Jump to content

Årets overaskelser


Guest Thomaz1989

Recommended Posts

Guest Thomaz1989

tenkte å bruke denne tråden til å diskutere hvem som har imponert mest i PL så langt.

 

Personlig er eg mest imponert over Wigan. Ikkje berre har de spillt til tider glitrende men de er også det laget som hår vert nærmest å slå Lokmotiv Chelski. I første PL kamp hadde de tre fete sjanser på slutten til å avgjere men russerene hadde flaks denne gangen også.

 

Charlton har også vert gode

Link to comment
Share on other sites

HEi!  West Ham er det laget som har imponert meg mest...

 

Kommer rett opp fra play off plass i Championship, og tar premier league med storm..

Fin angrepsfotball, gode spillere... o.s.v

24472[/snapback]

 

 

Helt enig. Men jeg tror West Ham frykter at spillere som f.eks Harewood, Benayon, Reo-cocker og Konchesky blir snappet opp av storklubbene. De har allerede mistet spillere som Joe Cole, Defoe osv...Så det blir viktig for dem å holde seg på øvre halvdel av tabellen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
HEi!  West Ham er det laget som har imponert meg mest...

 

Kommer rett opp fra play off plass i Championship, og tar premier league med storm..

Fin angrepsfotball, gode spillere... o.s.v

24472[/snapback]

 

ja. dei har vore ganske gode dei også. må seie at det er mange av de "dårlige" som har imponert og mange av dei "gode" som har skuffa

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
West Ham må vel tilegnes årets overraskelse så langt i sesongen

24513[/snapback]

 

west ham har jo mista lampard og ferdinand de siste åra også. men eg er nok mest imponert over Wigan. de er blitt tippa på siste plass av alle ekspertene og de har vore på 2 plass. det er sterkt

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Wigan er vel berre nok eit bevis på kva pengar kan utrette, dessverre. :unsure:

24622[/snapback]

 

ja. men wigan er ikkje aleine. Fulham kom jo opp på samme måte.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

blir berre meir og meir imponert over Wigan. 2 plass i serien. det er ikkje mange som hadde venta. men det kan vere at det går med de som det gikk med Ipswich

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Tottenham er den største overraskelsen så langt! Hvem hadde trodd at de skulle være så høyt på tabellen. LAAANGT mer overraskende enn at Wigan er der oppe, spør du meg!  ;)

25495[/snapback]

 

hehe

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...