Jump to content

Damelaget


Rocky

Leser du sidene om damelaget i The Gunners Post?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

For meg er ikke damefotball det helt store for å si det mildt. Pga dette så klarer jeg ikke å lese om damelaget i TGP. Vet ikke om dette er en boikott eller om det skyldes at jeg finner det uinteressant. Tror kanskje at det er flere som er i min posisjon?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Hadde det nå ennå vært så vel. :huh: Nei, Our Sam har nok blitt for gammel til det, tror jeg. Frøken Herlovsen derimot.....

 

Nei, grunnen er ganske enkel den; Arsenal tar damelaget seriøst, det bør også vi gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Eg skumleser vel heller litt gjennom damelagets sider i tgp. Damefotball er ikkje akkurat det som fenger meg mest, men eg får med meg nokre resultater og trofeer dei vinn og sånn.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Og det at faktisk talt ASCN tar damefotballen på alvor, gjør at vår supporterklubb ligger et par hakk over andre.

15305[/snapback]

Tja. Det er vel dette som er politisk korrekt å sei, men det er ikkje DET som gjer vår supporterklubb til den beste.

Link to comment
Share on other sites

Dekningen av damelaget viser bredden i supporterklubben, og bredden er defintivt endel av vår styrke. Hvorvidt det er politisk korrekt driter jeg i.

15358[/snapback]

 

Bredde er vel ikke nødvendigvis noen styrke Brekke, det vil ofte gå på bekostning av dybde. Om det er tilfelle her lar jeg stå usagt, men presiserer at den spalteplassen kanskje ikke er bladest mest leste...

Link to comment
Share on other sites

Enig i at det er begge deler, men samtidig så kan det faktisk ble mer av begge deler også (tro det eller ei). Heller ikke du kan motsi at de sidene som i dag skrives om damelaget kan brukes på flere intervjuer, mer historikk, flere kronikker osv for å gjøre dybden bedre.

Link to comment
Share on other sites

Neida for all del. Men jeg synes det er bra at vi dekker Arsenal`s damelag så godt som vi gjør. Samtidig som Ole gjør en kjempejobb med å følge dette opp.

 

I tillegg, som tidligere nevnt; dette skiller TGP fra de andre supporterklubb bladene, og det på en fordelaktig måte.

 

Forøvrig; det er når du får innlegg som dette at du lurer på nivået til enkelte. Useriøst.

 

Dame fotball suger, har blitt bedre de siste år..

men det er fortsatt helt tragisk og se på..

 

Avslutningvis; jeg leser hver enda bokstav i TGP, og det burde alle andre også gjøre. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver for all del ikke å rakke ned på Ole og TGP generelt, men jeg stiller spm av pur interesse.

 

Det at TGP dekker damelaget skiller oss fra de andre klubbene, det er jeg enig i. Men om dette er så fordelaktig vet jeg ikke. Ditt utsagn blir derfor "noe" subjektivt og jeg er ikke sikker på om alle i klubben er enig med deg, derfor også denne poolen.

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang; for all del. Jeg er subjektiv, og det formoder jeg du også er. Jeg synes det er udelt positivt at vi dekker et hardsatsende damelag, som faktisk er England`s desiderte beste, og helt i Europatoppen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er meget positivt at ASCN setter hele klubben i et søkelys, og at dette blir tatt på alvor.

Er imponert over at TGP faktisk har stått på for å gi mest mulig av info i sine blader om damefotballen, og at de har forstått at alt ikke KUN dreier seg om Henry, Pires eller de andre gutta som spiller på canal + eller sky sports hver helg for Arsenal FC.

 

Dette beviser vel bare at supporterklubben har jobbet målrettet for å fremme damefotballen slik de fortjener, og for meg og flere andre har det lykkes. Bra jobba!!!

 

chaz skrev:

I tillegg, som tidligere nevnt; dette skiller TGP fra de andre supporterklubb bladene, og det på en fordelaktig måte.

Helt enig Chaz :D

 

Har lest/leser mange andre blader, og må si at TGP ligger langt foran når det gjelder bredde og kvalitet på stoffet om HELE klubben.

