Jump to content

Dårlig stemning i spillergruppa


#10

Recommended Posts

I disse litt harde Gooner-dager etter nok et tap, lekker det ut enda flere dårlige nyheter.

Graham Stack (påliteligheten hans kan vel diskuteres ,men...) hevder at Ashley Cole forteller om at det er flere klikkdannelser innad i spillergruppa, og at ting rett og slett ikke er like gøy i Arsenal lenger...

 

http://www.football365.com/news/story_165920.shtml

 

Dette henger kanskje sammen med de resultatene vi får om dagen også, den voldsomme team-spiriten og viljen til å jobbe (og vinne) sammen har vært kjennemerker på Arsenal sine meget suksessrike årganger de seneste årene.

 

Men igjen, dette kan også bare være nok et bidrag fra pressens side til å fyre opp under den illusjonen at Arsenal er i en mye dypere krise enn hva tilfellet egentlig er...

Link to comment
Share on other sites

Dette trur eg rett og slett veldig lite på. Ikkje fordi at det er uvanleg med klikkdanningar, men fordi det er så fjernt frå den realiteten som HAR vert tidlegare i alle fall.

 

Kvifor dette plutselig skulle slå ut i blomst no er for meg uforståeleg. Dårlige resultat herdar ei gruppe.

 

Graham Stack er ein snurt brite, som slenger drit mot klubb etter ikkje å ha lykkast. Hørt den før?

Link to comment
Share on other sites

Velger å ta dette med en klype salt. I starten av Wenger-perioden kom det like beskyldninger angående franske spillere som rottet seg sammen. Den gang var det lite hold i saken.

 

Dette er vel heller en manøver fra pressen som virkelig liker å strø salt i sårene, og kanskje spesielt storklubber som Arsenal.

 

Ellers har jeg ikke helt troen på selveste Stack.

Link to comment
Share on other sites

Tror det hadde hjulpet betraktelig vis Henry kunne skrevet under på en ny kontrakt!han er faktisk kaptein.

23534[/snapback]

Det tror jeg du har helt rett i. Det hadde roet alle sine nerver, både dine og mine og retsen av forumet. Med en underskrift fra Henry ville alle vite at vi skal fortsette å være en toppklubb og at ambisjonene er der.

Det at klubben ikke står samlet er bare tull. Se på feiringene av målene så skjønner man det. Det er i motgang man gjerne står sammen eller splintres. Men tror Wenger er flink til å få folk til å stå sammen.

Link to comment
Share on other sites

tror ikke det er dårlig lagmoral som gjør resultatene så dårlig for tiden.

 

vi er nok inne i den down-perioden vi er i hvert år. i følge onkel som også er Arsenal-fan så har vi hatt down-perioden sånn midt på høsten. er nok heller dette Wenger burde fikse opp i.

Link to comment
Share on other sites

Dette trur eg rett og slett veldig lite på. Ikkje fordi at det er uvanleg med klikkdanningar, men fordi det er så fjernt frå den realiteten som HAR vert tidlegare i alle fall.

 

Kvifor dette plutselig skulle slå ut i blomst no er for meg uforståeleg. Dårlige resultat herdar ei gruppe.

 

Graham Stack er ein snurt brite, som slenger drit mot klubb etter ikkje å ha lykkast. Hørt den før?

23535[/snapback]

hmm kan være enig at dårlige resultater kan herde et lag, men tror at arsenal er et unntak når det gjelder dette. Arsenal spilte 49 kamper på rad uten tap for en stund siden. At laget plutselig begynner å tape mer enn de har gjort de foregående årene til sammen kan være en kraftig nedtur for en klubb som arsenal

Link to comment
Share on other sites

Har faktisk lagt merke til at Ljungberg under kamper blir skikkelig irritert på medspillere, han har kanskje grunn til tider, husker en episode for 3 eller 4 uker siden da han slo seg selv mot hodet da van Persie misset på en pasning til han(dette var rettet mot V.P)

Ljungberg virker litt sur for tiden, men når arsenal spiller så dårlig blir jeg også DRIT SUR og FORBANNET og LJUNGBERG VIL VINNE ALT, SKULLE HATT FLERE MED HANS INNSTILLING PÅ LAGET

Link to comment
Share on other sites

Kanskje er det noe i dette, kanskje ikke. Reyes og Gilberto har akkurat skrevet under en meget lang kontrakt og det hadde han neppe gjort hvis han ikke hadde hatt det fint. At miljøet kanskje ikke er det samme som før fordi noen av britene dro kan godt være.

Link to comment
Share on other sites

Har faktisk lagt merke til at Ljungberg under kamper blir skikkelig irritert på medspillere, han har kanskje grunn til tider, husker en episode for 3 eller 4 uker siden da han slo seg selv mot hodet da van Persie misset på en pasning til han(dette var rettet mot V.P)

Ljungberg virker litt sur for tiden, men når arsenal spiller så dårlig blir jeg også DRIT SUR og FORBANNET og LJUNGBERG VIL VINNE ALT, SKULLE HATT FLERE MED HANS INNSTILLING PÅ LAGET

23551[/snapback]

Utrulig. Når Ljungberg slår oppgitt ut mot medspelarar så er det positivt, men når Henry gjer det samme så er det dårlig?

