Jump to content

Begrenset tilgang på forumet.


Internettansvarlig

Hvilken tilgangskontroll skal vi ha på forumet?  

174 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

La oss få tilbake Marco! ;)

 

 

Marco og Gaston hadde heva standarden betrakteleg.

Då hadde vi fort havna på nivået som var på arsenal.no før det la fotballskoa på hylla.

 

Spesielt Marco er en legende i disse kretser!!! :angry: ;) :-| Ingen kunne lage H*****e som Marco! :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...

Marco og Gaston er helt sikkert her inne nå, men med annet nick.

Syntes vi har mange her inne som kan bli legendariske- Mange med godt nivå på meningene sine.

Stærste problemet på forumet er de endeløse dabattene over hundrevis av meninger. Kanskje på tide å fjerne noen.

Link to comment
Share on other sites

Marco og Gaston er helt sikkert her inne nå, men med annet nick.

Syntes vi har mange her inne som kan bli legendariske- Mange med godt nivå på meningene sine.

Stærste problemet på forumet er de endeløse dabattene over hundrevis av meninger. Kanskje på tide å fjerne noen.

 

 

Største problemet vil eg sei er rettskrivinga, nokre av postane ser ut som om dei er er skrevet av elevar i tidleg barneskule. Eg trudde faktisk at barn i ungdomsskulealder faktisk hadde lært seg enkle ting som tegnsetting, dobbelkonsonant og liknande.

Dette er ikkje retta mot dei som ein gong iblant har ein typo, men mot dei som spyr ut meiningslause postar i vildens sky og som ikkje tenker over at dei som skal lese den etterpå, blir nødt til å dekryptere setninga.

 

I tillegg til at folk gjerne kan tenke seg om ein gong til før dei opprettar ein ny tråd eller postar ein ny post.

Så kanskje vi slepp at forumet nærmar seg bånnivået som Arsenal.no hadde før dei trakk inn årane.

Link to comment
Share on other sites

Snart på tide med en ny moderator kanskje? Synes det hadde gjort seg med litt endring av innlegg (f.eks. siterings-rot), flytting og sammenslåing av tråder osv. Kan ikke se at det kan skade?

Link to comment
Share on other sites

Snart på tide med en ny moderator kanskje? Synes det hadde gjort seg med litt endring av innlegg (f.eks. siterings-rot), flytting og sammenslåing av tråder osv. Kan ikke se at det kan skade?

 

Ingen som har noen innspill her?

Link to comment
Share on other sites

Snart på tide med en ny moderator kanskje? Synes det hadde gjort seg med litt endring av innlegg (f.eks. siterings-rot), flytting og sammenslåing av tråder osv. Kan ikke se at det kan skade?

 

Ingen som har noen innspill her?

 

Er heilt enige med deg der.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er åpen for forslag på nye moderatorer. De er bare å melde seg frivillig.

 

Jeg melder meg selv jeg, hvis ingen har noe i mot det?

Link to comment
Share on other sites

Marco og Gaston er helt sikkert her inne nå, men med annet nick.

Syntes vi har mange her inne som kan bli legendariske- Mange med godt nivå på meningene sine.

Stærste problemet på forumet er de endeløse dabattene over hundrevis av meninger. Kanskje på tide å fjerne noen.

 

 

Største problemet vil eg sei er rettskrivinga, nokre av postane ser ut som om dei er er skrevet av elevar i tidleg barneskule. Eg trudde faktisk at barn i ungdomsskulealder faktisk hadde lært seg enkle ting som tegnsetting, dobbelkonsonant og liknande.

Dette er ikkje retta mot dei som ein gong iblant har ein typo, men mot dei som spyr ut meiningslause postar i vildens sky og som ikkje tenker over at dei som skal lese den etterpå, blir nødt til å dekryptere setninga.

 

I tillegg til at folk gjerne kan tenke seg om ein gong til før dei opprettar ein ny tråd eller postar ein ny post.

