-club"

fikk oppleve at de heller ikke uten Henry klarer å slå oss på hjemmebane.

Jeg hadde også etter kampen en lang og konstruktiv telefonsamtale med Arsene og vi konkluderte med følgende:

Dagens lærdom; arsenal er absolutt best når vi spiller på den måten som har gitt suksess de siste årene, nemlig offensivt med to kantspillere som utfordrer hver sin back øyeblikkelig vi vinner ballen.

Videre har vi lært at Fabregas er en sentral midtbanespiller og følgelig KUN skal spille i en sentral midtbaneposisjon i fremtiden.

Men den kanskje viktigste lærdommen er at van Persie er livsfarlig for tiden, og følgelig kommer til å starte de neste 30 kampene som spiss.

Så til dere som kritiserte og ikke skjønte byttet med Reyes og Cygan;

Jose Antonio var fullstendig tom og måtte byttes, hvilke alternativer hadde vi???

Jo, Cygan som venstreback og en lynrask Clichy som venstrekant.

Det var slett ikke noe dumt bytte.

Link to comment
Share on other sites

Vi bytta etter 89 minutt og 30 sekund jensemann. Har en mistanke om at Reyes, som for øvrig beviste, igjen, at han er best på vingen, hadde holdt ut dei tre minutta som gjenstod.

Link to comment
Share on other sites

Det meste er vel sagt om denne kampen. Arsenal heldige at kampen ikke er kjørt før pause. Det nytter ikke å spille med så lav intensitet, og så puslete når man møter lag som er (over?)tent, særlig når presisjonen er så dårlig, skjønt det ene kan jo være en konsekvens av det andre her. I andre omgang reiste laget seg mesterlig, og de kunne jo fort ha stjålet det på slutten. Synes mange viste gode takter; Lehmann, Clichy, vanPersie mfl, og Pires gjorde sin beste kamp for sesongen. For øvrig er det ikke å legge skjul på at laget fortsatt har en vei å gå.

 

Ellers er det litt ubegripelig at spurs-fansen klarer å henge seg så mye opp i dommeren. Noe småfeil var det jo. Han blåste på fordelen spurs hadde i første, men da ble det jo mål likevel. I den andre fordelssituasjonen var det jo ikke opplagt at det ble en fordel, og han blåste før fordelen oppsto. Albuen fra Campbell var et rent uhell, og Mido driver bare med fanteri, som andre også er inne på. Defoes tråkking på foten til Lehmann var stygg. Alt i alt synes jeg Bennett klarte seg bra, faktisk over gjennomsnittet.

 

Og den spurs-supporteren som kastet en gjenstand på Lehmann burde bli utestengt for all fremtid. Sånne er en skam for fotballen uansett hvilken klubb de støtter.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Vi bytta etter 89 minutt og 30 sekund jensemann. Har en mistanke om at Reyes, som for øvrig beviste, igjen, at han er best på vingen, hadde holdt ut dei tre minutta som gjenstod.

25490[/snapback]

 

 

Derfor var det iallefall ingen skandale!!!!

Poenget er uansett at en kamp varer helt til dommeren blåser i fløyta og det er ofte små detaljer som avgjør kampene på slutten.

F.eks at en kantspiller ikke klarer å være med på et løp tilbake på banen.

Derfor gjør også Wenger byttet, forøvrig helt riktig, før skaden skjer i det siste minuttet.

Slik kalles coaching på høyt plan, og er ofte helt avgjørende for det endelige kamputfallet i slike tette kamper.

Svaret på om Reyes passer best på vingen eller som spiss får vi først etter at han eventuellt har fått en reell sjanse som makker til Henry over en periode.

Det er fortsatt ingen grunn i verden til at disse to guttene ikke kan bli verdens beste spisspar i fremtiden.

Dette handler først og fremst om kjemi faktisk.

Link to comment
Share on other sites

Hmm skulle ikke Henry/Reyes fungere sammen som

spisser tror jeg ikke det går på kjemi, snarere enn at de

begge trekker i de samme rom.

