Jump to content

Dårlig stemning i spillergruppa


#10

Recommended Posts

Grei kommentar fra Wenger:

 

Goalkeeper Graham Stack – currently on loan at Reading – claimed to have spoken to Gunners fullback Ashley Cole, who had bemoaned the lack of spirit in the Highbury camp.

 

However, whilst all but ending any hopes Stack may have had of making it with Arsenal, manager Wenger has hot back to insist the camaraderie is as strong as ever.

 

"I think it's a very unfair and unjustified comment by someone who hasn't been part of the first team squad at Arsenal for 24 months," said Wenger. "He's not one of my players, he's left the club.

 

“I don't give any credit to these comments. I don't know what people understand by cliques, but if cliques are people who sit together at the same table then we have had cliques at Arsenal for nine years.

 

"You would find that at every other club as well. You would find it at Chelsea. But I think the spirit in this squad is as strong, if not stronger, as it's been than in any other season.

 

"I feel you can come from different countries and share the same values, but come from the same country and not share the same values. At Arsenal, we all share the same values."

Link to comment
Share on other sites

Intern småkrangling og uenighet vil alltid dukke opp i en stor gruppe med sterke individer som skal samarbeide, alt annet hadde vært unaturlig. At alle skal like hverandre like godt er utopi. Man er forskjellig som individ selv om man spiller for samme klubb og har de samme målene på banen. Det betyr ikke at det er konfliketer i gruppen selv om ikke alle er bestevenner. Storm i et vannglass kaller jeg dette. Hvis man ikke markerer misnøye når det går dårlig for klubben har man ingen ambisjoner. Intern strid, kamp om plasser og insats på trening er helt nødvendig for å lykkes.

Link to comment
Share on other sites

Men jeg stoler på Wenger..

23565[/snapback]

Noen andre som har mistet litt av "trua" Wenger. Når han sier at vi spiller som ett junior lag så stemmer nesten det. Med alle skadene vi nå har så sliter vi virkelig. Det er ikke bare til å kjøpe, men nor må gjøres når vinduet åpner i Januar. Tenk dere første sesong på ny arena uten Champions Leage spill. Det hadde vært flaut det. Håper selvsagt at mye retter seg Når Hendry er på plass igjen, men det er skremende å være så avhenging av en spiller. Han kan tross alt bli skadet igjen. Jeg mener at stallen er alt for ung slik den er i dag. Spesialt når vi har mange "eldre" spillere ute med skade. Jeg syns også at Fabregas er en god spiller, men han er ikke en som vinner kampene for Arsenal. Etter mitt syn så er han desverre ikke i nærheten av Vieira. Vi trenger en som bretter opp ermene og tror til så det synger.

 

Har fortsatt trua, men da må de jammen sjerpe seg fort!!!!

23626[/snapback]

 

Er enig i det du sier, forsterkninger må til, og da noen som er en skikkelig fighter og som kan vinne kamper for arsenal! Ang lagmoralen å dette tåpelige ryktet. Så må jeg nesten bare le ;) Først og fremst er arsenal beryktet for sitt samhold og lagmoral, de ser seg selv som en del av en stor familie, også kommer lille stack og gråter etter oppmerksomhet :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Graham Stuck kan ryke og reise dit peppern gror. Hvorfor skulle Ashley preike med grinerungen som syter værre enn C. Ronaldo?

23820[/snapback]

 

Med tanke på alle uttalelsene som har kommet den senere tid så kan man jo ikke se bort fra at det er et snev av sannhet i det da. Reyes, Cole, Pennant, Edu og nå Stack har vel alle uttalt at det ikke er det samme nå som det var tidligere...

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på alle uttalelsene som har kommet den senere tid så kan man jo ikke se bort fra at det er et snev av sannhet i det da. Reyes, Cole, Pennant, Edu og nå Stack har vel alle uttalt at det ikke er det samme nå som det var tidligere...

23821[/snapback]

 

Kanskje ting ble bedre etter de dro?

 

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Nok en tabloid artikkel hvor man må lese mer enn overskriften..

Wenger roser jo Van Persie her!

OG at han sier det er konkuranse på topp, vil det si at han er misfornøyd?

Om jeg ikke tar helt feil, er konuranse-utalelsene til og med Wengers, men artikkelforfatteren har gjort dem om til RVPs.

Mener jeg leste den samme saken på et annet litt mer seriøst nettsted..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...