Jump to content

Stå sammen!


Guest Arsene

Recommended Posts

Guest Arsene

Ok! Nå vet vi hvilket spillermatriale Wenger har til disposisjon frem til nyttår.

Jeg skal ikke benekte min til dels store misnøye med Wenger og Arsenals aktivitet på transfer markedet i sommer.

Etter min mening har vi ikke maktet å styrke stallen. Vi har i grove trekk mistet Vieira og Edu. Inn har kommet Hleb, Song og Poom.

Vi har en gruppe unge spillere som definitivt bare vil bli bedre. Men vi har også viktige spillere som definitivt ikke blir bedre. Les Bergkamp, Pires og muligens Cambpell.

 

Det er imidlertid i disse tider at blod er tykkere enn vann. De siste dagene har jeg definitivt vært en av de største survekoppene her på forumet. Jeg har rett og slett vært sur og dømt mitt kjære Arsenal nord og ned (vel, som nr 2 eller tre da).

I grunn så kjenner jeg ikke helt meg sjøl igjen. På mange måter beundrer jeg Andain, Chaz m.fl som nesten godtar hvilken som helst policy fra Wenger og Arsenal. Av og til føler jeg de som A supportere og meg som B.

Sånn er det nok ikke. Jeg har fulgt Arsenal i tykt og tynnt i 30 år og har Arsenal i blodet. Men bortskjem er jeg blitt.

 

Greit nok, det ble ikke de forsterkningene vi hadde håpet. Nå får vi kjempe med det vi har. Ett supert mannskap som er helt avhengig av vår støtte. Nå får vi brette opp ermene, stå sammen og støtte verdens beste manager og verdens flotteste lag til forhåpentligvis triumfer allerede i år.

 

Come on you Gunners ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette var bedre enn klagemuren!

 

Bentley og Hoyte ut på lån. To av våre mest talentfulle engelskmenn går på lån, og jeg håper på en ny Cole-hendelse; at et utlån skaper en ny engelsk landslagsspiller i Arsenal. En eller annen gang skjer det. Det er jeg sikker på! Så får vi leve med at det går galt med det fleste...

 

Vi har kanskje den mest talentfulle stallen vi noen gang har hatt i klubben. Jeg er fryktelig spent på hva som venter oss i fortsettelsen...

Link to comment
Share on other sites

Hadde nok håper på et kjent navn eller to til.

 

Når ”skuffelsen” har lagt seg, bør vi la optimismen igjen komme. Faktum er at vi fremdeles har en meget strek tropp, selv om Vieira og Edu har forsvunnet.

 

Vi satser på at Hleb slår til, samt at spillere som Fabregas, Flamini, Senderos m.fl. tar et steg videre…

Link to comment
Share on other sites

Hadde nok håper på et kjent navn eller to til.

 

Når ”skuffelsen” har lagt seg, bør vi la optimismen igjen komme. Faktum er at vi fremdeles har en meget strek tropp, selv om Vieira og Edu har forsvunnet.

 

Vi satser på at Hleb slår til, samt at spillere som Fabregas, Flamini, Senderos m.fl. tar et steg videre…

19430[/snapback]

 

 

 

Inntil jeg blir overbevist om at gutta kan og vil denne sesongen har jeg bare en ting å si . E DET RART MAN DREKK? NEI; DET E RART MAN IKKJE DREKK MEIR!

 

Cheers!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal cruiset gjennom pre-season, har vært fullt på høyde med Chelsea spillemessig og tatt to seire av to mulige hjemme på Highbury denne sesongen. Hvor er krisen?

 

Hvorfor skal det krisemaksimeres før det er noen reell grunn til det? Sesongen har så vidt begynt. Ingenting er ødelagt, ingen sjanser er enda forspilt. I motsetning til hva man skulle tro gitt dommedagsstemningen og nå formaningene om å "stå sammen". Herregud, møter vi ikke mer motgang enn dette i løpet av året, så kommer det til å bli en kanonsesong.

 

Foreløpig er "krisen" noe som er konstruert av skuffede fans. Gi Wenger og spillerne en sjanse til å vise hva de er gode for, så kan vi ta evalueringen og gjøre opp status utover i sesongen. Vi er jo fremdeles i august!

