Jump to content

Emirates Cup 2013


oleper

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jeg har begynt å glede meg til Emirates Cup og lurer litt på hvilke 'nye' fjes vi får se. I Asia var jo Eisfeld, Aneke, Olsson, Akpom og Zelalem. De fire første spilte treningskamp i går, mens Zelalem ble spart. Nyinnkjøpte Dan Crowley, som har imponert i andre treningskamper spilte heller ikke i går. Han fyller 16 på lørdag. Får han tidenes bursdagspresang? Monreal sliter vel fortsatt med ryggen?

 

Jeg gjetter på at Eisfeld, Aneke, Olsson og Akpom forsvinner fra troppen, mens Cazorla, Frimpong, Sonogo, Zelalem og Crowley kan komme inn i stallen til Emirates Cup. Tipper at Miquel får bli med videre siden vi har litt tynn stall bakover.

Link to comment
Share on other sites

Du glemte å nevne Gnabry forøvrig. Han er trolig med i Cupen.

Personlig ville jeg helst sett noen nye fjes i form av forsterkninger få vise seg frem under Cupen, men da vi tydeligvis ikke virker å ha noen planer om å bli ferdig med noen avtaler i sommer så får jeg bare ta til takke med ungdomsspillere.

 

Tipper vi får se Ryo, Gnabry, Eisfeld, Zelalem, Sanogo og muligens Crowley i løpet av Cupen av ungdomsspillere. Kjipt at Bellerin har spilt U19 EM. Ellers ville vi trolig sett han også :P

Link to comment
Share on other sites

Adam Arsenal @AdamArsenal 46m

Galatasaray fans fighting at the Emirates? Not at all surprised. Arsenal were asking for trouble inviting them.

 

Skjønner seriøst ikke hva klubben tenkte på når de inviterte Galatasaray til Emirates Cup. Er dessverre verdens verste supportere i mine øyne.

 

Ellers er laget klart:

 

Arsenal.com @Arsenal 1m

#Arsenal team to play Napoli: Fabianski, Jenkinson, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Rosicky, Gnabry, Podolski, Giroud

Link to comment
Share on other sites

Finner ingen gode streamer.

Har ikke C-More Live HD dessverre

SopCast streamer er som regel meget gode. Den jeg ser på nå har engelskd kommentatorer og nesten TV kvalitet.

 

Ellers forsvinner Giroud totalt igjen mot god motstand sammen med Podolski ute på kant. Ramsey - Wilshere partnerskapet er ei heller all verden da Wilshere stadig står feilplassert kontra Arteta.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...