bergkampje Posted July 18, 2005 Report Share Posted July 18, 2005 BERGKAMP!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted July 18, 2005 Report Share Posted July 18, 2005 Min første favorittspiller var Paul Merson. Etter han gikk ble det Tony Adams helt til han la opp. Deretter ble det Oleg Luzhny, og den siste var Nwankwo Kanu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arsenalman Posted July 19, 2005 Report Share Posted July 19, 2005 Det var vieira, men nå velger jeg å ''helgardere''. MIne tre er Fabregas, Henry og Ashley Cole... Det var vanskelig å utelukke Bergkamp og Reyes men måtte nesten dt nå.,..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted July 19, 2005 Report Share Posted July 19, 2005 Tidligere: Charlie George Frank Stapleton Alan Smith Ray Parlour Tony Adams Nåværende: Thierry Henry Dennis Bergkamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 For min del må det bli dennis bergkamp. Han er ikke den beste golleren, men for det han gjør for laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 Tidligere:Charlie George Frank Stapleton Alan Smith Ray Parlour Tony Adams Nåværende: Thierry Henry Dennis Bergkamp 14571[/snapback] Er nesten helt enig med deg Tar du med Liam Brady,Pires og Ljungberg på lista de, så er jeg helt enig med deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henry4ever Posted July 21, 2005 Report Share Posted July 21, 2005 Freddie Ljungberg!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted July 21, 2005 Report Share Posted July 21, 2005 Thierry Henry Robin Van Persie Francesc Cesc Fabregas Philippe Senderos Josè Antonio Reyes Ashley Cole Dennis Bergkamp Sol Campbell Alexander Hleb Fredrik Freddie Ljungberg Tony Adams Ian Wright Ray Parlour Gilberto Silva ........ Kunne egentlig ramset opp mange flere . Klarer ikke å bestemme meg for èn favorittspiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest espenstoele Posted July 21, 2005 Report Share Posted July 21, 2005 Liker i bunn og grunn alle like godt. Henry har nok en ekstra stjerne fordi det virker som om han elsker klubben. Han har gjentatte ganger uttrykt ønske om å avslutte karrieren i Arsenal. Lojale spillere av denne typen er det klubben trenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted July 22, 2005 Report Share Posted July 22, 2005 Min er Henry Har laget en hjemmeside om han... + LITT om Arsenal oxo. BESØK SIA MI Fortell meg hva dere synes, hva som er bra, hva som er dårlig....ooog om noe står feil Håper på positiv respons da...har jobbet mye med denne siden 14306[/snapback] Er nok størst fan av Henry, men elsker hele laget og alt rundt det!! Det er seriøst ingen andre lag i europa(eller hele verden for så vidt) Som har det ekstra spesielle som arsenal har! Og det gleder meg alltid å se nye spillere slå til. Eneste er at jeg ønsker en ny keeper da.. Uansett så har du en veldig kul side med VERDENS beste spiller <Arsenal_4ever>, oppfordrer alle til å sjekke den ut, og sjekk bilde delen med komentarer, fikk et smil rundt munnen min isåfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 22, 2005 Report Share Posted July 22, 2005 Dritbra side Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal_4ever Posted July 22, 2005 Report Share Posted July 22, 2005 Min er Henry Har laget en hjemmeside om han... + LITT om Arsenal oxo. BESØK SIA MI Fortell meg hva dere synes, hva som er bra, hva som er dårlig....ooog om noe står feil Håper på positiv respons da...har jobbet mye med denne siden 14306[/snapback] Er nok størst fan av Henry, men elsker hele laget og alt rundt det!! Det er seriøst ingen andre lag i europa(eller hele verden for så vidt) Som har det ekstra spesielle som arsenal har! Og det gleder meg alltid å se nye spillere slå til. Eneste er at jeg ønsker en ny keeper da.. Uansett så har du en veldig kul side med VERDENS beste spiller <Arsenal_4ever>, oppfordrer alle til å sjekke den ut, og sjekk bilde delen med komentarer, fikk et smil rundt munnen min isåfall 14986[/snapback] Awww....Tuuuuusen Takk Så koselig at du likte sia mi da Når du sjekket bilde-delen, var det da et bildet av reyes og pires der å? Fordi jeg oppdaterte igår, men er ikke sikker på om det ble bra.... Pliiiis ta en titt og fortelle meg om det var bedre før eller bedre nå!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal_4ever Posted July 22, 2005 Report Share Posted July 22, 2005 Dritbra side 15005[/snapback] Tusen Takk Koselig at folk gidder å stikke innom da Blir suuuuperglad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted July 22, 2005 Report Share Posted July 22, 2005 Bra side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 Henry så Fabregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Livet for Arsenal Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Freddie Ljungberg!! 14891[/snapback] Kofor har du ljungberg når du kaller deg henry4ever???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 Min favoritt for tiden er selvsagt Thierry Henry. Han rett og slett en av de beste og viktigste spillerene vi har hatt (jeg tror) noen gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Hvem er deres favorittspiller(e) i dagens Arsenallag? Ikke nødvendigvis den beste (vi vet hvem det er ), men hvem liker dere best? Edit: Mine favoritter er Thierry Henry og Reyes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 har sansen for Reyes, Henry og Cole, men den beste og mest viktigste spilleren som noen gang har spilt på Arsenal er TONY ADAMS med store bokstaver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didrik Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Dennis - ingen tvil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cesc15 Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 fabregas,henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted September 5, 2005 Report Share Posted September 5, 2005 The one and only Dennis Bergkamp!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.