Jump to content

2005.10.29 Tottenham Hotspur B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

... vi klarer oss uten Henry.

 

Arsenal stiller med følgende lag:

 

Lehmann

Lauren - Toure - Campell - Clichy

Ljungberg - Fabregas - Gilberto - Pires

Reyes - Bergkamp

 

Sub: Almunia, Senderos, Flamini, Van Persie og Henry

 

Jeg er vel mest spent på hvem som danner spisspar med Bergkamp. Tror ikke vi får se Reyes på vingen, selv om jeg egentlig håper på ham i stedet for Pires (ute av form). Men den siste tids balanse-fokus (unge/gamle spillere) tipper i Pires favør.

 

Reyes tar plassen til Van Persie, men Van Persie kommer inn for Pires og skorer vårt seiersmål 15 minutt før slutt! Henry er på benken fordi han ikke er helt klar, men kastes innpå dersom alt ser håpløst ut. Henry kommer ikke innpå i kampen.

 

Banens beste:

Reyes og Fabregas !!!! Er det mulig?

Link to comment
Share on other sites

Da begynner laget å ligne på det toppede laget til Arsenal ja! Bare synd hvis ikke Henry klarer det, men jeg satser på det og har ham med på laget... Ellers så er det jo bare Cole som er skada som er vanligvis med på 1. ellerveren til Arsenal utenom som ikke klarer seg.

 

Laget:

 

------------------Lehmann-------------------

Lauren-----Toure-----Campbell-----Clichy

Ljungberg---Gilberto----Fabregas---Reyes

---------------v.Persie----Henry-------------

 

Benken:

Almunia--Cygan--Eboue--Flamini--Bergkamp

 

Tipset:

Wenger må ha Reyes på vingen i dag, og han må "spare" Pires. Det blir spennende å se hvordan toppet mannskap klarer seg mot et godt Spudz lag, så vi må være forsiktige og vi må ikke ta noen veldige sjangser i dag med laget, Wenger må bare ta det som var best i fjor, og han må ikke tenke på så mye av det som har skjedd så langt i år, for det har bare vært skader. Så Wenger må gå ut ifra det som blir vist på trening + det som er fra forrige sesong. Henry må jo for alt i verden starte hvis det er mulig, og han må ha RvP ved sin side, og Reyes nede på vensteflanke, og Freddie på høyre. Da har vi en toppa angrepsfirer mener jeg. Arsenal må spille sitt vanlige nydelige og underholdende spill! Da kommer det nok piplende et "par-tre" mål tipper jeg.

 

Resultatet:

4-2 til Arsenal

Henry

v.Persie

Reyes (x2)

 

Kampen:

Arsenal må passe seg mot et veldig bra Spudz lag. Men nå har Arsenal fått tilbake det meste av spillere også, så det blir nok Arsenal-seier! Arsenal må bare spille normalt, og prøve å rett og slett spille ut Tottene. Reyes får sitt mål-gjennombrudd med to stk. også tipper jeg. Så Arsenal drar i land en seier etter en veldig jevn kamp som Arsenal har et smått lite overtak på....

Link to comment
Share on other sites

Noen lett kamp blir det ikke. Disse kampene har alltid vært jevne, og Spudz har et godt lag på gang. Dessverre.

 

Tror Henry spiller. Mulig det ligger litt taktikk bak denne bekymringen. Laget blir:

 

Lehmann

Lauren - Toure - Campbell - Clichy

Ljungberg - Fabregas - Gilberto - Reyes

Van Persie - Henry

 

Håper på seier, men tror mer på poengdeling.

Link to comment
Share on other sites

Frykter også denne kampen. Vi har ennå tilgode å vinne borte i serien.

Den må komme nå.

Synd Thierry er skadet, men spiller nok CL til uka.

 

Lehmann

 

Lauren Toure Sol Clichy

 

Ljungen Fabregas Gilberto Pires

 

Reyes VP

 

Tror også mest på uavgjort. Tap for Spurs tør jeg ikke tenke på engang.

Link to comment
Share on other sites

Noen lett kamp blir det ikke. Disse kampene har alltid vært jevne, og Spudz har et godt lag på gang. Dessverre.