 

Ljungberg burde i så fall passe seg. Han er ikkje akkurat den som gjer minst pasningsfeil i løpet av en sesong.

 

Dog har eg sjølv ikkje lagt merke til dette, og ser ikkje på dette som noko stort problem - uansett.

Link to comment
Share on other sites

tror ikke det er dårlig lagmoral som gjør resultatene så dårlig for tiden.

 

vi er nok inne i den down-perioden vi er i hvert år. i følge onkel som også er Arsenal-fan så har vi hatt down-perioden sånn midt på høsten. er nok heller dette Wenger burde fikse opp i.

23544[/snapback]

Jeg har også merket det de siste årene. Arsenal er alltid elendige på denne tiden av sesongen. Vet ikke hvorfor, men det er visst sånn det er hvert år. merkelig...

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

hvorfor avfeier alle dette på nærmest prinsippielt grunnlag? hvorfor i alle dager skulle stack lyve, hvilket motiv skulle han ha for det...?

 

at stemningen i troppen ikke er på topp, er kanskje litt av grunnen til at det ikke går så bra for tiden....

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
tror ikke det er dårlig lagmoral som gjør resultatene så dårlig for tiden.

 

vi er nok inne i den down-perioden vi er i hvert år. i følge onkel som også er Arsenal-fan så har vi hatt down-perioden sånn midt på høsten. er nok heller dette Wenger burde fikse opp i.

23544[/snapback]

Jeg har også merket det de siste årene. Arsenal er alltid elendige på denne tiden av sesongen. Vet ikke hvorfor, men det er visst sånn det er hvert år. merkelig...

23583[/snapback]

 

for det første er det ikke 'alltid'. for det andre har november først og fremst vært mnd arsenal har slitt litt. det som skjer denne sesongen er noe helt annet.

Link to comment
Share on other sites

hvorfor avfeier alle dette på nærmest prinsippielt grunnlag? hvorfor i alle dager skulle stack lyve, hvilket motiv skulle han ha for det...?

 

at stemningen i troppen ikke er på topp, er kanskje litt av grunnen til at det ikke går så bra for tiden....

23597[/snapback]

 

 

Hva med borte mot rosenborg i campions L. (trondheim) da sloss Lauren og vieira, da var vel formen bedre enn nå!!!Ting skjer, også bland Arsenal`s spillere........

Link to comment
Share on other sites

hvorfor avfeier alle dette på nærmest prinsippielt grunnlag? hvorfor i alle dager skulle stack lyve, hvilket motiv skulle han ha for det...?

23597[/snapback]

Kva motiv har Pennant, Bentley, Ricketts med fleire for å gjere noko liknande?

Ikkje veit eg, men kvifor i alle dager skulle ein sei noko slikt, uansett om det var slik? Kva får ein ut av det?

 

Personleg tilfredstilling. Kanskje lurer ein seg sjølv til å tru at: Jaja, ting var ikkje så bra der likevel. Eller så er ein berre ute etter hevn.

Link to comment
Share on other sites

Spillerne var ute og sa hvor fantastisk Arsenal var som gruppe.

I en gjeng på 20 forskjellige personer ville det vært rart hvis det ikke var litt konflikter av og

til.

Arsenal er en klubb med takhøyde og det er positivt.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars

Klart når det går litt imotgang så må en regne med litt bråk. Det kan være så lite som en har en dårlig dag på jobb (og det har det sikkert vert mange av i det siste) - sier dette videre som så blir blåst opp i media.

 

Jeg tror det er bare sundt med litt bråk. Må klare å tåle dette også. Sikkert ikke vert så mye av dette i Arsenal som i andre klubber.

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Men jeg stoler på Wenger..

23565[/snapback]

Noen andre som har mistet litt av "trua" Wenger. Når han sier at vi spiller som ett junior lag så stemmer nesten det. Med alle skadene vi nå har så sliter vi virkelig. Det er ikke bare til å kjøpe, men nor må gjøres når vinduet åpner i Januar. Tenk dere første sesong på ny arena uten Champions Leage spill. Det hadde vært flaut det. Håper selvsagt at mye retter seg Når Hendry er på plass igjen, men det er skremende å være så avhenging av en spiller. Han kan tross alt bli skadet igjen. Jeg mener at stallen er alt for ung slik den er i dag. Spesialt når vi har mange "eldre" spillere ute med skade. Jeg syns også at Fabregas er en god spiller, men han er ikke en som vinner kampene for Arsenal. Etter mitt syn så er han desverre ikke i nærheten av Vieira. Vi trenger en som bretter opp ermene og tror til så det synger.

 

Har fortsatt trua, men da må de jammen sjerpe seg fort!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...