Reyes har 1 mål på 11 kamper så langt, og tar jeg ikke feil er det

sikkert han som har hatt flest avslutninger.

Reyes har vært god på vingen, og også bevist det på

landslagsnivå.

Ellers er jeg enig i at Wenger gjorde 3 gode bytter på lørdag.

2 av dem snudde kampen for oss så der kan vi ikke klage.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Hmm skulle ikke Henry/Reyes fungere sammen som

spisser tror jeg ikke det går på kjemi, snarere enn at de

begge trekker i de samme rom.

Reyes har 1 mål på 11 kamper så langt, og tar jeg ikke feil er det

sikkert han som har hatt flest avslutninger.

Reyes har vært god på vingen, og også bevist det på

landslagsnivå.

Ellers er jeg enig i at Wenger gjorde 3 gode bytter på lørdag.

2 av dem snudde kampen for oss så der kan vi ikke klage.

25516[/snapback]

 

Tror du virkelig ikke at Henry og Reyes er kloke nok som fotballspillere til at de klarer å lære seg et nytt bevegelsesmønster???

Det er iallefall Arsene og jeg overbevist om.

Det er forsåvidt riktig at begge ofte har som utgangspunkt å ligge på venstresiden foran, men hvis du tenker tilbake på de peneste målene Reyes har scoret, så kommer han ofte fra høyrekanten.

Han er nemlig avhengig av å avslutte med venstrefoten hvis det skal bli noe sus over det.

Tenk på det første målet han scoret for oss f.eks, mot chelsky, kommer skjærende inn fra høyre og banker ballen i krysset fra 18 meter, med venstrefoten selvfølgelig.

Du må iallefall være enig i at Reyes tidligere har bevist at han er en notorisk målscorer og på samme tiden i fjor var han jo nærmest opphøyd til helgen.

Han scoret vel mål i hver av de 5 eller 6 første kampene, og da spiller det mindre rolle om han gjorde det som spiss eller kantspiller.

Mannen er den fødte målscorer!!!!!!!!

Imidlertid vet vi jo at det i perioder stopper seg opp for alle, t.o.m Henry har hatt slike perioder, også gode gamle Wrighty gikk i lange perioder uten å få nettkjenning.

I slike perioder er det veldig viktig at ikke supportere og manager mister troen på spilleren men fortsetter å støtte opp, potensialet er nemlig STORT.

Minner også om at Jose Antonio spilte høyrekant både på sevilla og det spanske landslaget før han kom til oss.

Dette er også en av de største årsakene til at Wenger falt pladask for Reyes i sin tid, allsidigheten og anvendeligheten.

Husk, ingenting er absolutt i fotball, det er veldig dumt å innta en forutinntatt holdning vedrørende det meste rundt denne sporten, det er det som gjør det så ufattelig artig og uforutsigbart.

(Hleb er en annen spiller som innehar mye av de samme forutsetningene, altså evnen til å spille på flere forskjellige posisjoner på banen).

Link to comment
Share on other sites

Ellers er jeg enig i at Wenger gjorde 3 gode bytter på lørdag.

2 av dem snudde kampen for oss så der kan vi ikke klage.

25516[/snapback]

 

Det er greit nok at de byttene som ble gjort på lørdag var gode, men de byttene der skulle ikke engang vært nødvendige, for Pires og RvP skulle starta.

Og jeg er TOTALT uenig i at det tredje, eller altså Cygan <---> Reyes var godt...Mener du seriøst at det var bra?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Ellers er jeg enig i at Wenger gjorde 3 gode bytter på lørdag.

2 av dem snudde kampen for oss så der kan vi ikke klage.

25516[/snapback]

 

Det er greit nok at de byttene som ble gjort på lørdag var gode, men de byttene der skulle ikke engang vært nødvendige, for Pires og RvP skulle starta.