 

Tror Henry spiller. Mulig det ligger litt taktikk bak denne bekymringen. Laget blir:

 

Lehmann

Lauren - Toure - Campbell - Clichy

Ljungberg - Fabregas - Gilberto - Reyes

Van Persie - Henry

 

Håper på seier, men tror mer på poengdeling.

24989[/snapback]

Det med Henry tror jeg og håper du har rett i.

Mener å huske at Wenger før har kommet med tilsvarende uttalelser, og så har han blitt klar. Vil jo være en stor skuffelse for Tottenham og kanskje innvirke litt på deres selvtillitt hvis de tror han ikke kommer og så kommer han. Han binder opp to tre spillere og de må endre taktikk.

Wenger er en luring, en taktikker av høy kvalitet.

Vi nærmer oss å bli fulltallig. Synes vi kommer gjennom skadeproblemene bra.

Og vi tåler også å tape i morgen, men jeg tro det ikke. Vi tok to og tre poeng på alle våre sterkeste konkurrenter sist. De skal også møte hverandre og må tape poeng.

Link to comment
Share on other sites

Trist om Henry ikke spiller denne kampen. Jeg tror han må være veldig satt tilbake hvis han ikke stiller. Henry har vært så mange år i Arsenal at han vet hva denne kampen betyr for fansen. Jeg er rimelig overbevist om at han heller ofrer CL og neste helg fremfor hvile denne helgen. Spørsmålet er hva fysioen sier og hva Wenger tillater.

 

Personlig så tror jeg at hans påvirkning på laget går langt utenpå målene han scorer. Hans tilstedeværelse skaper trygghet og selvtillit og det motsatt hos enhver forsvarer i PL. Han vil ved å være på banen skape rom og uro bare ved å jogge sakte langs linja i 90 minutter. Ingen vil tørre å slippe ham uansett.

 

Jeg både tror og håper han stiller. Henry er kaptein, han er motivator, han er toppscorer og han er gooner; hvordan kan han ikke spille mot Scum?

Link to comment
Share on other sites

Det kan fort være som mange her er inne på at det er taktikk Wenger driver med da han uttaler at Henry har 30% sjanse for å starte kampen! Derfor setter jeg opp et lag ut i fra det.

 

Lehmann

 

Lauren Kolo Sol Clichy

 

Freddie Cesc Gilberto Reyes

 

RvP Henry

 

 

Benk: Poom, Bergkamp, Senderos, Flamini, Pires

Link to comment
Share on other sites

Lenge siden jeg har gruet meg slik til å møte spuds. Arsenal med eller uten Henry er to forskjellige lag. Uten ham tror jeg dette kan bli tøffere enn vi ønsker. Dette er ikke for å virke negativ, men det er også nevnt ovenfor at Henry fort binder opp et par spillere hos motstanderen som igjen kan føre til endring i spillestil hvis Arsenal greier å dytte nok fremover. Henry har også noen helt ekstreme egenskaper som kan avgjøre kampen. Heldigvis virker vi tryggere bakover enn på lenge så et par kontringer av klasse kan være nok selv uten Henry.

Tvi-tvi! Tror ikke på uavgjort. Alltid seier!

Link to comment
Share on other sites

Mange er litt skeptisk til kampen mot Tottenham. Noen kvier seg, noen tror sågar på tap......

 

Vel her er trøsten, sannsynligvis stiller Spudz med dette laget:

 

        Robinson

 

Kelly Dawson King Lee

 

Tainio Jenas Carrick Reid

 

  Mido Defoe

 

 

Ikke akkurat klasse over dette. Her tror jeg jammen meg reservelaget vårt hadde vunnet.

 

Så les lagoppstillingen, sov godt i natt. Det må bare bli 3 poeng......Easy at the lane!!!!

25047[/snapback]

 

Tror ikke det blir fullt så lett. Jenas, Lee, King, Mido og Defoe er alle meget gode spillere. Vi må passe oss spesielt for Defoe, han har en evne til å skape trøbbel helt på egenhånd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det blir en gjev kamp og sier ikke nei takk til et slikt mål som det avgjørende målet.

Slik at Arsenal vinner 1-2 ;)

 

Tror Arsenal stiller med dette laget i morgen:

 

 

Lehmann

 

Lauren, Toure, Campbell, Clichy

 

Ljungberg, Fabregas, Gilberto, Pires

 

Reyes og Van Persie

Link to comment
Share on other sites

Mange er litt skeptisk til kampen mot Tottenham. Noen kvier seg, noen tror sågar på tap......

