Jump to content

FM 2006


Ryan Jarvis..... Norwich!

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply
Ja, det er vanskelig å være Arsenal på FM.. Det er umulig å klare det uten å hente inn betydelige forsterkninger. Lurer litt på hva Wenger tenkte på når han ikke henta inn noen. (det er jo ganske likt) Prøvde en gang og det gikk dårlig. Starta heller en med Atletico og vant ligaen.

 

Har nå begynt med Arsenal igjen. Hill-Wood forventa at jeg skulle kjøpe to som skulle heve klubbens profil betraktelig, fikk kun henta en og de ble skuffet og tok saken i egne hender! De kjøpte Pablo Orbaiz fra Athletic for £37mill! Og jeg hadde bare £11mill å kjøpe for da! Henta først Govou for £10mill og Ibrahim Afellay for £4,3mill.

26353[/snapback]

 

Pablo Orbaiz???

kem er det?

er han god?

26439[/snapback]

Det er en spansk kjaka.. Fryktelig god på FM.. Over 15 på det meste tekniske.. Har vel ikke så kjempestats på det fysiske, men.. ikke verdt pengene ennå, ihvertfall.. Har jo Gilberto, Flamini og Song i bakhånd..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest Young Gun

Noen som har lastet ned noen patcher???? Lastet ned 6.0.3 i går..... Digg med nye overganger.

Er tippeliga lag som har rykket ned byttet ut med de som rykket opp i den patchen? Kanskje ikke mulig å gjennomføre mtp. årstid for seriestart.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har lastet ned noen patcher???? Lastet ned 6.0.3 i går..... Digg med nye overganger.

Er tippeliga lag som har rykket ned byttet ut med de som rykket opp i den patchen? Kanskje ikke mulig å gjennomføre mtp. årstid for seriestart.

Tippeligalagene spiller i tippeligaen. Om du starter i 2005 spiller de også i TL. på sandefjord står det f.eks at de ble nr 2 i 1.divisjon 2005, men de spiller i TL 2005 ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarte det faktisk ganske bra med Arsenal.

kom på andreplass 2 poeng bak chelsea, tapte 3-1 mot west ham i siste kamp!! :angry:

Vant CL mot Barca 2 - 1 Reyes og Henry!

Chelsea kicka meg ut av alle engelske cuper :o

Link to comment
Share on other sites

Guest the-gunners-fan

Jeg er i Villareal og spiller i 2012 sesongen :angry:

jeg vann serien i min første sesong i klubben :o

jeg var Manager i Club Brügge før jeg gikk til Villareal..

men jeg har aldri vunnet et europeisk trofe..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mitt Arsenal-lag i 2010/11:

 

Keepere:

Igor Akinfeev

Libis Arenas

Jens Lehmann

 

Forsvar:

Amaral

Emanuel Eboue

Gael Clichy

Timo Atouba

Philippe Senderos

Kolo Toure

Hedwiges Maduro

Micah Richards

 

Midtbane:

Mathieu Flamini (K)

Cesc Fabregas

Antonio Vera

Jao Moutinho

Cedric Fernandez

Jonathan De Guzman

Jose Antonio Reyes

Alex Hleb

Salomon Kalou

 

Spisser:

Thierry Henry

Mirko Vucinic

Ze Eduardo

Theo Walcott

Link to comment
Share on other sites

År:2011

Taktikk: 3-4-1-2

Carlos Idriss Kameni Kee ........................ fast

Gerardo Ortiz Kee

Leonardo Kee

Weverson Kee

Raul F H

Pipoca F HV

Kolo Abib Touré F HS

Simões F S

David F S .................................. fast

Carlos Gurpegi F S, DM

Lauren F/VB H

Emmanuel Eboué ........................ fast

Gaël Clichy F/VB V

Mis Armand Traoré F/VB V ........................ fast

Diego Menéndez DM

Kristoffer Hæstad DM, M VS

Ronny Brinkmann M HS

Francesc Fabregas M S ........................ fast

Wesley Sneijder OM HVS ........................ fast

Mike Scott OM HS

Leo Messi OM VS ........................ fast

Robin van Persie OM VS, A S ......................... fast

Freddy Adu OM VS, A S ......................... fast

José Antonio Reyes OM V, SP ......................... fast

Carlos Tevez OM/A S ......................... fast

Thierry Henry SP

Alan SP

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Kjøpte FM 2007 på torsdag. Leder serien. Har kjøpt Baptista, adu, Marcelo og et engt talent fra Atletico. Noen andre som har kjøpt spillet?

 

 

PS. Er det noen som kan skifte navn på denne tråden til FM eller Football mannager, eller må vi lage en ny tråd for det nye spillet?

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte FM 2007 på torsdag. Leder serien. Har kjøpt Baptista, adu, Marcelo og et engt talent fra Atletico. Noen andre som har kjøpt spillet?

 

 

PS. Er det noen som kan skifte navn på denne tråden til FM eller Football mannager, eller må vi lage en ny tråd for det nye spillet?

 

 

 

 

 

Jau eg har kjøpt det, ledar liagen med 10 p til manu :genius: i sesongen så har eg møtt chelsea 6 gongar og møtte man utd 3 gongar på 7 dagar!

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte FM 2007 på torsdag. Leder serien. Har kjøpt Baptista, adu, Marcelo og et engt talent fra Atletico. Noen andre som har kjøpt spillet?

 

 

PS. Er det noen som kan skifte navn på denne tråden til FM eller Football mannager, eller må vi lage en ny tråd for det nye spillet?

 

Eg har ikkje kjøpt, og det kjøm berre til å bli kjøpt frå piratebay for min del.

Men eg gleder meg stort til å prøve det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...