 

Arsenal er en klubb som satser på alle, om det så er damer eller menn, unge eller gamle. En unik klubb ;)

Link to comment
Share on other sites

Avslutningvis; jeg leser hver enda bokstav i TGP, og det burde alle andre også gjøre. ;)

15390[/snapback]

Eg leser nøye om det som interesserer meg. Det vil sei herrelaget, rekrutteringa, og bedrifta (klubben) Arsenal. Stort sett alt utanom det som står om damelaget. For min del kunne dei gått lagt ned heile damelaget. Det er ikkje der interessa mi ligg.

 

For all del: det plagar meg ikkje at det er der, men eg les det ikkje og eg er strengt uenig i at det er akkurat dette som gjer TGP og ASCN bedre enn andre. Heller tvert om. Sidefyll spør du meg. Kor mange av dei som fyl Arsenal har ei oppriktig interesse for damefotball? Ikkje eg i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang; for all del. Jeg er subjektiv, og det formoder jeg du også er. Jeg synes det er udelt positivt at vi dekker et hardsatsende damelag, som faktisk er England`s desiderte beste, og helt i Europatoppen.

15393[/snapback]

 

Vel. Mine motargumentasjoner startet kun for å vise at den bredden du argumenterte for også har en bakside, og dermed har vi to i sammen belyst begge sider av saken. Når det da kommer til vurdering av hva som er best så kommer det mer eller mindre subjektive frem. Jeg vil også poengtere at jeg ikke nødvendigvis uttrykker mine egne meninger, men heller nevner argumenter som jeg mener bør være med i denne debatten.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er meget positivt at ASCN setter hele klubben i et søkelys, og at dette blir tatt på alvor.

Er imponert over at TGP faktisk har stått på for å gi mest mulig av info i sine blader om damefotballen, og at de har forstått at alt ikke KUN dreier seg om Henry, Pires eller de andre gutta som spiller på canal + eller sky sports hver helg for Arsenal FC.

 

Dette beviser vel bare at supporterklubben har jobbet målrettet for å fremme damefotballen slik de fortjener, og for meg og flere andre har det lykkes. Bra jobba!!!

 

Har lest/leser mange andre blader, og må si at TGP ligger langt foran når det gjelder bredde og kvalitet på stoffet om HELE klubben.

 

Arsenal er en klubb som satser på alle, om det så er damer eller menn, unge eller gamle. En unik klubb ;)

15394[/snapback]

 

Bra skrevet vieira04! Arsenal Football Club er mer enn bare Henry & co.

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang; for all del. Jeg er subjektiv, og det formoder jeg du også er. Jeg synes det er udelt positivt at vi dekker et hardsatsende damelag, som faktisk er England`s desiderte beste, og helt i Europatoppen.

15393[/snapback]

 

Vel. Mine motargumentasjoner startet kun for å vise at den bredden du argumenterte for også har en bakside, og dermed har vi to i sammen belyst begge sider av saken. Når det da kommer til vurdering av hva som er best så kommer det mer eller mindre subjektive frem. Jeg vil også poengtere at jeg ikke nødvendigvis uttrykker mine egne meninger, men heller nevner argumenter som jeg mener bør være med i denne debatten.

15406[/snapback]

 

 

Vel, vel Rocky, jeg tror du er temmelig subjektiv, jeg. ;)

 

Du har kommet med motinnlegg til hvert innlegg jeg har kommet med, og det er jo hyggelig. Dog har jeg ikke sett deg kommentere mine quote`s fra "damefotball "suger" innlegget. Hvorfor ikke? Eller er du enig med vedkommende?

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg har kommet med motargumenter på dine innlegg. Dette av den enkle grunnen at jeg liker en god diskusjon, men også fordi jeg følte at den andre siden av saken burde belyses.

 

Når det gjelder damefotball suger argumentet så har jeg ikke kommentert det, på lik linje som jeg aldri kommenterer slike slående argumenter. Jeg går for den gode og saklige debatten. Og om jeg mente at damefotball suger så ville jeg aldri lagt det frem på denne måten, det tror jeg du vet. Om du vil ha min oppriktige mening om damefotball så må jeg si at jeg finner det uinteressant, det har jeg også kommentert tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...