 

Det er vel fremdeles resultatene som teller, og ikke hvor mye penger man har kjøpt for, er det ikke? Wengers oppgave er i allefall å levere resultater, både på banen og i regnskapet - ikke kjøpe inn dyrt ene og alene for å sørge for kriblinger i magen hos fansen.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal cruiset gjennom pre-season, har vært fullt på høyde med Chelsea spillemessig og tatt to seire av to mulige hjemme på Highbury denne sesongen. Hvor er krisen?

19434[/snapback]

 

 

Og det er dagens vise ord: Hvor er krisen?? Takk DR!!

Link to comment
Share on other sites

Har sjøl vært skeptisk, men skepsisen har blitt mindre.

Mye pga at jeg har tro på Wenger sjøl.

At det er noe krise på gang i Arsenal er bare sprøyt.

Vi har som andre sier vært gode i pre-season og

spilte til tider gladfotball mot Fulham. Slikt varmer

en bankende Arsenalsjel.

Ikke overrasket i det hele tatt over transfersituasjonen.

Wenger har ikke funnet noen som er bedre egnet enn

DB,VP,Reyes på topp.

Vi har Song,Fabregas og Flamini på midten og

med en storscorer endelig bak er vi dekket.

Det vi trengte mest er handlet inn i Poom.

Nei, nå er det bare å lene seg tilbake og vente for dette

spennende laget kommer bare å bli bedre og bedre. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest HeNrY...

Krisen er nok i forsvaret.. Vi så det mot chelsea for 2 uker siden og vi så det mot united ifjor!

Senderos er en veldig stort talent men ikke mer enn det. Toure trenger en skikkelig rutinert midtstopper ved siden av han. Jeg krysser mine fingre på at Campbell kommer sterk tilbake og holder seg unna skader. Så hvis Campbell får en god sesong så for Arsenal en god sesong også! Tror egentlig midtbanen har blitt bedre etter Vieira og Edu`s avgang. Fabregas kommer til å slo til i år og med han brasilianeren bak Fabregas kan ingenting bli bedre ;)

Håper at Wenger velger å bruke Hleb på Høyre og Reyes på venstre da tror jeg vi har fått ett kanonlag.

 

Laget mitt ser sånn ut:

 

Lehman

 

Lauren-Toure-Campbell-Cole

 

Hleb-Gilberto-Fabregas-Reyes

 

........Begkamp.......

 

........Henry.......

Link to comment
Share on other sites

Egne meninger må man ha(og en av godene med å være fotball fan) og at vi som arsenal fans har kanskje blitt noe storkrevende?!, det er bare naturlig! Ikke lenge siden vi gikk en hel sesong uten tap, og drømmen om å være den ultimate stormakten i europeisk fotball virket som om det var like rundt hjørnet:)

Vi har fått en fantastisk spiller i Hleb og vi har en virkelig spenende stall og med en fantastisk stadio i vente! Spillere som Fagregas, Hleb, Toure, Reyes, Flameni, Van Persie, Senderos og mange fler gir meg stor tilfreds med å være arsenal fan! Når hadde vi en så ung og spenende stall sist?!

Jeg har også brukt forumet til å få ut frustrasjon over tid nå, vi trenger et sted å få ut frustrasjon(saklig eller usaklig) Når jeg var i England nå og så arsenal mot fulham, da opplever du at alle kritiske tanker forsvinner og alt du gjør er å gaule med i arsenal sangene, og gir alt som en fan for at laget skal vite at du støtter dem og tror på dem! Funka fint siden vi da slo dem 4 - 1 ;) Morsomt var det at Cygan slo til :lol:

Jeg har god tro på arsenal, og jeg tror vi drar med oss et trofe i år også! Eneste jeg kunne tenkt meg i sommer var en skikkelig mach vinner av en keeper og en ren fox in the box ala Owen, men vi har fortsatt et utrolig lag og med erfaring som begynner å rulle oppover armene til ung gutta så kan dette bli skikkelig morsomt :)

Vi får håpe vi tar en trofe i siste sesong på Highbury, også får vi fortsette og synge arsenal sanger og støtte laget i skikkelig gooner stil!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal cruiset gjennom pre-season, har vært fullt på høyde med Chelsea spillemessig og tatt to seire av to mulige hjemme på Highbury denne sesongen. Hvor er krisen?

19434[/snapback]

 

Og det er dagens vise ord: Hvor er krisen?? Takk DR!!

