Jump to content

Paddy på veg tilbake...


Tusmo

Recommended Posts

Til England?

http://www.worldfootballers.com/news.php?id=10167

Det ryktes at vår tideligere kaptein mistrives i Torino, mye på grunn av all rasismen i Italia. Manure er selvsagt interessert i å hente han for £13mill. Hva skal jeg si? Går Paddy til Manure så er han en skikkelig Judas. Nei, kom tilbake hit du Patrick, så skal alt gå bra igjen.

Link to comment
Share on other sites

Til England?

http://www.worldfootballers.com/news.php?id=10167

Det ryktes at vår tideligere kaptein mistrives i Torino, mye på grunn av all rasismen i Italia. Manure er selvsagt interessert i å hente han for £13mill. Hva skal jeg si? Går Paddy til Manure så er han en skikkelig Judas. Nei, kom tilbake hit du Patrick, så skal alt gå bra igjen.

24503[/snapback]

 

Det sies at Ferguson har sendt speidere for å følge Vieira i Torino.

 

Ryktet

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Hvis dette stemmer så har vel Wenger bare å åpne lommeboka og punge ut.. Patrick kjenner klubben,er en av verdens beste midtbaner+ at det ville vært et stort steg mot å få Henry til å bli!

 

LØP OG KJØP <_<

24510[/snapback]

 

men viera er ikkje nokon unggutt lenger. kanskje det hadde vore betre med yngre krefter. han går ikkje til man ure allikevel. aldri!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker han tilbake, hvis an ikke alltid holder mål, så er han en verdensklasse spiller til å komme inn i kamper. Uansett, så tror jeg aldri at han kommer tilbake til england, isåfall ikke til united!!!

Link to comment
Share on other sites

Pr i dag hadde jeg tatt han i mot med åpne armer. Dagens midtbane hadde sårt trengt hans tjenester.

 

På en annen side så er det en rekke faktorer som taler i mot en slik utvikling, som blant annet alder og en rekke tidligere ønsker om å spille for større klubber. Vingle-Pat ;)

 

Sakte men sikkert kommer vi oss over det sjokket som kom i kjølevannet av hans avgang i sommer. Tror heller ikke Wenger vil kjøpe tilbake en spiller som akkurat er solgt.

 

Til slutt litt om "bakgrunnen" for disse spekulasjonene; om rasisme er et stort problem i Italia, ja så burde hovedpersonen selv ha tenkt på dette før sommerens handel.

Link to comment
Share on other sites

Pr i dag hadde jeg tatt han i mot med åpne armer. Dagens midtbane hadde sårt trengt hans tjenester.

 

Til slutt litt om "bakgrunnen" for disse spekulasjonene; om rasisme er et stort problem i Italia, ja så burde hovedpersonen selv ha tenkt på dette før sommerens handel.

24573[/snapback]

Det gjorde han då også. Ved fleire anledningar uttalte han at han aldri ville spele i Italia, på grunn av rasismen i serien. So much for that.

 

Pr. i dag hadde ikkje Vieira hjulpe så mykje. Han er vel skada. Ute i 6 månedar høyrte eg, eller var dette berre tull?

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår meg ikke på de som vil ha Paddy tilbake til Arsenal. Det er jo bare tull å reise fra en klubb, og så tilbake igjen (iallefall til serien da liskom) til den klubben du forlot. Bare tull.

 

Han hadde vært en klar styrke, det hadde han. Men han kan ikke komme tilbake til Arsenal.

 

Og hvis han går til en annen PL klubb så er han hjerteløs... ;)

Link to comment
Share on other sites

En ting er iallefall sikkert, og det er at hvis han skulle funnet på å dra til United i januar, så hadde jeg aldri tilgitt han. Da hadde alt han gjorde for Arsenal vært glemt, og han hadde vært en judas av dimensjoner i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...