Jump to content

Daniel Braaten aktuell?


Caribo

Recommended Posts

Ser ut som Arsenal følger D. Braaten ganske tett.

 

Synes dette er interessant.

Hvis han lærer seg å være med effektiv og hurtig i driblinger, samt gjennombrudd med fart og eksplosivitet, vil han kunne gjøre det stort i PL.

En stabil vårsesong på RBK så kanskje vi får en nordmann på Highbury? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunner#1
Ser ut som Arsenal følger D. Braaten ganske tett.

 

Synes dette er interessant.

Hvis han lærer seg å være med effektiv og hurtig i driblinger, samt gjennombrudd med fart og eksplosivitet, vil han kunne gjøre det stort i PL.

En stabil vårsesong på RBK så kanskje vi får en nordmann på Highbury?  ;)

1163[/snapback]

 

 

Han må nok få opp kondisen skal han til Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil absolutt ikke ha han! Talenter har vi mer enn nok av. Det vi trenger nå er spillere som kan gå rett inn og heve laget, ikke spillere som KAN bli gode om noen år. Latterlig tanke om jeg får si det.

Link to comment
Share on other sites

jeg er ikke helt enig i at vi har så mange talenter så det ikke er plass til Braaten.han er vel ving og angriper.det kan bety at han er tiltenkt en rolle som reyes har nå.Og reyes bør jo spille fast spiss.samt at pires begynner å bli gammel.

 

Bare en tanke :(

Link to comment
Share on other sites

jeg er ikke helt enig i at vi har så mange talenter så det ikke er plass til Braaten.han er vel ving og angriper.det kan bety at han er tiltenkt en rolle som reyes har nå.Og reyes bør jo spille fast spiss.samt at pires begynner å bli gammel.

 

Bare en tanke :(

1230[/snapback]

Nei, Reyes er nok tiltenkt en rolle som venstreving.

Uansett, om nokon skal erstattast må vi sjå etter langt bedre folk enn Daniel Braaten.

Link to comment
Share on other sites

Sikker på at Reyes er tiltenkt venstrevingen.det er i såfall greit det. tar han over for pires da eller?

1259[/snapback]

Han var nok i utgangspunktet sett på som spiss, men samspelet med Henry har ikkje fungert. Spelt absolutt best som venstreving, og det virker som om Wenger også har sett.

 

Ja, Pires varer ikkje evig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Dette er lage neste sesong

 

 

 

Toldo

Toure Nesta Campbell clichy

Ljunberg Viera fabregas Pires

Henry sjevchenko

 

 

Hadde ihvertfal vaært mulig å kjøpe Nesta for 160 millioner og sjev for 350. Toldo koster ingenting. Men det forusetter at Arsenal selger Cole

Link to comment
Share on other sites

Dette er lage neste sesong

   

 

 

                  Toldo

Toure    Nesta    Campbell  clichy

Ljunberg  Viera  fabregas  Pires 

            Henry  sjevchenko 

 

 

Hadde ihvertfal vaært mulig å kjøpe Nesta for 160 millioner og sjev for 350. Toldo koster ingenting. Men det forusetter at Arsenal selger Cole

1262[/snapback]

 

 

gjør ikke meg noe Cole er jo ikke SÅ mye bedre enn Clichy

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Dette er lage neste sesong

 

 

 

  Toldo

Toure Nesta   Campbell clichy

Ljunberg Viera fabregas Pires

Henry sjevchenko

 

 

Hadde ihvertfal vaært mulig å kjøpe Nesta for 160 millioner og sjev for 350. Toldo koster ingenting. Men det forusetter at Arsenal selger Cole

1262[/snapback]

 

 

gjør ikke meg noe Cole er jo ikke SÅ mye bedre enn Clichy

1313[/snapback]

 

 

Jepp.Der er vi reddet. Hvis cole vil gå så la ham gå. Men vi må få det han koster dvs over 200 millioner pund. Clichy er veldig lik cole i spillestilen.No problem ,sant gonner 14?

Link to comment
Share on other sites

Dette er lage neste sesong

 

 

 

Toldo

Toure Nesta Campbell clichy

Ljunberg Viera fabregas Pires

Henry sjevchenko

 

 

Hadde ihvertfal vaært mulig å kjøpe Nesta for 160 millioner og sjev for 350. Toldo koster ingenting. Men det forusetter at Arsenal selger Cole

1262[/snapback]

 

 

gjør ikke meg noe Cole er jo ikke SÅ mye bedre enn Clichy

1313[/snapback]

 

 

Jepp.Der er vi reddet. Hvis cole vil gå så la ham gå. Men vi må få det han koster dvs over 200 millioner pund. Clichy er veldig lik cole i spillestilen.No problem ,sant gonner 14?

1355[/snapback]

 

Ja ikke sant vi trenger jo ikke noen Cole når vi har Cole jr. som er like god :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hvem er best Braaten eller Carew? Jeg er ikke sikker på at Braaten ville spilt kant i Arsenal. Han har styrke, teknikk og fart som passer Henry. Kondisjon er jo ikke så viktig der fremme?

 

Jeg synes det høres spennende ut med Braaten. Heller ham enn Carew, faktisk!

Link to comment
Share on other sites

Hvem er best Braaten eller Carew? Jeg er ikke sikker på at Braaten ville spilt kant i Arsenal. Han har styrke, teknikk og fart som passer Henry. Kondisjon er jo ikke så viktig der fremme?

 

Jeg synes det høres spennende ut med Braaten. Heller ham enn Carew, faktisk!

1438[/snapback]

Ville heller hatt Egil Østenstad enn John Carew.

 

Kondisjon er viktig uansett posisjon. Hadde alle fotballspelarar hatt kondisjon som individuelle idrettsutøvera (i kondisjonsidretter) kunne man fått langt høgare tempo over lengre tid i kamper. Er klar over at det er urealistisk då fotball har fleire aspekt ved seg (teknikk, taktikk etc) som må trenast spesifikt i tillegg.

 

Det var ei avsporing. En spiss skal uansett ha defensive oppgåver i Arsenal. Vi må ha en spiss som orker å gå på løp i samfulle 90 minutt, samtidig som han kan gjere sin førsteforsvarerjobb.

Link to comment
Share on other sites

Om Braaten får det halvåret (som Wenger omtrent alltid gir til talenter, bare se på van Persie, Cesc, Clichy, Flamini, Reyes osv...) på seg tror jeg han kan bli en hit!

 

Kanksje han ikke trenger et halvt år engang, for kondisen er det eneste han mangler! man kan ikke si han mangler teknikk, at han mangler fart eller styrke!!!

OK kanskje han må få venne seg til engelsk fotball, men om han kommer, så la han gjøre det da!

Bare se på hva Gamst'en har fått til hos Blackburn ;)

 

Håper på Braaten til Arsenal, for da skal endelig en nordmann herske på Highbury :D

mohahahaha

 

Og Emirates Stadium da :blink:

Link to comment
Share on other sites

Blir nok for tidlig for Daniel å gå til en PL klubb allerede nå. Er redd han vil stagnere og slite med lite spilletid. Men gutten har et stort potensiale, og lærer han seg å levere stabile kamper så vil han bli en hit i PL.

Men som RBK supporter så håper jeg han blir.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...