19437[/snapback]

 

"Krisen" ligger i at vi er bortskjemte, og at det ser ut til at det kan bli

svært tøft å hamle opp med Che£$ki i år. Vi har forlengst tapt mot dem

på overgangsmarkedet der vi begge er interessert (SWP), og vi har også

sett at "spesial-lover" i Europas blindtarm (Spania/Portugal) gjør at våre

Brasilianske venner ikke er interesserte i Arsenal når det fins Real Madrid

(Baptista, Robinho). Når vi _prøver_ å kjøpe "store" spillere - så vil de ikke

til oss. Det er kanskje ikke krise, men temmelig "uheldig"...

 

At vi forventer at Arsenal skal kjempe om 4 titler hvert år (I know I do) er

ikke realistisk - og jo mindre realistisk det er, dess mer "krise" føler vi det

som. I år er vi på papiret et svakere lag (totalt sett) enn vi var i fjor. Enn

så lenge, selv om Hleb er konge, er ikke

Hleb + Song + Poom > Vieira + Edu + Bentley + Hoyte

Men kan hende vil det vise seg at jeg tar feil. Håper det.

 

Jeg har skrevet dette før og mener det fremdeles: Denne sesongens "krise"

er i mine øyne at jeg ikke engang _tror_ at andre enn Arsenal&Moan U er i

stand til å plukke poeng fra Che£$ki - og da ryker PL-seieren... Jeg håper

jeg tar feil her også. hittil har Che£$ki spilt 4 kamper - og de var jævlig

heldige mot Wigan - heldige mot oss, WBA ga F. fordi "de kom til å tape

uansett" - og de svartkledde hjalp dem det de kunne mot Spudz... Ikke noe

å skryte av for Che£$ki-fans - men resultatet av dette er:

1. Che£$ki ... 4-0-0 ... 8-0

Lite og ingenting å gjøre med at dette blir vanskelig som bare det, dessverre.

 

Derfor: Det er godt vi står sammen - og vi vinner minst ett trofé i år også ;)

Link to comment
Share on other sites

Stå sammen.. jeg føler ikke noe behov for å stå sammen noen som ikke har hatt tro på laget og nå til nød kan ta til takke med hva vi har. Da kan jeg heller stå alene.

-Når det er sagt virker det som fornuften din er i ferd med å komme tilbake -jamf sist setning av innlegget ditt.

 

Har ikke ønsket meg en eneste ny spiller og er heller glad for at Hoyte og DB får nye låneopphold i PL. Pokaler og sølvtøy er ekstragoder- det som betyr noe er laget, historien, atmosfæren og stoltheten jeg føler når jeg besøker Highbury. Klarer ikke å engasjere meg i disse uendelige diskusjonene om hvem man skal kjøpe osv. Man har etter min mening fullstendig mistet fokus hvis man kun tenker på spillere vi ikke har og hvem Chelsea eller Newcastle kjøper. Fotball handler ikke om kjøp og salg som et aksjemarked. Da kan man spille et av disse managerspillene og bli best på overganger. For meg er det helt andre ting som betyr noe og etter å ha overlevd begynnelsen av 80-tallet som supporter skal jeg fint klare meg i mange år videre selv om premieskapet ikke skulle bli større.

-Jeg har imidlertid meget stor tro på at vi også i år vil være helt i toppen og at vi godt kan vinne en pokal eller to.

Link to comment
Share on other sites

Stå sammen.. jeg føler ikke noe behov for å stå sammen noen som ikke har hatt tro på laget og nå til nød kan ta til takke med hva vi har. Da kan jeg heller stå alene.

-Når det er sagt virker det som fornuften din er i ferd med å komme tilbake -jamf sist setning av innlegget ditt.

 

Har ikke ønsket meg en eneste ny spiller og er heller glad for at Hoyte og DB får nye låneopphold i PL. Pokaler og sølvtøy er ekstragoder- det som betyr noe er laget, historien, atmosfæren og stoltheten jeg føler når jeg besøker Highbury. Klarer ikke å engasjere meg i disse uendelige diskusjonene om hvem man skal kjøpe osv. Man har etter min mening fullstendig mistet fokus hvis man kun tenker på spillere vi ikke har og hvem Chelsea eller Newcastle kjøper. Fotball handler ikke om kjøp og salg som et aksjemarked. Da kan man spille et av disse managerspillene og bli best på overganger. For meg er det helt andre ting som betyr noe og etter å ha overlevd begynnelsen av 80-tallet som supporter skal jeg fint klare meg i mange år videre selv om premieskapet ikke skulle bli større.

