Jump to content

Peter Hill-Wood


#10

Recommended Posts

Gud forby og få inn noen med ferske ideer..?!

 

Men man skal ikke bedømme før man har sett hva mannen får til. Men for meg så virker det som mer av det samme; økonomi erfaring men med mangel på fotball fronten.

 

Lykke til dem begge.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk spiller, men ikke den skarpeste kniven i skuffen. Viste det som manager og viser det konstant i media. Håper dessverre han holder seg langt vekk fra Arsenal når det gjelder ting bak kulissene.

Link to comment
Share on other sites

Pluss 1 til Stefan og Sir. Hver eneste gang jeg leser uttalelser fra Adams så blir jeg enda sikrere på at jeg ikke ønsker at han skal være involvert i klubben i framtiden. Eller kanskje med et unntak. Han sier jo han kunne servert te for Arsenal. Det hadde vært kult å få servert te av captain fantastic en dag!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hvor smart utsagnet hans er jeg, hvis du tar med hele utsagnet;

"If they just wanted a figurehead, they should have gone for me. It would have been a better visionary decision than Chips.

figurehead og visionary decision i samme resonnement. Jeg merker at jeg ikke blir veldig imponert.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hvor smart utsagnet hans er jeg, hvis du tar med hele utsagnet;

"If they just wanted a figurehead, they should have gone for me. It would have been a better visionary decision than Chips.

figurehead og visionary decision i samme resonnement. Jeg merker at jeg ikke blir veldig imponert.

Joda, jeg så den resterende delen av hans uttalelse, og utelot den med vilje.

 

Slik jeg oppfatter dagens styre så er det en forsamling som kun er der for å banke gjennom allerede vedtatte beslutninger. Beslutninger som er tatt på "bakrommet" av Kroenke og hans "lakei" Gazidis.

Hill-Wood har egentlig bare vært en gallionsfigur og det samme antar jeg at Sir Chips vil bli. Adams kommer med noen "tåpelige" uttalelser, noe som heller ikke var helt ukjent fra Hill-Wood sin side, og det er lenge siden jeg avskrev han (Adams) som en fremtidig Arsenalmanager. Men som en gallionsfigur (aka styreformann) så tror jeg at Adams kunne gitt klubben et ansikt utad. Fordelen med Sir Chips er vel at han (forhåpentligvis) klarer å unngå de nevnte unødvendige/tåpelige kommentarene.

Link to comment
Share on other sites

Du tror at Tony Adams ville være en egnet gallionsfigur som innordner seg som en værhane? Tony Adams er Captain Arsenal og klubbhistorie. Vi lar det bli med det. Det er absolutt ingenting som tilsier at han er kvalifisert for noe som helst innad i denne klubben videre. Heller tvert imot. Sørgelig kanskje, men likefullt utvilsomt sant.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...