Jump to content

FM 2006


Ryan Jarvis..... Norwich!

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Spiller filler av Pcen med nye football manager, er ca hallveis i første sesong og ligger på 3 plass 4 poeng bak Chelsea og 2 bak Man U. Og seff så måtte Fabregas bli skada i 5måneder!!

 

Har kjøpt: Steven Taylor, Antony Van Den Borre, Chichino eller noe i den duren fra juventus. Han er gæ go, savner ikke Cole pga han.

Link to comment
Share on other sites

Ble ferdig med første sesong i går. Tapte for Chelsea i Champions league semifinalen 0-0 borte, men tapte 2-0 hjemme!

 

I serien havna jeg 5 poeng bak Chelsea.

 

I sesongoppkjøringa ble Walcott skada i 8måneder! Det var synd ettersom han og Henry hadde et makalaust sammarbeid. I sesongen som var fikk han 19 kamper 13 mål og 4 ass. Han putta to mål mot United i serien.

 

Prøver nå å kjøpe Ustafsi eller noe slikt fra Argentina. han er Keeper 20 år, og en utrolig rating! jeg har 97,5Mill og tullinga vil ja 110mill!

Link to comment
Share on other sites

Om det er Ustari du mener, så har jeg han. Fikk han for 80 mill. Han er dritgo. Etter at han kom fikk Lehmann mye mindre spilletid for å si det sånn.

 

Bra å høre :P Fikk fatt i han i går for 120mill. Så nå ser jeg frem mot januar :)

 

Peter Hill Wood har desuten solgt seg ut for 2,1B og dermed endte vi på børs! ;) Det positive er at han er Engelsk og ihugga Arsenal fan :)

 

Midt i andre sesong nå, ligger på første med 2 poeng ned til Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Endelig er Januar måneden over og jeg signerte 3 nye spillere :-|

 

Ustari

Owen - newcastle (rykka ned så fikk han billig :)

Michael Rickards (tror jeg, fra man City Forsv def midt) Han kontrollerer forsvaret og var verdt 135Mill

 

Så laget ser foreløpig slik ut:

 

Ustari

 

Van Den Borre - Rickards - Toure - Cichelino

 

Hleb - Fabregas - Denilson - Rosicky

 

Henry - Owen

 

 

Subs: Lehman, Gallas, Gilberto, Reyes, Vela,

Link to comment
Share on other sites

Har et game i FM06 jeg er sånn halveis stolt av. Vunnet PL 4 ganger, CL 2 ganger og FA cupen et par ganger over en 7-8 år. Den kanskje mest imponerende kampen var nok denne mot Man City =D :

 

110lb3.th.jpg

 

 

 

Hadde et ganske bra lag, med hovedsaklig 3 supergode spisser; Henry, Fred og Torres. Henry var fantastisk helt til jeg slutta på gamet, da var han ca 36 år og hadde scoret i bøtter og spann alle sesonger.

 

Edit; usj, det var en teit størrelse, jaja mulig å klikke seg inn for å få det større.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er 15 kamper ut i tredje sesongen på 07. Vant Ligacupen første sesongen, fikk da akkurat karret meg til en 4.plass. Andre sesongen vant jeg FA-cupen, 2.plass i serien. Har fått dritbra lag nå. Vinner jeg ikke i år, vinner jeg aldri!

 

Kirkland/Lloris

Dani Alves - Gallas - Kompany - Baines

 

---------------- Micah Richards------

 

----------------Fabregas-------------

 

Cardenas --------------------- N'Zogbia

 

-------------Henry/Bendtner/Lupoli/Vela/Evina----

 

Bygger opp laget av "egne" spillere, hvis Lupoli og Bendtner går under den kategorien. Iallefall på topp..

Evina er også egetprodukt. Kun 17 år gammel.

Link to comment
Share on other sites

For et lag du har fått KabelJo men hvorfor bruker du Van Den Borre isteden for Gallas?

 

Ja, det begynner å bli et heftig lag :) Gallas kan ikke spille forsvar høyre på spillet, så derfor bruker jeg han som innbytter.

 

I min andre sesong vant jeg Champions League! :D slo real madrid 2-1 etter langskudd fra Fabregas Og Denilson.

 

Spillt 4 kamper i den 3 sesongen. 3 seire og 1 uavgjort, håper på ligatittelen i år :D

 

Har foresten gjort et kjøp før denne sesongen. David Villa :D Dermed begynner det å bli en utrolig farlig angrepsrekke :D Henry, Owen, Villa, Vela, Walcott, Reyes

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...