-Jeg har imidlertid meget stor tro på at vi også i år vil være helt i toppen og at vi godt kan vinne en pokal eller to.

19487[/snapback]

 

 

Selvgodhet er ikke alltid en god egenskap.

At du ikke aksepterer andres synspunkter og dermed føler deg for god for oss som har meninger på tvers av Wengers kjøp/salg politikk, er en smule arogant.

Link to comment
Share on other sites

Arsene:

 

Det er slett ikke meningen å heve meg over andre og jeg respekterer det meste av meninger så lenge det ikke er rasistiske undertoner eller sjikane av andre personer. Saklige meninger har jeg ingen problemer med; og jeg har ingen disrespekt for dine tanker eller meninger.

 

MEN:

Jeg satte det hele litt på spissen fordi jeg blir provosert av all klagingen og fokuset på kjøp/salg. Virker som mange er mer opptatt av andre lag og deres handling enn å følge sitt eget.

 

Arroganse kanskje- selvgod nei. Jeg har stor tro på de spillerene vi har og det er det jeg ønsker å fremheve.

Link to comment
Share on other sites

Arsene:

 

Det er slett ikke meningen å heve meg over andre og jeg respekterer det meste av meninger så lenge det ikke er rasistiske undertoner eller sjikane av andre personer. Saklige meninger har jeg ingen problemer med; og jeg har ingen disrespekt for dine tanker eller meninger.

 

MEN:

Jeg satte det hele litt på spissen fordi jeg blir provosert av all klagingen og fokuset på kjøp/salg. Virker som mange er mer opptatt av andre lag og deres handling enn å følge sitt eget.

 

Arroganse kanskje- selvgod nei. Jeg har stor tro på de spillerene vi har og det er det jeg ønsker å fremheve.

19492[/snapback]

 

 

Fint, da har vi ryddet opp i den misforståelsen ;)

Link to comment
Share on other sites

Tok meg ikke veldig nær av dine kommentarer RP7, så no harm done.

Jeg har vært Gooner siden FA Cupfinalen 1979, så det er heller ikke

snakk om å "bytte lag" for min del. Jeg mente bare å peke på at den

verden vårt Arsenal spiller i har skiftet litt karakter - og det er langt

flere supportere enn meg som i lang tid har klaget på manglende Plan B

og slappe hender på overgangsmarkedet. Jeg kommer til å stå der i

Arsenaltrøya om vi skulle spille om 15.-plassen i PL, det er ikke det,

men jeg tør påstå at vi er blitt temmelig bortskjemte - og jeg er ikke

så "pureblood" supporter at jeg følger Arsenal uten interesse for at de

vinner - helst alt og litt til... Og da er det lov for en supporter å spørre

seg selv (og andre, som her) om vi kanskje er litt på feil kurs når det

gjelder spillerkjøp hvis vi fortsatt vil være med helt der oppe. Ingenting

ville glede meg mer om en sommer med nettoinntekt på kjøp/salg er

nok til at vi vipper Che£$ki ned fra toppen når de blar opp £100mill

samme sommer. Mitt problem er at jeg ikke tror det kommer til å skje.

Men du får aldri se meg stå og juble med hjemmefansen i SW6 - ikke

om de vinner 13 på rad heller ;) Men min primære interesse for Arsenal

er ikke at de skal gå i null på spillermarkedet og ende 30 poeng bak

vinneren av PL hver tår heller.

 

Gooner 4 ever <- Om noen skulle være i tvil

Link to comment
Share on other sites

Skal innrømme at jeg ønsker å se en enda mer stjernespekket og større spillerstall i Arsenal ala Milan, Real og Chelsea, men uansett hvilke valg Wenger & Co. tar støtter man laget sitt og håper de spillerne som er det gjør det best mulig!

 

Det er jo bra at vi kan tillate oss å være positive og negative til hva Wenger og styret gjør fordi det er alltid rom for forbedringer i en fotballklubb.

 

Pr. i lag føler jeg Arsenal har litt igjen for å nå helt opp i England og Europa i forhold til de to foregående sesongene, men vi har kanskje det laget i verden med best potensiale.

Da blir det desto viktigere å beholde de unge spillerne som slår igjennom på A-laget.

Til nå er det litt opp og ned i forhold til de engelske talentene. Virker som de aldri er god nok for Wenger og førstelaget.

Jeg synes vi savner litt "english mentality" når det går litt trådt i enkelte kamper.

