Jump to content

Favorittspiller!


Guest Livet for Arsenal

Recommended Posts

Guest arsenalman

:o Det var vieira, men nå velger jeg å ''helgardere''.

 

MIne tre er Fabregas, Henry og Ashley Cole... Det var vanskelig å utelukke Bergkamp og Reyes men måtte nesten dt nå.,.....

Link to comment
Share on other sites

Tidligere:

Charlie George

Frank Stapleton

Alan Smith

Ray Parlour

Tony Adams

 

Nåværende:

Thierry Henry

Dennis Bergkamp

14571[/snapback]

Er nesten helt enig med deg :D

Tar du med Liam Brady,Pires og Ljungberg på lista de, så er jeg helt enig med deg

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Thierry Henry

Robin Van Persie

Francesc Cesc Fabregas

Philippe Senderos

Josè Antonio Reyes

Ashley Cole

Dennis Bergkamp

Sol Campbell

Alexander Hleb

Fredrik Freddie Ljungberg

Tony Adams

Ian Wright

Ray Parlour

Gilberto Silva

........

 

Kunne egentlig ramset opp mange flere :huh: .

Klarer ikke å bestemme meg for èn favorittspiller.

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Liker i bunn og grunn alle like godt. Henry har nok en ekstra stjerne fordi det virker som om han elsker klubben. Han har gjentatte ganger uttrykt ønske om å avslutte karrieren i Arsenal. Lojale spillere av denne typen er det klubben trenger.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Min er Henry :D

 

Har laget en hjemmeside om han... + LITT om Arsenal oxo.

 

BESØK SIA MI

 

Fortell meg hva dere synes, hva som er bra, hva som er dårlig....ooog om noe står feil ;)

 

Håper på positiv respons da...har jobbet mye med denne siden :huh:  ;)

14306[/snapback]

 

 

Er nok størst fan av Henry, men elsker hele laget og alt rundt det!! Det er seriøst ingen andre lag i europa(eller hele verden for så vidt) Som har det ekstra spesielle som arsenal har! Og det gleder meg alltid å se nye spillere slå til. Eneste er at jeg ønsker en ny keeper da.. Uansett så har du en veldig kul side med VERDENS beste spiller <Arsenal_4ever>, oppfordrer alle til å sjekke den ut, og sjekk bilde delen med komentarer, fikk et smil rundt munnen min isåfall ^_^

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Min er Henry :D

 

Har laget en hjemmeside om han... + LITT om Arsenal oxo.

 

BESØK SIA MI

 

Fortell meg hva dere synes, hva som er bra, hva som er dårlig....ooog om noe står feil ;)

 

Håper på positiv respons da...har jobbet mye med denne siden :huh: ^_^

14306[/snapback]

 

 

Er nok størst fan av Henry, men elsker hele laget og alt rundt det!! Det er seriøst ingen andre lag i europa(eller hele verden for så vidt) Som har det ekstra spesielle som arsenal har! Og det gleder meg alltid å se nye spillere slå til. Eneste er at jeg ønsker en ny keeper da.. Uansett så har du en veldig kul side med VERDENS beste spiller <Arsenal_4ever>, oppfordrer alle til å sjekke den ut, og sjekk bilde delen med komentarer, fikk et smil rundt munnen min isåfall ^_^

14986[/snapback]

 

Awww....Tuuuuusen Takk :) ;) Så koselig at du likte sia mi da :lol: Når du sjekket bilde-delen, var det da et bildet av reyes og pires der å? Fordi jeg oppdaterte igår, men er ikke sikker på om det ble bra.... :D Pliiiis ta en titt og fortelle meg om det var bedre før eller bedre nå!! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...