Og jeg er TOTALT uenig i at det tredje, eller altså Cygan <---> Reyes var godt...Mener du seriøst at det var bra?? ;)

25521[/snapback]

 

 

Hva i alle dager var dårlig med det byttet???

Makan!!

Hvilke alternativer hadde vi når Reyes var sluttkjørt???

Tenk, tenk, tenk.....

Cygan storspilte som venstreback mot sunderland i cc midt i uka og Clichy kunne definitivt bidra mere både offensivt og defensivt de siste minuttene enn Jose Antonio kunne.

Wake up ;)

Link to comment
Share on other sites

Utrulig at det går an å forsvare et slikt bytte. Ikkje det at det slo feil denne gongen, men det har det jammen gjort før. I tillegg mista vil bortimot all offensiv trøkk etter dette byttet. Fram til det byttet hadde eg faktisk trua på at vi skulle score 2-1. I staden for mista vi all push framover, som gjorde at vi faktisk fort kunne fått ytterlegare eit baklengs.

 

Når det gjelder Henry/Reyes så er eg ikkje i tvil om at begge kan lære seg nye bevegelsesmønster. Spørsmålet er om det er ønskeleg. Å påtvinge nokon ein ny stil, og dette går ikkje berre på posisjon, i voksen alder kan fort ta vekk det vesle ekstra i spelet deira. Det beste er om ein får spele på det ein er trygg på, og det ein kan.

 

At Reyes spelte høgrekant for Sevilla og Spania er direkte feil. Det er riktig at han spelte der i enkeltkampar og delar av kampar, men han var primært venstrekant, eller venstre angriper.

Link to comment
Share on other sites

Utrulig at det går an å forsvare et slikt bytte. Ikkje det at det slo feil denne gongen, men det har det jammen gjort før. I tillegg mista vil bortimot all offensiv trøkk etter dette byttet. Fram til det byttet hadde eg faktisk trua på at vi skulle score 2-1. I staden for mista vi all push framover, som gjorde at vi faktisk fort kunne fått ytterlegare eit baklengs.

 

Når det gjelder Henry/Reyes så er eg ikkje i tvil om at begge kan lære seg nye bevegelsesmønster. Spørsmålet er om det er ønskeleg. Å påtvinge nokon ein ny stil, og dette går ikkje berre på posisjon, i voksen alder kan fort ta vekk det vesle ekstra i spelet deira. Det beste er om ein får spele på det ein er trygg på, og det ein kan.

 

At Reyes spelte høgrekant for Sevilla og Spania er direkte feil. Det er riktig at han spelte der i enkeltkampar og delar av kampar, men han var primært venstrekant, eller venstre angriper.

25529[/snapback]

 

Hadde egentlig tenkt å "quote" den posten din der oppe jensemann, men Paddy sa det for meg.

 

Enig i det neste punktet ditt også der Paddy. Reyes er venstrekant!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Utrulig at det går an å forsvare et slikt bytte. Ikkje det at det slo feil denne gongen, men det har det jammen gjort før. I tillegg mista vil bortimot all offensiv trøkk etter dette byttet. Fram til det byttet hadde eg faktisk trua på at vi skulle score 2-1. I staden for mista vi all push framover, som gjorde at vi faktisk fort kunne fått ytterlegare eit baklengs.

 

Når det gjelder Henry/Reyes så er eg ikkje i tvil om at begge kan lære seg nye bevegelsesmønster. Spørsmålet er om det er ønskeleg. Å påtvinge nokon ein ny stil, og dette går ikkje berre på posisjon, i voksen alder kan fort ta vekk det vesle ekstra i spelet deira. Det beste er om ein får spele på det ein er trygg på, og det ein kan.

 

At Reyes spelte høgrekant for Sevilla og Spania er direkte feil. Det er riktig at han spelte der i enkeltkampar og delar av kampar, men han var primært venstrekant, eller venstre angriper.

25529[/snapback]

 

Det som er utrolig er jo selvfølgelig å kritisere det byttet.