Så kanskje vi slepp at forumet nærmar seg bånnivået som Arsenal.no hadde før dei trakk inn årane.

 

Delvis enig der! Ingen burde snakke dialekt eller nynorsk heller. Skjønner jo ikke noen ting jo! :D

Link to comment
Share on other sites

Marco og Gaston er helt sikkert her inne nå, men med annet nick.

Syntes vi har mange her inne som kan bli legendariske- Mange med godt nivå på meningene sine.

Stærste problemet på forumet er de endeløse dabattene over hundrevis av meninger. Kanskje på tide å fjerne noen.

 

 

Største problemet vil eg sei er rettskrivinga, nokre av postane ser ut som om dei er er skrevet av elevar i tidleg barneskule. Eg trudde faktisk at barn i ungdomsskulealder faktisk hadde lært seg enkle ting som tegnsetting, dobbelkonsonant og liknande.

Dette er ikkje retta mot dei som ein gong iblant har ein typo, men mot dei som spyr ut meiningslause postar i vildens sky og som ikkje tenker over at dei som skal lese den etterpå, blir nødt til å dekryptere setninga.

 

I tillegg til at folk gjerne kan tenke seg om ein gong til før dei opprettar ein ny tråd eller postar ein ny post.

Så kanskje vi slepp at forumet nærmar seg bånnivået som Arsenal.no hadde før dei trakk inn årane.

 

Delvis enig der! Ingen burde snakke dialekt eller nynorsk heller. Skjønner jo ikke noen ting jo! :o

Nynorsk er absolutt IKKE vanskelig å forstå. Har man problemer med det kan man ikke kalle seg norsk.

Link to comment
Share on other sites

Nynorsk er sidestilt bokmål i Norge.

Nettopp. Nynorsk og Bokmål er to jamstilte målformer viss det er det du meiner. Nynorsk er på ingen måte sidestilt sjølv om bokmål er den mest brukte målforma.

 

Forøvrig er det direkte latterlig å krevje at folk ikkje skal få skrive på nynorsk. Det er trass alt hovudmålet til mange nordmenn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner hva dere mener, men poenget mitt var at det er enklere å forstå bokmål. Alle greier jo å lese en tekst selv om det er mange skrivefeil der, som noen her påpeker er et problem. Det samme med dialekt, de fleste er ganske enkle og forstå, men det er enklere og bedre for alle hvis alle skriver likt..

Link to comment
Share on other sites

Norge har pr dags dato skriftspråk, derfor bør dette vere dei einaste formene vi har lov til i bruke her på forumet. Som fleire andre seier, bør dialekt og smsspråk bannlysast då det ikkje høyrer heime på eit forum.

 

Mitt syn på moderatorsaka er at det blir for dumt at 12, 13 14-åringar skal moderere.

Eg meiner at personar som skal moderere minst bør ha passert 18.

Link to comment
Share on other sites

Norge har pr dags dato skriftspråk, derfor bør dette vere dei einaste formene vi har lov til i bruke her på forumet. Som fleire andre seier, bør dialekt og smsspråk bannlysast då det ikkje høyrer heime på eit forum.

 

Mitt syn på moderatorsaka er at det blir for dumt at 12, 13 14-åringar skal moderere.

Eg meiner at personar som skal moderere minst bør ha passert 18.

Tiltredast. Alt saman.

 

18 år er myndigheitsalderen i Noreg. Under 18 så er du eit "born". Ein kan vere moden og velartikulert, men for å modere bør ein nok ha eit minimum av erfaring både frå forum, men også frå andre arenaar. Ikkje noko negativt om 12-14 åringar, men dei er unge og ein har mykje å gjere og lære. Difor trur eg også at dei ville slitt med respekten frå resten av forumet, sjølv om dei skulle gjort ein god jobb. Ved å setje ei grense på 18 vil ein unngå mykje av denne problematikken, men ein må sjølvsagt vise skjønn med kven ein "ansett", likevel.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...