Jump to content

FM 2006


Ryan Jarvis..... Norwich!

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply
Jeg har akkurat kjøpt meg Cm 5,

og jeg synes det virker bra så langt som jeg har kommet ;)

20892[/snapback]

 

Å gud bedre.

 

For min egen del er jeg fornøyd med fm2005, med siste patch. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe 2006 før i alle fall tre patcher er ute. Blir for mye jalla bugs i starten.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Thomaz1989

eg har prøvd demoen men eg skal kjøpe det seinere. Det virket ganske bra, har ikkje funnet noen nevneverdige feil. den største feilen i "CM" historien er den som var i CM4. noen som husker den?

Link to comment
Share on other sites

Å kjøpe FIFA 06 er en stor tabbe. det er ikke noe lurt. det kan være arti de første dagene, men blir veldi fort lei. Det eneste som er arti er å spille mot/med venner eller lignende.

men karriere modusen er ganske bra da.

Link to comment
Share on other sites

LAstet ned deomen jeg, helt konge, man kan f.eks endre litt av taktikken mens kanpen er igang, " manageren roper" ;)

 

Mer avanser stats på spillere!!!

 

Mange flere intresserte klupper på spillere.....FM 05 nesten umulig å selge en spiller som kun er middels god for e grei pris.

Link to comment
Share on other sites

Oliver Kahn heter Jens Mustermann på dette spillet også???????? Noen som vet hvorfor?

24194[/snapback]

 

 

 

 

Lisenser lisenser lisenser. Hvis du har spilt fm(cm) foer(har ikke norsk tastatur) saa ville du ha vist dette. Men det kommer helst sikkert en patch som fixer dette. Uansett er Kahn pensjonert etter innevaerende sesong....

Link to comment
Share on other sites

Oliver Kahn heter Jens Mustermann på dette spillet også???????? Noen som vet hvorfor?

24194[/snapback]

 

 

 

 

Lisenser lisenser lisenser. Hvis du har spilt fm(cm) foer(har ikke norsk tastatur) saa ville du ha vist dette. Men det kommer helst sikkert en patch som fixer dette. Uansett er Kahn pensjonert etter innevaerende sesong....

24212[/snapback]

Vet det men hvorfor heter han noe så teit???????

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...