Prøv å oppfatte hva du selv skriver nå.

Jeg spør nok en gang, hva var alternativet???

Link to comment
Share on other sites

Utrulig at det går an å forsvare et slikt bytte. Ikkje det at det slo feil denne gongen, men det har det jammen gjort før. I tillegg mista vil bortimot all offensiv trøkk etter dette byttet. Fram til det byttet hadde eg faktisk trua på at vi skulle score 2-1. I staden for mista vi all push framover, som gjorde at vi faktisk fort kunne fått ytterlegare eit baklengs.

 

Når det gjelder Henry/Reyes så er eg ikkje i tvil om at begge kan lære seg nye bevegelsesmønster. Spørsmålet er om det er ønskeleg. Å påtvinge nokon ein ny stil, og dette går ikkje berre på posisjon, i voksen alder kan fort ta vekk det vesle ekstra i spelet deira. Det beste er om ein får spele på det ein er trygg på, og det ein kan.

 

At Reyes spelte høgrekant for Sevilla og Spania er direkte feil. Det er riktig at han spelte der i enkeltkampar og delar av kampar, men han var primært venstrekant, eller venstre angriper.

25529[/snapback]

 

Det som er utrolig er jo selvfølgelig å kritisere det byttet.

Prøv å oppfatte hva du selv skriver nå.

Jeg spør nok en gang, hva var alternativet???

25537[/snapback]

 

Å LA REYES FÅ SPILLE VIDERE!!!! :ph34r:

(Reyes hadde ikke løpt så mye som vanlig på lørdag, og da ser jeg ingen grunn til å ta ham ut, da han altså ikke er noe veldig så trøtt...)

Link to comment
Share on other sites

Utrulig at det går an å forsvare et slikt bytte. Ikkje det at det slo feil denne gongen, men det har det jammen gjort før. I tillegg mista vil bortimot all offensiv trøkk etter dette byttet. Fram til det byttet hadde eg faktisk trua på at vi skulle score 2-1. I staden for mista vi all push framover, som gjorde at vi faktisk fort kunne fått ytterlegare eit baklengs.

 

Når det gjelder Henry/Reyes så er eg ikkje i tvil om at begge kan lære seg nye bevegelsesmønster. Spørsmålet er om det er ønskeleg. Å påtvinge nokon ein ny stil, og dette går ikkje berre på posisjon, i voksen alder kan fort ta vekk det vesle ekstra i spelet deira. Det beste er om ein får spele på det ein er trygg på, og det ein kan.

 

At Reyes spelte høgrekant for Sevilla og Spania er direkte feil. Det er riktig at han spelte der i enkeltkampar og delar av kampar, men han var primært venstrekant, eller venstre angriper.

25529[/snapback]

 

Det som er utrolig er jo selvfølgelig å kritisere det byttet.

Prøv å oppfatte hva du selv skriver nå.

Jeg spør nok en gang, hva var alternativet???

25537[/snapback]

Det er vel ikkje slik at man MÅ bytte. Kor du får det frå at Reyes var sluttkjørt, veit eg ikkje, men det er berre synsing frå di si side.

 

Eventuelt kan man sette inn Eboue, som har litt å bidra med offensivt. Om ikkje anna, så får å beholde trøkket offensivt. Ved eit SÅ defensivt bytte, blir det automatisk ein defensiv tankegong i laget. Mot Tottenham er det unødig. Det var mellom anna det som gjorde at vi blei utspelt i første omgang - vi prøvde å spele på ein annan måte enn det vi er god på - defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Utrulig at det går an å forsvare et slikt bytte. Ikkje det at det slo feil denne gongen, men det har det jammen gjort før. I tillegg mista vil bortimot all offensiv trøkk etter dette byttet. Fram til det byttet hadde eg faktisk trua på at vi skulle score 2-1. I staden for mista vi all push framover, som gjorde at vi faktisk fort kunne fått ytterlegare eit baklengs.

