Jump to content

Arsenal er selvfølgelig laget,


Ulti

Recommended Posts

det var to grunner til at jeg begynte å heie på Arsenal.

Marc Overmars og Dennis Bergkamp. De spilte meget bra i en kamp jeg så, husker ikke hvem kamp det var, men tror det var i 1996/1997 sesongen. Begge scorte mål ihvertfall, og ja de spilte så bra, så bra at jeg blei Arsenal supporter. Skal legges til at jeg ikke var supporter for noe annet lag eller noe sånt før. Det er vel også grunnen til at DB10 er favorittspilleren min den dag i dag

Link to comment
Share on other sites

Ble vel hekta på begynnelsen av 90-tallet. Arsenal hadde en drakt som lignet fælt på den landslaget brukte på den tiden, og som jeg mente var utrolig fin.

 

Lidenskapen vokste seg større etter hvert som tiden gikk, aller mest likte jeg det faktum at klubben var en underdog, og ikke kjempet helt i toppen. Medgangssupporter var det siste jeg ville bli. Av og til ønsker jeg Arsenal tilbake i en lignende situasjon, iallfall de dagene hvor laget har gått på et tap og det ropes at manageren må gå og vi må kjøpe den og den spilleren. Suksess er ikke det viktigste, selv om jeg nyter den vi har hatt. Men den smaker ekstra godt etter litt motgang!

Link to comment
Share on other sites

Lidenskapen vokste seg større etter hvert som tiden gikk, aller mest likte jeg det faktum at klubben var en underdog, og ikke kjempet helt i toppen. Medgangssupporter var det siste jeg ville bli. Av og til ønsker jeg Arsenal tilbake i en lignende situasjon, iallfall de dagene hvor laget har gått på et tap og det ropes at manageren må gå og vi må kjøpe den og den spilleren. Suksess er ikke det viktigste, selv om jeg nyter den vi har hatt. Men den smaker ekstra godt etter litt motgang!

23400[/snapback]

 

Litt uenig der... det smaker godt med en liten triumf etter litt motgang ja. Men jeg sier neitakk til hele motgangen også jeg! :P

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Intil 19. juni i år var jeg på leting etter "laget mitt". Hadde prøvd alt fra Liverpool, via Spudz :D til Blackburn, men fant aldri det laget som gikk rett i sjelen. Denne deilige dagen var jeg på ferie i London, og bestemte meg for å legge turen til Highbury. Tilfeldigvis(?) var det EN ledig plass på omvisningene denne dagen, som jeg selvsagt tok. Klokken 13.07 denne ettermiddagen var jeg "frelst". Da satt jeg i hjemmegaderoben, med drakt nr 14 rett bak meg, og alt i meg sa "Joda, dette er riktig. Arsenal er laget mitt." Og siden har det vært nesten som en religiøs følelse hver kampdag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...