 

Vel her er trøsten, sannsynligvis stiller Spudz med dette laget:

 

        Robinson

 

Kelly Dawson King Lee

 

Tainio Jenas Carrick Reid

 

  Mido Defoe

 

 

Ikke akkurat klasse over dette. Her tror jeg jammen meg reservelaget vårt hadde vunnet.

 

Så les lagoppstillingen, sov godt i natt. Det må bare bli 3 poeng......Easy at the lane!!!!

25047[/snapback]

Sikker på at dette er laget MaB? Hvis det skulle være det så er det rimelig sikkert 3 poeng i Arsenals favør i morgo!

 

Og Bergkampboy: Håper det er taktikk av Wenger og ikke sannhet!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Hmm, vrien kamp dette her, må si jeg gruer meg! Det er ikke det at jg er redd for tap(for det tror jeg ikke at det blir), men jeg er bare...jeg vet ike helt, er bare redd for at ting skal gå galt imorgen! :-| Tror nok det blir bedre når kampen først er i gang, og jeg ser at ting stemmer;)

 

Men jeg håper jo på seier...og tror at vi vinner. Hmm, tipper 3-1 eller 3-2! Hadde vært deilig å se Arsenal-klasse over kampen :lol:

 

Flott at svensken, Reyes og Sol er tilbake :D Håper også at Henry spiller.... ;)

Men...nå er det bare å vente til kl. 14.00 imorra, mer kan vi ikke gjøre :P :P

 

Kos dere da :) Så snakkes vi etter en herlig seier til oss:D

Link to comment
Share on other sites

Da ser det ut til at det er endelig bekreftet. Vi må klare oss uten kapteinen mot Tottenham. I hvert fall i følge a.com. Men fortviler vi av den grunn? Ja litt, men det går sikkert bra. Håper at vi legger oss litt lavt og satser på fart. Ligger vi lavt vil vi ikke få mange sjanser mot oss, med Campbell og Toure i midten. Vi har ingenting å frykte. Vi er et godt lag og skulle vi tape er det fordi vi møter et godt lag. Livet fortsetter. På onsdag (evt. tirsdag) er vi kanskje klare for KO-runden. i Ch.L. Og så slår vi Tottenham neste gang hjemme på Higbury etter jul.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan få lov å fortvile! Spelarane kan ikkje.. Tru er kanskje noko av det eg har følt vi har mangla med Henry ute. Trua til å score mål. Vi har framleis fantastiske fotballspelarar ut på der - berre dei kunne innsjå det sjølv. ;)

Link to comment
Share on other sites

Mange er litt skeptisk til kampen mot Tottenham. Noen kvier seg, noen tror sågar på tap......

 

Vel her er trøsten, sannsynligvis stiller Spudz med dette laget:

 

Robinson

 

Kelly Dawson King Lee

 

Tainio Jenas Carrick Reid

 

  Mido Defoe

 

 

Ikke akkurat klasse over dette. Her tror jeg jammen meg reservelaget vårt hadde vunnet.

 

Så les lagoppstillingen, sov godt i natt. Det må bare bli 3 poeng......Easy at the lane!!!!

25047[/snapback]

 

Tror ikke det blir fullt så lett. Jenas, Lee, King, Mido og Defoe er alle meget gode spillere. Vi må passe oss spesielt for Defoe, han har en evne til å skape trøbbel helt på egenhånd.

25052[/snapback]

 

av de spillerne du nevner her Donaraz så kan jeg bare se Defoe som er god. Mido, Lee har jeg hørt lite om i år. King er litt ustabil, noen ganger på det helt verste. og Jenas er bare god på frispark.

Link to comment
Share on other sites

Eg har ein dårlig følelse.

25098[/snapback]

 

Du er ikke alene om det Sindre.

 

At Henry fikk tilbakeslag på skaden, kunne ikke komme på et verre tidspunkt. Med Henry på banen, kunne vi brukt Reyes på kanten. Nå er sannsynligheten stor for at Reyes brukes på topp, og at Pires får en ny kamp på kanten, og det vet jeg faktisk ikke om jeg liker så veldig godt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...