Jump to content

AAFK


Runcie McAdams

Recommended Posts

Begge lagene spiller ræva fotball! Stadioene er helt greie. Ikke stygg, men funksjonell og nye. De som spiller penest fotball til tider er Start, Den beste stadionen er Lerkendal, Mitt favoritt lag i tippeligaen er TIL,(så dere kan tenke dere hva jeg synes om laget mitt og stadionen? ikke? Vell begge tingene er ræva)

 

At dere heier på forskjellige lag må man bare godta og bli ferdig med det. Akkurat som vi AFC fanzies aldri noen sinne kan bli enig med spudz eller de røde djevlene.......

 

Så da antar jeg at denne diskusjonen kan bli lagt død, og man kan komme seg videre i livet og diskutere det som er viktigst innen fotball: ARSENAL!

 

Så det så!

 

Zip it dot com!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply
Uansett: AAFK er best!

21117[/snapback]

 

Er det derfor dere rykker ned?

21134[/snapback]

 

Som ditt begrep "det finnes bare ett lag fra M&R", tar jeg nå i bruk ett fra min egen munn.

 

AAFK er best (uansett på hvilken plass i hvilken divisjon de måtte befinne seg)!

 

På samme måte som Arsenal er best, selv om at de på papiret ble nr.2 i fjor. IKKE på samme måte som Liverpool er best, bare fordi de vant CHL.

 

Men nå får det holde med usaklig debattering fra min side.

 

"I bid you good day" ;)

Link to comment
Share on other sites

Begge lagene spiller ræva fotball! Stadioene er helt greie. Ikke stygg, men funksjonell og nye. De som spiller penest fotball til tider er Start, Den beste stadionen er Lerkendal, Mitt favoritt lag i tippeligaen er TIL,(så dere kan tenke dere hva jeg synes om laget mitt og stadionen? ikke? Vell begge tingene er ræva)

 

At dere heier på forskjellige lag må man bare godta og bli ferdig med det. Akkurat som vi AFC fanzies aldri noen sinne kan bli enig med spudz eller de røde djevlene.......

 

Så da antar jeg at denne diskusjonen kan bli lagt død, og man kan komme seg videre i livet og diskutere det som er viktigst innen fotball: ARSENAL!

 

Så det så!

 

Zip it dot com!!!!

21123[/snapback]

 

Var det noen av dere som lese denne???

 

Zip it!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Begge lagene spiller ræva fotball! Stadioene er helt greie. Ikke stygg, men funksjonell og nye. De som spiller penest fotball til tider er Start, Den beste stadionen er Lerkendal, Mitt favoritt lag i tippeligaen er TIL,(så dere kan tenke dere hva jeg synes om laget mitt og stadionen? ikke? Vell begge tingene er ræva)

 

At dere heier på forskjellige lag må man bare godta og bli ferdig med det. Akkurat som vi AFC fanzies aldri noen sinne kan bli enig med spudz eller de røde djevlene.......

 

Så da antar jeg at denne diskusjonen kan bli lagt død, og man kan komme seg videre i livet og diskutere det som er viktigst innen fotball: ARSENAL!

 

Så det så!

 

Zip it dot com!!!!

21123[/snapback]

 

Var det noen av dere som lese denne???

 

Zip it!!!!!

21148[/snapback]

 

Jeg er bare delvis enig i din konklusjon. SÅ DET SÅ!

Link to comment
Share on other sites

Begge lagene spiller ræva fotball! Stadioene er helt greie. Ikke stygg, men funksjonell og nye. De som spiller penest fotball til tider er Start, Den beste stadionen er Lerkendal, Mitt favoritt lag i tippeligaen er TIL,(så dere kan tenke dere hva jeg synes om laget mitt og stadionen? ikke? Vell begge tingene er ræva)

 

At dere heier på forskjellige lag må man bare godta og bli ferdig med det. Akkurat som vi AFC fanzies aldri noen sinne kan bli enig med spudz eller de røde djevlene.......

 

Så da antar jeg at denne diskusjonen kan bli lagt død, og man kan komme seg videre i livet og diskutere det som er viktigst innen fotball: ARSENAL!

 

Så det så!

 

Zip it dot com!!!!

21123[/snapback]

 

Var det noen av dere som lese denne???

 

Zip it!!!!!

