Parlour Posted October 17, 2005 Report Share Posted October 17, 2005 Skulle gitt mye for å ha hatt gode gamel Ray i stallen nå. En humørspreder som alltid ga 100% og vel å det i 90 minutter. Den fighting spiriten han har, hadde vært gull vært i den situasjonen laget er i nå. På tide å bli mer kyniske og jobbe seg til 1-0 seire frem til de store kanone er tilbake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyclobs Posted October 17, 2005 Report Share Posted October 17, 2005 Er enig med mye av det som skrives her nå,både di som er fornøyde og di som ikke er det. Har vel en litt blandet følelse når det gjelder årets sesong.Er glad wenger lar så mange av di unge spillerne få en sjangse i år,feilen er vel at di får for lite med rutine rundt seg å resultatene gjenspeiler vel litt av det. Pågrunn av alle skadene i år så har ikke wenger hatt noe særlig valg,for mange unge spillere har måttet dra lasset alene å det er sjelden bra. Når det gjelder spillerkjøp så synes jeg wenger gjør rett i å ikke bare kjøpe for å kjøpe. Han ville ha baptista,men når han ikke kom så ville det vært dumt å gjøre et panikk kjøp bare for å få en ny spiss/midtbane. Noe jeg føler vi kunne gjort er å hentet feks davids gratis,han har masse av rutine å ville kunnet avlaste våre unge soldater med glans på midtbanen. Owen er også en spiller jeg tror ville vært perfekt for oss,en skikkelig fox in the box,men der er jo wenger veldig uenig med meg! Håper å trur at vi kvalifiserer oss for chl i år ,det er utrulig viktig! klarer vi det så trur jeg neste sesong kan bli bra,vist vi ikke klarer det så er jeg redd det kan bli en grusom sesong! Når det gjelder alle talentene vi har så er det uten tvil en fantastisk gjeng med unge låvene spillere som vi kanskje kan forvente mye av i framtiden. Det som bekymrer meg litt er at så få av di er engelske,å da er jeg redd at mange av di kan forsvinne før vi har fått noe særlig igjen fra di! Feks-blir fabregas den stjernen jeg tror han blir så tviler jeg på at han spiller i arsenal når han er 25/26 år gammel,da går vi glipp av hans beste år. hadde han vert engelsk så hadde jeg tenkt annerledes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest luckylars Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 Vår gamle helt har et godt svar: Ray Parlour: "Next season you will see a big change again. Arsene Wenger is a fantastic manager - he knows what he is doing and I'm sure he has got a plan. I've never played under a better manager than Arsene and it doesn't make you a bad manager overnight if you have a few bad results" Godt svart eller.... Men når det gjelder Ray så har han vell bare spilt under 2 managere -- Lucky Lars 23508[/snapback] Blir det ikke flere? Graham, Bruce R, Wenger og Boro manageren... Skyt meg om jeg tar feil. 23512[/snapback] Ja, det var min feil, hadde glemt de andre Arsenal managere Føler Wenger har vert så lenge! -- Lucky Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jensemann Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 Arsenal må korrigere sin målsetting nå etter det forsmedelige tapet mot WBA.Ligamesterskapet er tapt! Et nytt stadion skal tas i bruk, og med store investeringskostnader forutsetter dette deltakelse i Champions League. Arsenal MÅ klare å komme blant de 4 beste i ligaen, hvis ikke går dette helt galt. 23416[/snapback] Ingenting, absolutt ingenting er tapt enda. Ingen, absolutt ingen blir seriemester i oktober måned. Min påstand er at den dagen chelsky mangler Terry, del Horno, Lampard, Makelele, Drogba og Cole, vil også dette laget slite. I løpet av en lang sesong i premier league kommer også chelsky til å havne i perioder med skade-mareritt, og da er alle lag sårbare. Vi rævkjørte jo wba i samfulle 90 min, men det er jo helt klart at vi savner Henry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 Jeg synes det er en latterlig dårlig bortekampstatistikk vi har. 4 bortekamper hittil, 0 seirer og 1 uavgjort! Det er for dårlig hvis man skal henge med i toppen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vieira04 Posted October 19, 2005 Author Report Share Posted October 19, 2005 Imerslundinho skrev: Jeg synes det er en latterlig dårlig bortekampstatistikk vi har. 4 bortekamper hittil, 0 seirer og 1 uavgjort! Det er for dårlig hvis man skal henge med i toppen! 