Det blir ofte sånn at når vi sliter i en kamp, virker det som alle blir litt satt ut når vi ligger under. Føler at engelske spillere gir litt mer f... i det og bare peiser på videre. Noe som ofte gir et raskt løft og positivitet mentalt.

Jeg vil ikke oppfattes negativ her, for jeg har veldig stor tro på framtiden i Arsenal, men et par ekstra engelske sluggere til i laget hadde ikke skadet.

 

Jeg har vært mye uenig og enig med folk på forumet her og det er alltid morro og sunt å diskutere. :D

Bare morsomt at så mange engasjerer seg.

Jeg vil tro at alle her er veldig positiv på framtiden og vil støtte Arsenal fullt ut uansett hvilke valg som blir tatt. :)

 

Jeg har fulgt Arsenal siden 1986 og for hvert år blir jeg bare mer og mer lidenskapelig opptatt av denne klubben og det er helt herlig å følge med det flotte Premier League-sirkuset som jeg mener bare blir bedre og bedre.

Bare så synd at det har blitt en viss pengegalskap i dette, med syke lønninger og transferoverganger.

Da kan vi være veldig stolt av at Arsenal og Wenger bygger opp laget fra grunn av og ikke bare kjøper seg til suksess som Chelsea. De har jo ikke noe sjel, bare en russer med masse penger :D

Ok, de får kanskje suksess en stund, men den varer ikke så lenge tror jeg.

Bullshit av Mourinho å si at de ikke har kjøpt seg til suksess. Hvor hadde de vært uten disse milliardene. Knapt blant topp 7..

 

jaja, jeg håper bare vi gjør en sterk sesong og vinner noen troféer, men mitt høyeste mål i år er å få kommet meg til London for første gang å oppleve en kamp live på Highbury!

Link to comment
Share on other sites

er like missfornøyd som deg(arsene) tror jeg..

men ser ikke på meg selv som noen dårlig arsenal supporter av den grunn..

hva skjer hvis vi får skade på to av vår sentrale midtbane spillere, da ligger vi rett og slett tynt ann med en gang.

og skulle likt og se henry ha en fast partner på topp, en som var i nærheten av like god som han selv..

føler vell at bergkamp ikke holder lenger, en jævlig god kamp to dårlige holder ikke på et så godt lag som arsenal.

faens satan i helvete at vi ikke fikk baptista.. da hadde vi hatt verdens beste spisspar pluss at han også kunne spilt midtbane hvis hadde trengt det..

 

og poom?? det gidder jeg ikke kommentere en gang!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Stå sammen.. jeg føler ikke noe behov for å stå sammen noen som ikke har hatt tro på laget og nå til nød kan ta til takke med hva vi har. Da kan jeg heller stå alene.

-Når det er sagt virker det som fornuften din er i ferd med å komme tilbake -jamf sist setning av innlegget ditt.

 

Har ikke ønsket meg en eneste ny spiller og er heller glad for at Hoyte og DB får nye låneopphold i PL. Pokaler og sølvtøy er ekstragoder- det som betyr noe er laget, historien, atmosfæren og stoltheten jeg føler når jeg besøker Highbury. Klarer ikke å engasjere meg i disse uendelige diskusjonene om hvem man skal kjøpe osv. Man har etter min mening fullstendig mistet fokus hvis man kun tenker på spillere vi ikke har og hvem Chelsea eller Newcastle kjøper. Fotball handler ikke om kjøp og salg som et aksjemarked. Da kan man spille et av disse managerspillene og bli best på overganger. For meg er det helt andre ting som betyr noe og etter å ha overlevd begynnelsen av 80-tallet som supporter skal jeg fint klare meg i mange år videre selv om premieskapet ikke skulle bli større.

-Jeg har imidlertid meget stor tro på at vi også i år vil være helt i toppen og at vi godt kan vinne en pokal eller to.

19487[/snapback]

 

 

Kunne ikke sagt det bedre selv, jeg er stolt av deg RP :)

Føler meg faktisk ganske sikker på at chelsky kommer til å gå på noen skikkelige blemmer i år.

Tror også at scumchester blir en større konkurrent om mesterskapet til syvende og sist, men "at the end of the day" som det heter, kommer GUNNERS på nytt til å heve pokalen.