 

Når det gjelder Henry/Reyes så er eg ikkje i tvil om at begge kan lære seg nye bevegelsesmønster. Spørsmålet er om det er ønskeleg. Å påtvinge nokon ein ny stil, og dette går ikkje berre på posisjon, i voksen alder kan fort ta vekk det vesle ekstra i spelet deira. Det beste er om ein får spele på det ein er trygg på, og det ein kan.

 

At Reyes spelte høgrekant for Sevilla og Spania er direkte feil. Det er riktig at han spelte der i enkeltkampar og delar av kampar, men han var primært venstrekant, eller venstre angriper.

25529[/snapback]

 

Det som er utrolig er jo selvfølgelig å kritisere det byttet.

Prøv å oppfatte hva du selv skriver nå.

Jeg spør nok en gang, hva var alternativet???

25537[/snapback]

Det er vel ikkje slik at man MÅ bytte. Kor du får det frå at Reyes var sluttkjørt, veit eg ikkje, men det er berre synsing frå di si side.

 

Eventuelt kan man sette inn Eboue, som har litt å bidra med offensivt. Om ikkje anna, så får å beholde trøkket offensivt. Ved eit SÅ defensivt bytte, blir det automatisk ein defensiv tankegong i laget. Mot Tottenham er det unødig. Det var mellom anna det som gjorde at vi blei utspelt i første omgang - vi prøvde å spele på ein annan måte enn det vi er god på - defensivt.

25539[/snapback]

 

Spørsmålet som dukker opp i bakhodet mitt er:

Klarer du å tenke deg til hvorfor Arsene og jeg vurderte det for å være et godt bytte???

Tror du det var for å gi Cygan en ekstra kamp kanskje???

Arsene og jeg syntes det var tydelige tegn som gikk i retning av at Jose Antonio ikke klarte å fullføre

de defensive løpene så godt som ønskelig på slutten, og det er nok ikke synsing fra min side, heller litt pussig at ikke du klarte å observere dette....

Denne kampen var det usannsynlig viktig for oss å ikke tape, etter å ha kommet tilbake fra den elendige førsteomg, så joda jeg er enig i at det var et defensivt bytte.

Men i motsetning til disponeringen fra start i denne kampen, var dette et klokt og velfundert bytte.

Vi vurderte forresten Eboue som et dårligere alternativ enn Clichy på venstrekanten :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Morsomt måten du trur at Wenger og du har nokon som helst slags form for "kontakt".

 

Dersom dette no var sant, burde byttet komt tidlegare. Dei siste 3 minutta har det minimalt å sei uansett. Vi blei langt dårlegare etter bytte, og langt meir usikre i det vi dreiv med. På grunn av den defensive mentaliteten eit slikt bytte medfører.

 

Vi har hatt liknande bytter før. Det har gått ad undas, opp til fleire gongar.

Link to comment
Share on other sites

Guest kanutten

Jeg mener:

 

1. Vi har ingen midtbanespillere som kan skyte skikkelig.

2. Cesc er best sentralt.

3. Reyes er best på kant

4. Vi mangler en skikkelig sjef på i alle ledd. Sol blir aldri noen ny Adams, desverre.

5. Vi er ikke flinke når vi endrer vårt vante spillemønster.

6. RvP er god nok for en plass i førsteellveren, selv når Henry er tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Morsomt måten du trur at Wenger og du har nokon som helst slags form for "kontakt".

 

Dersom dette no var sant, burde byttet komt tidlegare. Dei siste 3 minutta har det minimalt å sei uansett. Vi blei langt dårlegare etter bytte, og langt meir usikre i det vi dreiv med. På grunn av den defensive mentaliteten eit slikt bytte medfører.

 

Vi har hatt liknande bytter før. Det har gått ad undas, opp til fleire gongar.

25555[/snapback]

 

Nå må du bestemme deg, har 3 minutter noe å si eller ikke???

