Jump to content

Oppkjøring og tips


Haraldac

Recommended Posts

Råkjør som mye du klarer, se psykopatisk inn i øynene på sensor hele oppkjøringa(hele ja), spis gjerne samtidig, vis fingern te flest mulig og lukeparker gjerne med å flytte litt på bilen bak og forran!

23688[/snapback]

 

ja, der har du det. og ikke glem å kjøre litt uten hendene ;)

Link to comment
Share on other sites

Råkjør som mye du klarer, se psykopatisk inn i øynene på sensor hele oppkjøringa(hele ja), spis gjerne samtidig, vis fingern te flest mulig og lukeparker gjerne med å flytte litt på bilen bak og forran!

23688[/snapback]

Hahaha..hadde jo vært j..... morsomt å gjøre hvis jeg var millionær liksom..men gidder ikke stryke på grunn av det:)

Link to comment
Share on other sites

Gjerne gosnakk litt med sensor. Ikke smisk, men kom inn på et tema dere har til felles. Feks fotball. La han/ho få litt spillerom til å ytre meningene, drit i om de er på trynet bare gi inntrykk av at du mener sensor har et vetig poeng. Du må jo uansett konse for å kjøre, men hvis sensor er litt snakkesalig så bør denne funke. Jeg tenkte egentlig ikke på det før jeg var ferdig at det hadde skjedd. Ga tipset til en vennine, funka for ho og.....Liker de deg så er det lettere å la deg stå hvis du vipper.

Link to comment
Share on other sites

Gjerne gosnakk litt med sensor. Ikke smisk, men kom inn på et tema dere har til felles. Feks fotball. La han/ho få litt spillerom til å ytre meningene, drit i om de er på trynet bare gi inntrykk av at du mener sensor har et vetig poeng. Du må jo uansett konse for å kjøre, men hvis sensor er litt snakkesalig så bør denne funke. Jeg tenkte egentlig ikke på det før jeg var ferdig at det hadde skjedd. Ga tipset til en vennine, funka for ho og.....Liker de deg så er det lettere å la deg stå hvis du vipper.

23761[/snapback]

Takk for tipset..håper sensor er Arsenal supporter da:)

Link to comment
Share on other sites

Eg er enig med det å finne noko å prate som ein har til felles. Eg var uheldig og møtte ein sensor som hata to instrument på denne jord, trekkspel og trommer der eg spelar det sistnevnte. Etter dette kom fram så vart det lite prat og eg treng vel ikkje fortelje kordan denne historie endte....

 

Ja, hugs speil, blinklys, fotgjengarfelt og alt det der.

Link to comment
Share on other sites

Gjerne gosnakk litt med sensor. Ikke smisk, men kom inn på et tema dere har til felles. Feks fotball. La han/ho få litt spillerom til å ytre meningene, drit i om de er på trynet bare gi inntrykk av at du mener sensor har et vetig poeng. Du må jo uansett konse for å kjøre, men hvis sensor er litt snakkesalig så bør denne funke. Jeg tenkte egentlig ikke på det før jeg var ferdig at det hadde skjedd. Ga tipset til en vennine, funka for ho og.....Liker de deg så er det lettere å la deg stå hvis du vipper.

23761[/snapback]

Takk for tipset..håper sensor er Arsenal supporter da:)

23849[/snapback]

 

 

Bare hyggelig. Hvis han er Manure supporter så hold inni deg!!!!

Link to comment
Share on other sites

Gjerne gosnakk litt med sensor. Ikke smisk, men kom inn på et tema dere har til felles. Feks fotball. La han/ho få litt spillerom til å ytre meningene, drit i om de er på trynet bare gi inntrykk av at du mener sensor har et vetig poeng. Du må jo uansett konse for å kjøre, men hvis sensor er litt snakkesalig så bør denne funke. Jeg tenkte egentlig ikke på det før jeg var ferdig at det hadde skjedd. Ga tipset til en vennine, funka for ho og.....Liker de deg så er det lettere å la deg stå hvis du vipper.

23761[/snapback]

Takk for tipset..håper sensor er Arsenal supporter da:)

23849[/snapback]

 

 

Bare hyggelig. Hvis han er Manure supporter så hold inni deg!!!!

23890[/snapback]

Da skal jeg skjelle han noe så hinsides ut. Han kan jo ikke egentlig stryke meg for det??;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde oppkjøring på mandag, og bestod med 0 feil.

 

 

Slapp av, husk blindsone, brems ned der det er dårlig sikt og og vær flink medplassering i veien, så bør det gå greit.

 

Selv prata jeg stort sett om fotball gjennom hele oppkjøringa. Sensor hadde heldigvis også sansen for Spurs.

23925[/snapback]

 

Ikke rart du bestod.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde oppkjøring på mandag, og bestod med 0 feil.

 

 

Slapp av, husk blindsone, brems ned der det er dårlig sikt og og vær flink med plassering i veien, så bør det gå greit.

 

Selv prata jeg stort sett om fotball gjennom hele oppkjøringa. Sensor hadde heldigvis også sansen for Spurs.

23925[/snapback]

 

Korrupt sensor....Hold deg unna meg i trafikken!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...