21148[/snapback]

 

Hvorfor skal du ødelegge denne fine debatten her? Hold deg unna hvis du ikke synes den er interessant. Ikke komme med frekkheter. Har du ikke fått opdragelse du?

Link to comment
Share on other sites

Kjære Tusmo!

 

Slik situasjonen nå står, vil jeg bite i det sure eplet og heie på Molde i morgen! <_<

21581[/snapback]

 

Å hva mener du med dette, kjære Runkie?

21615[/snapback]

 

RUNKIE!?! Jeg er dypt såret og fornærmet... :'(

 

Tufsmo...

 

Jeg mener følgende: På tvers av min motvilje til å unne "erkefienden" Molde (Tss-hehehe! <_< ) flere poeng, ser jeg at dersom mitt kjære AAFK skal dra seg opp etter halmstrået og berge plassen, hadde det vært fint om Glimt og Fredrikstad ikke tok flere poeng (Jeg vet at de skal møte hverandre neste helg, men det får så være). Dermed bør Molde vinne i kveld, eller i alle fall ikke tape. Skjønner?

 

Men hvis du insisterer på at Molde skal tape resten av sine kamper, og se seg forbigått av AAFK når status skal gjøres opp, så kan vi kalle det en lystbetont "plan B".

 

Er forresten dette ditt verk?

Link to comment
Share on other sites

Kjære Tusmo!

 

Slik situasjonen nå står, vil jeg bite i det sure eplet og heie på Molde i morgen! <_<

21581[/snapback]

 

Å hva mener du med dette, kjære Runkie?

21615[/snapback]

 

RUNKIE!?! Jeg er dypt såret og fornærmet... :'(

 

Tufsmo...

 

Jeg mener følgende: På tvers av min motvilje til å unne "erkefienden" Molde (Tss-hehehe! <_< ) flere poeng, ser jeg at dersom mitt kjære AAFK skal dra seg opp etter halmstrået og berge plassen, hadde det vært fint om Glimt og Fredrikstad ikke tok flere poeng (Jeg vet at de skal møte hverandre neste helg, men det får så være). Dermed bør Molde vinne i kveld, eller i alle fall ikke tape. Skjønner?

 

Men hvis du insisterer på at Molde skal tape resten av sine kamper, og se seg forbigått av AAFK når status skal gjøres opp, så kan vi kalle det en lystbetont "plan B".

 

Er forresten dette ditt verk?

21632[/snapback]

 

Du er meg en skrue Roncie :ph34r:

 

Ja jeg ser poenget ditt nå, men jeg tror neppe din plan B blir reell.

 

Forøvrig så tror jeg at jeg har et vanntett alibi på det brannstiftelsesforsøket, da jeg ikke har vært i hjemkommunen min siden Rosenborgkampen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Van Persie

Jeg har virkelig trua på at Aalesund skal klare seg i Tippeligaen. De har fått såpass selvtillit nå, etter å ha vunnet 3 kamper, at jeg tror de har en god mulighet til å klare seg.

 

Noe jeg la merke til med kampen mot Start i dag, var at Aalesund utnyttet kontringene de fikk når Start presset. Mange lag blir stresset, veldig defensive, og roter bort ballen ved slike situasjoner, men Aalesund var dødelig effektive.

Aalesund ble defensive, men ikke SÅ defensive etter hvert. De kom seg innpå Starts banehalvdel ofte, selv om Start presset voldsomt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi kan stole på Start, trenger vi ett poeng mot Viking for kvalikk! Viking har lite å spille for og er vel ikke i sin beste ligaform.

 

Hvis Lillestrøm i tillegg gjør sitt for å snappe en medalje, kan vi med seier knuge Molde ned på kvalikk (drømmescenario Tusmo?)!!!

 

Heia AAFK!!! Dette er deilig spennende!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser vel heller at et av de andre lagene som liger i fare for å rykke ned gjør det, men det ville overaske meg veldig om Aalesund berger plassen. De har vært nedi sørpa der siden 4.serierunde i år og kommer nok til å måtte ta turen ned i 1.div neste sesong... Skulle de berge seg vil jeg bli veldig imponert, det er nesten altid et av lagene som kommer opp som rykker ned etter bare et år i tippeligaen, og start har jo sikret plassen for ganske lenge siden...

 

Men, lykke til!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...