Link to comment
Share on other sites

er like missfornøyd som deg(arsene) tror jeg..

men ser ikke på meg selv som noen dårlig arsenal supporter av den grunn..

hva skjer hvis vi får skade på to av vår sentrale midtbane spillere, da ligger vi rett og slett tynt ann med en gang.

og skulle likt og se henry ha en fast partner på topp, en som var i nærheten av like god som han selv..

føler vell at bergkamp ikke holder lenger, en jævlig god kamp to dårlige holder ikke på et så godt lag som arsenal.

faens satan i helvete at vi ikke fikk baptista.. da hadde vi hatt verdens beste spisspar pluss at han også kunne spilt midtbane hvis hadde trengt det..

 

og poom?? det gidder jeg ikke kommentere en gang!!!!

19517[/snapback]

 

 

Ikke for å henge ut deg pacman, men det er litt av denne mentaliteten jeg reagerer på. Hva om skader- tenk om vi hadde.. Det hadde vært fint med Baptista, Zidane, Vieira!!, og mange fler, men de vil ikke spille for klubben og da bryr jeg meg ikke. Se på spillerene vi har, se på dekningen på alle plasser. Jeg våger å påstå at Wenger aldri har hatt en så talentfull og bra stall som nå. Ingen skal fortelle meg at alle spillerene på Chelseas benk eller B-lag er bedre enn vår backup. Flere av våre spillere er unge og allerede etablerte på U- og A landslag , de har en fantastisk fremtid foran seg. Tenk Emirates stadium om 4-5 år med navn som Reyes, van Persie, Fabregas, Senderos, Toure, Quincy, Flamini og mange fler uten at det koster klubben en krone. Det er fornuftig og ansvarsfull håndtering av økonomsike midler. Per i dag har klubben penger i bakhånd, for kun få år siden var vi i en helt annen økonomisk situsjon- vi var bunnskrapt. Vi er heldige som kan følge og elske en slik klubb. Nyt dét istedet for å hige etter hva vi ikke har. Da blir arsenalhimmelen så mye lysere..

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Tok meg ikke veldig nær av dine kommentarer RP7, så no harm done.

Jeg har vært Gooner siden FA Cupfinalen 1979, så det er heller ikke

snakk om å "bytte lag" for min del. Jeg mente bare å peke på at den

verden vårt Arsenal spiller i har skiftet litt karakter - og det er langt

flere supportere enn meg som i lang tid har klaget på manglende Plan B

og slappe hender på overgangsmarkedet. Jeg kommer til å stå der i

Arsenaltrøya om vi skulle spille om 15.-plassen i PL, det er ikke det,

men jeg tør påstå at vi er blitt temmelig bortskjemte - og jeg er ikke

så "pureblood" supporter at jeg følger Arsenal uten interesse for at de

vinner - helst alt og litt til... Og da er det lov for en supporter å spørre

seg selv (og andre, som her) om vi kanskje er litt på feil kurs når det

gjelder spillerkjøp hvis vi fortsatt vil være med helt der oppe. Ingenting

ville glede meg mer om en sommer med nettoinntekt på kjøp/salg er

nok til at vi vipper Che£$ki ned fra toppen når de blar opp £100mill

samme sommer. Mitt problem er at jeg ikke tror det kommer til å skje.

Men du får aldri se meg stå og juble med hjemmefansen i SW6 - ikke

om de vinner 13 på rad heller  :) Men min primære interesse for Arsenal

er ikke at de skal gå i null på spillermarkedet og ende 30 poeng bak

vinneren av PL hver tår heller.

 

Gooner 4 ever <- Om noen skulle være i tvil

19496[/snapback]

 

Det ligger vel i sakens natur at vi håper at Arsenal skal vinne pokaler.

Alle vi her på forumet håper på det, vær trygg, alle som en.

Du får det imidlertid til å høres som om vi IKKE kommer til å vinne pokaler i år pga manglende aktivitet på overgangsmarkedet.

Vel, jeg kan herved berolige deg om at du tar feil, skikkelig feil.

Vi kommer til å heve MINST en pokal i været også etter denne sesongen skal du se.

Slik er verden med Arsene Wenger som manager, helt nydelig verden det.

Come on you reeeeeeds :D

Link to comment
Share on other sites

Du får det imidlertid til å høres som om vi IKKE kommer til å vinne pokaler i år pga manglende aktivitet på overgangsmarkedet.

Vel, jeg kan herved berolige deg om at du tar feil, skikkelig feil.

19522[/snapback]

 

Jeg håper du har rett jensemann... Men jeg er ikke like sikker.

Ser ut som om Wenger er trygg, dog. Han har angivelig penger!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...