Jump to content

2005.10.29 Tottenham Hotspur B


Andain

Recommended Posts

Eg har ein dårlig følelse.

25098[/snapback]

 

Du er ikke alene om det Sindre.

 

At Henry fikk tilbakeslag på skaden, kunne ikke komme på et verre tidspunkt. Med Henry på banen, kunne vi brukt Reyes på kanten. Nå er sannsynligheten stor for at Reyes brukes på topp, og at Pires får en ny kamp på kanten, og det vet jeg faktisk ikke om jeg liker så veldig godt.

25111[/snapback]

Pires spelar i følge rapportar IKKJE! Han er vraka.

Cesc-Flamini-Gilberto-Ljungberg blir nok midtbana i følge dei same rapportane.. Kan tenkast at vi får Ljungberg til venstre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply
Guest sas2002

noen som kan legge ut linkene fra guandong til kampen og andre linker?

 

på forhånd takk

 

idag SKAL vi ha 3 poeng, selv om jeg har en dårli følelse.

hvem skorer hos oss der en thierry men fan har er på tribunen

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Tottenham Sweden så er dette trolig start-11'er:

 

Mido / Jermain Defoe

 

Teemu Tainio / Michael Carrick / Jermaine Jenas / Aaron Lennon

 

Young-Pyo Lee / Ledley King © / Michael Dawson / Paul Stalteri

 

Paul Robinson

 

Ikkke den beste 11'eren i PL jeg har sett ihvertfall!

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Ifølge Tottenham Sweden så er dette trolig start-11'er:

 

Mido / Jermain Defoe

 

Teemu Tainio / Michael Carrick / Jermaine Jenas / Aaron Lennon

 

Young-Pyo Lee / Ledley King © / Michael Dawson / Paul Stalteri

 

Paul Robinson

 

Ikkke den beste 11'eren i PL jeg har sett ihvertfall!

25123[/snapback]

Det er en meget bra ellever..og akkurat nå fremstår den som mye bedre enn vår egen.

Link to comment
Share on other sites

Ja da, Campbell er elendig men hverken han eller noen i det bakerste leddet får noe som helst hjelp av en katastrofalt dårlig midtbane. Har nesten aldri sett på maken til tannløshet.

 

Vi formelig skriker etter en midtbanegeneral... og selvfølgelig en avslutter...

Link to comment
Share on other sites

Guest sas2002

Dette er regelrett fantastisk dårlig

greit vi mangler titi, men hvorfor i helvette spiller bergkamp fra start når vi gang på gang ser at tempoet på dette nivået er for høyt , la heller bergy komme inn 20 min før slutt hvis vi trenger noen bakromspasninger

Dette tottenham laget er heller ikke mye å skryte av, men de har knust oss regelrett på midten. gilberto og flamini, og kutt ut det tøvet med fabregas på kant, han trekker bare inn mot miden.

 

Vi har ikke skapt en sjanse på 45 min,. bra for å være gunners

Ut med flamini , sett inn pires og la bergamp sitte på benken i andre omgang mens van persie går inn. Fan hvor man savner edu og vieira .

vi har ingen sjef på midten , der arsene wenger der har du tabbet deg ut. 1 omg slurv, slurv

får vi poeng idag???

 

 

NEI ikke for tiden, vi er ikke god nok

Link to comment
Share on other sites

Skaper bortimot ingenting og ligger fortjent under. Bare forsvaret som får rimelig godkjent så langt, med minus til Campbell.

 

Må si jeg er veldig lite fornøyd med laguttaket. Hvorfor spiller Bergkamp? Van Persie storspillte i midtuken, Bergkamp har ikke vært god så langt i sesongen, og spiller alltid dårlig i kamper der det er stor fart. Hvis jeg var Van Persie ville jeg begynne å stille spørsmålstegn ved om jeg har noen fremtid i klubben når managern tydeligvis ikke har noen tiltro til meg.

 

Hvorfor Fabregas spiller kant er også et mysterium. Selv om Wenger absolutt vil benke Pires, noe jeg ikke er uenig i, så må vi ha bedre høyrekanter enn Cesc. Hva med Quincy? Hva med Reyes på venstre, Freddie på høyre og RvP fremme? Fabregas har vært middelmådig så langt i år og han har ikke farten til å spille kant.

Link to comment
Share on other sites

Dette er regelrett fantastisk dårlig

greit vi mangler titi, men hvorfor i helvette spiller bergkamp fra start når vi gang på gang ser at tempoet på dette nivået er for høyt , la heller bergy komme inn 20 min før slutt hvis vi trenger noen bakromspasninger

Dette tottenham laget er heller ikke mye å skryte av, men de har knust oss regelrett på midten. gilberto og flamini, og kutt ut det tøvet med fabregas på kant, han trekker bare inn mot miden.

 

Vi har ikke skapt en sjanse på 45 min,. bra for å være gunners

Ut med flamini , sett inn pires og la bergamp sitte på benken i andre omgang mens van persie går inn. Fan hvor man savner edu og vieira .

vi har ingen sjef på midten , der arsene wenger der har du tabbet deg ut. 1 omg slurv, slurv

får vi poeng idag???

 

 

NEI ikke for tiden, vi er ikke god nok

25131[/snapback]

 

 

Savnet av en midtbanegeneral, ala Vieira er påfallende. Gilberto er ikke i nærheten av den rollen. Fabregas og Flamini er lettvektere som mister ballen alt for ofte. Det er ikke lett å forandre på dette med den stallen men synes Fabregas bør trekkes inn sentralt. Ut med Flamini. Inn med Pires. Ut med Bergkamp og inn med vanPersie...

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Er nå pause i kampen mot Spurs, og til min store fortvilelse ser jeg at vi ligger under. Følger kampen via vg i dag, og det ser ikke ut til at Arsenal produserer noe særlig... Hva er grunnen til dette? Gunners bør være sterkere enn Spurs... Tror nok at det må to spillerkjøp til for at Arsenal skal bli best igjen. Tenker da på en spiss av høy klasse og en midtbanemann i verdensklasse. Har mange ønsker om hvem dette skal bli, men venter spent for å se hva som skjer i januar... Noen som har noe hotte tips?

 

 

Ballack no.6

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...