21.08-05 Chelsea 0-1 10.09-05 Boro 1-2 24.09-05 West Ham 0-0 27.09-05 Ajax 2-1 15.10-05 WBA 1-2 18.10-05 Praha 2-0 6 KAMPER: 2-1-3 Hvor mange av disse kampene har det vært marginer som har avgjort resultatet og ikke det at vi har spilt dårlig?? Mot Chelsea, Boro og Wba fortjente vi IKKE å tape, noe som har gjort at hylekoret har vært meget aktivt her inne på forumet. Etter kampen igår så forundrer det meg ikke på at nå er Wenger GUD igjen, selv om det ikke er mange dager siden at enkelte mente han hadde gjort nok i klubben. Klubben har hatt masse skader på nøkkelspillere, og ALLE klubber hadde slitt om de hadde fått det samme i sin stall. (ja, Chelsea også) Uansett, ut ifra forutsettningene har laget bitt bra fra seg selv om marginene ikke har vært på vår side. Hadde vi hatt stolpe inn, så hadde alle jublet....men slik er d kanskje? Vi har IKKE tapt gullet i ligaen ennå, selv om Chelsea virker suverene. Vi har fortsatt MYE å kjempe om denne sesongen, og nå burde vi kanskje juble over Wenger sine taktiske trekk i cl eller skal vi KUN fokusere på negative områder. Minner meg nesten om de Utd supporterene som ikke taklet motgang, siden de begynte å heie på et lag som kun hadde medgang og som media her i Norge forgudet. La oss ikke komme ned på dette nivået, men være litt realister. Vi har en ung stall som forhåpentligvis kommer til å gjøre det bra denne sesongen, men som kanskje får noen MEGET gode år i fremtiden. Vi kan IKKE kreve slike resultater som vi har hatt de siste 9årene hvert eneste år i fremtiden, for det har vært et eventyr UTEN motgang. Vi må være litt realister at med dagens stall så er vi ikke like gode som Chelsea på papiret, men så lenge vi spiller vårt spill så har vi muligheter for pokaler også denne sesongen. Med Wenger som manager så har vi MASSE å glede oss til, både når det gjelder denne sesongen og årene fremover. Støtt laget på en realistisk måte, og ikke gå ned på nivået til Utd-supportere...det fortjener ikke spillerene eller Mr Wenger: Kevin som er stolt av laget, og stolt av den filosofien Wenger jobber med for fremtiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 19, 2005 Report Share Posted October 19, 2005 Imerslundinho skrev:Jeg synes det er en latterlig dårlig bortekampstatistikk vi har. 4 bortekamper hittil, 0 seirer og 1 uavgjort! Det er for dårlig hvis man skal henge med i toppen! 21.08-05 Chelsea 0-1 10.09-05 Boro 1-2 24.09-05 West Ham 0-0 27.09-05 Ajax 2-1 15.10-05 WBA 1-2 18.10-05 Praha 2-0 6 KAMPER: 2-1-3 Hvor mange av disse kampene har det vært marginer som har avgjort resultatet og ikke det at vi har spilt dårlig?? Mot Chelsea, Boro og Wba fortjente vi IKKE å tape, noe som har gjort at hylekoret har vært meget aktivt her inne på forumet. Etter kampen igår så forundrer det meg ikke på at nå er Wenger GUD igjen, selv om det ikke er mange dager siden at enkelte mente han hadde gjort nok i klubben. Klubben har hatt masse skader på nøkkelspillere, og ALLE klubber hadde slitt om de hadde fått det samme i sin stall. (ja, Chelsea også) Uansett, ut ifra forutsettningene har laget bitt bra fra seg selv om marginene ikke har vært på vår side. Hadde vi hatt stolpe inn, så hadde alle jublet....men slik er d kanskje? 23774[/snapback] Nå tenkte jeg kun PL med de 4 kampene. Og jeg synes ikke Wenger er en "GUD" selv om vi vant igår! Men du har rett: Hadde vi hatt stolpe inn hadde alle jublet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted October 19, 2005 Report Share Posted October 19, 2005 Wenger har brakt oss så mye suksess, da er det drøyt a kreve hans avgang etter en dårlig sesonginnledning. Forsvinner wenger, da er det ikke Arsenal lenger, han har vært manager alle årene jeg har vært fan, og jeg kan ikke se for meg Arsenal uten han. Det tror jeg gjelder de fleste spillerne også. Bye bye wenger - og du kan nok si farvel til en del spillere også, ihvertfall Henry. Edit: du fant ut at det var smart å bytte signatur ja, imerslundinho? 23471[/snapback] Enig i alt du sier bortsett fra setningen: -Forsvinner Wenger, da er det ikke Arsenal lenger. Hallo! Det utsagnet er i beste fall historieløst. Ingen enkeltperson er større en klubben. Store manager som store spillere vil komme og gå. Klubben Arsenal vil alltid bestå. 23506[/snapback] Ta en titt på neste del av setningen! Han har vært manager så lenge jeg har vært fan, og jeg kan ikke se for meg Arsenal uten han. Ikke kan jeg se hvem som skulle ha overtatt heller. Mulig det er historieløst av meg å komme med en sånn uttalelse, men det er nå min personlige mening. Uten at andre må mene det samme. Jeg kan desverre ikke huske tiden under graham & co, til det er er jeg litt for ung! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.