Link to comment
Share on other sites

Morsomt måten du trur at Wenger og du har nokon som helst slags form for "kontakt".

 

Dersom dette no var sant, burde byttet komt tidlegare. Dei siste 3 minutta har det minimalt å sei uansett. Vi blei langt dårlegare etter bytte, og langt meir usikre i det vi dreiv med. På grunn av den defensive mentaliteten eit slikt bytte medfører.

 

Vi har hatt liknande bytter før. Det har gått ad undas, opp til fleire gongar.

25555[/snapback]

 

Nå må du bestemme deg, har 3 minutter noe å si eller ikke???

25598[/snapback]

Sjølvsagt har det noko å sei - i forhold til det som skjer på bana. I forhold til at Reyes ikkje hadde orka dei minutta er noko anna. Det hadde han.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Morsomt måten du trur at Wenger og du har nokon som helst slags form for "kontakt".

 

Dersom dette no var sant, burde byttet komt tidlegare. Dei siste 3 minutta har det minimalt å sei uansett. Vi blei langt dårlegare etter bytte, og langt meir usikre i det vi dreiv med. På grunn av den defensive mentaliteten eit slikt bytte medfører.

 

Vi har hatt liknande bytter før. Det har gått ad undas, opp til fleire gongar.

25555[/snapback]

 

Nå må du bestemme deg, har 3 minutter noe å si eller ikke???

25598[/snapback]

Sjølvsagt har det noko å sei - i forhold til det som skjer på bana. I forhold til at Reyes ikkje hadde orka dei minutta er noko anna. Det hadde han.

25679[/snapback]

 

 

La oss være enig om at Wenger og Pat Rice har en anelse bedre oversikt over det enn deg.

Link to comment
Share on other sites

Morsomt måten du trur at Wenger og du har nokon som helst slags form for "kontakt".

 

Dersom dette no var sant, burde byttet komt tidlegare. Dei siste 3 minutta har det minimalt å sei uansett. Vi blei langt dårlegare etter bytte, og langt meir usikre i det vi dreiv med. På grunn av den defensive mentaliteten eit slikt bytte medfører.

 

Vi har hatt liknande bytter før. Det har gått ad undas, opp til fleire gongar.

25555[/snapback]

 

Nå må du bestemme deg, har 3 minutter noe å si eller ikke???

25598[/snapback]

Sjølvsagt har det noko å sei - i forhold til det som skjer på bana. I forhold til at Reyes ikkje hadde orka dei minutta er noko anna. Det hadde han.

25679[/snapback]

 

 

La oss være enig om at Wenger og Pat Rice har en anelse bedre oversikt over det enn deg.

25764[/snapback]

Korleis veit DU, at det var dette dei tenkte på?

Personlig trur eg det var for å trygge defensivt, og safe inn poenget. Reyes blei ofra i så måte. Dette har slått feil før, og er difor risikabelt spør du meg. Dei er ikkje ufeilbarlige.

Link to comment
Share on other sites

Morsomt måten du trur at Wenger og du har nokon som helst slags form for "kontakt".

 

Dersom dette no var sant, burde byttet komt tidlegare. Dei siste 3 minutta har det minimalt å sei uansett. Vi blei langt dårlegare etter bytte, og langt meir usikre i det vi dreiv med. På grunn av den defensive mentaliteten eit slikt bytte medfører.

 

Vi har hatt liknande bytter før. Det har gått ad undas, opp til fleire gongar.

25555[/snapback]

 

Nå må du bestemme deg, har 3 minutter noe å si eller ikke???

25598[/snapback]

Sjølvsagt har det noko å sei - i forhold til det som skjer på bana. I forhold til at Reyes ikkje hadde orka dei minutta er noko anna. Det hadde han.

25679[/snapback]

 

 

La oss være enig om at Wenger og Pat Rice har en anelse bedre oversikt over det enn deg.

25764[/snapback]

Tror nok de vet litt mer en deg og. Men det ser ut som du er litt innbilsk og tror det motsatte.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...