Jump to content

Spiss-linker


Paddy

Recommended Posts

please la det for en gangs skyld være noe sant i disse ryktene..

 

scoret fem mål på to landskamper sist, de fleste med målgivende av reyes...

 

sier seg selv at det må bli bra..

23946[/snapback]

 

jepp, jepp...helt enig!

 

Men er det på vingen Reyes spiller på landslaget eller?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser også at det det står i aviser at Arsenal vurderer Torres pga

Henry skal til Barca.

Torres må kjøpes uavhengig av det. Torres og Henry på topp

er det vi vil ha. Ikke en erstatning.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Jeg ser også at det det står i aviser at Arsenal vurderer Torres pga

Henry skal til Barca.

Torres må kjøpes uavhengig av det. Torres og Henry på topp

er det vi vil ha. Ikke en erstatning.

23985[/snapback]

 

da hadde Arsenal hatt de to bester spissene i verden.

Link to comment
Share on other sites

dette høres ganske bra ut med tanke på torres

 

 

Arsenal boss seeks one big signing

tribalfootball.com - October 21, 2005

 

Arsenal boss Arsene Wenger intends to make at least one significant signing in the January market.

Wenger is concerned he lacks experience in key areas and admitted earlier this week to questioning his decision to sell captain Patrick Vieira to Juventus in the summer.

 

The Guardian says Wenger intends to make at least one signing in the transfer window after conceding that his squad is "unbalanced".

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser også at det det står i aviser at Arsenal vurderer Torres pga

Henry skal til Barca.

Torres må kjøpes uavhengig av det. Torres og Henry på topp

er det vi vil ha. Ikke en erstatning.

23985[/snapback]

 

da hadde Arsenal hatt de to bester spissene i verden.

24008[/snapback]

 

Niks, Arsenal hadde ikke hatt de to beste spissene i verden, for Torres er ikke EN av de beste spissene i verden engang vel?`Men Arsenal hadde hatt det beste spiss-PARRET i verden kanskje. Og det er det Wenger må skjønne. Henry-Torres-Reyes: En konge trio, med Freddie som backup på høyrekanten. Fy søren. Men det er dårlig at Torres vil til Arsenal på grunn av at Henry "skal" dra til Barca. De skal spille på samme lag, og de skal danne en fryktelig spissduo! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Niks, Arsenal hadde ikke hatt de to beste spissene i verden, for Torres er ikke EN av de beste spissene i verden engang vel?`Men Arsenal hadde hatt det beste spiss-PARRET i verden kanskje. Og det er det Wenger må skjønne. Henry-Torres-Reyes: En konge trio, med Freddie som backup på høyrekanten. Fy søren. Men det er dårlig at Torres vil til Arsenal på grunn av at Henry "skal" dra til Barca. De skal spille på samme lag, og de skal danne en fryktelig spissduo! :lol:

24125[/snapback]

Et par rettelser på tråden din Helmik'n: Det heter ikke "PARRET", for det betyr at to dyr har samleie, det heter "PARET". Og først så sier du Torres-Henry ville vært gode sammen, men så sier du: -"De skal spille på samme lag, og de skal danne en fryktelig spissduo!" Og her mener du de vil være elendige sammen? Jeg vet ikke åssen jeg skal tolke denne posten jeg?

Link to comment
Share on other sites

Niks, Arsenal hadde ikke hatt de to beste spissene i verden, for Torres er ikke EN av de beste spissene i verden engang vel?`Men Arsenal hadde hatt det beste spiss-PARRET i verden kanskje. Og det er det Wenger må skjønne. Henry-Torres-Reyes: En konge trio, med Freddie som backup på høyrekanten. Fy søren. Men det er dårlig at Torres vil til Arsenal på grunn av at Henry "skal" dra til Barca. De skal spille på samme lag, og de skal danne en fryktelig spissduo! ;)

24125[/snapback]

Et par rettelser på tråden din Helmik'n: Det heter ikke "PARRET", for det betyr at to dyr har samleie, det heter "PARET". Og først så sier du Torres-Henry ville vært gode sammen, men så sier du: -"De skal spille på samme lag, og de skal danne en fryktelig spissduo!" Og her mener du de vil være elendige sammen? Jeg vet ikke åssen jeg skal tolke denne posten jeg?

24171[/snapback]

Det er vel ingenting som heiter "PARRET" - begge delar heiter paret.

Han meiner dei blir gode saman, for øvrig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...