Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

9 minutes ago, Gunners68 said:

Da har City , United og Chelsea avgitt poeng så langt denne helgen. Er det lov til å håpe på et lite mirakel i Liverpool i kveld også 🙂 

Mirakel? Helst ikke. Jeg håper Sheffield United vinner som forventet, 😊

Begynner du å innse at vi kan vinne hele serien? Det er ingen lag som imponerer så voldsomt så langt. 

Mitt tips er at Gunners68 snart blir uber-optimist! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Mirakel? Helst ikke. Jeg håper Sheffield United vinner som forventet, 😊

Begynner du å innse at vi kan vinne hele serien? Det er ingen lag som imponerer så voldsomt så langt. 

Mitt tips er at Gunners68 snart blir uber-optimist! 

Ser faktisk lysere på det en på veldig lenge og det sier ganske mye 🙂 Arteta har snudd den negative trenden. Vi har fått inn to klasse spillere i Partey og Gabriel. Vi trenger et par klasse spillere til i de to neste vinduene. Vi vinner ikke PL denne sesongen ( jeg blir faktisk ikke lei meg om jeg tar feil 🙂 ) Men , vi har fått en manager som har fått sving på sakene , nye klassespillere inn , dog så knirker det litt her og der , menn det er fremgang. Arteta kan ikke fikse hele Arsenal på få måneder. Det er veldig positive tendenser på gang her.

Håper Arsenal og Øzil kan finne en løsning sånn at det kan bli ro i leieren. 

Det er riktig at det for øyeblikket er ganske åpent det hele. Everton har overrasket , Tapapa. WHU tar uventede poeng. Villa og Leeds har fått en bra åpning på sesongen. Det er imidlertid en lang sesong , så vi får vente og se hvordan det går fremover.

Skulle PL pokalen havne på Emirates så kommer jeg sikkert over skuffelsen 🙂  

Link to comment
Share on other sites

I England er det snakk om de "6 store". Kan noen fortelle meg hvorfor et useriøst lag som har en logo med en kylling som står på en badeball er regnet som en av de 6 store lagene i England? Så vidt æ husker har vel både Aston Villa og Everton tatt flere pokaler. Leicester har vel tatt flere pokaler enn kyllingene de siste 10 åra.

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Tony said:

I England er det snakk om de "6 store". Kan noen fortelle meg hvorfor et useriøst lag som har en logo med en kylling som står på en badeball er regnet som en av de 6 store lagene i England? Så vidt æ husker har vel både Aston Villa og Everton tatt flere pokaler. Leicester har vel tatt flere pokaler enn kyllingene de siste 10 åra.

Du har rett. Tottenham er opphavet til to varige ting. Det ene er St Totteringhams Day og det andre er ordet spursy

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Tror du og Trump har omtrent like høy uttelling på utsagnene deres 😂

Vi diskuterer normalt ikke politikk på dette forumet, så jeg skal ikke svare deg stort annet enn at dette var et slag under beltestedet. Fy deg Stefan! 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Tony said:

I England er det snakk om de "6 store". Kan noen fortelle meg hvorfor et useriøst lag som har en logo med en kylling som står på en badeball er regnet som en av de 6 store lagene i England? Så vidt æ husker har vel både Aston Villa og Everton tatt flere pokaler. Leicester har vel tatt flere pokaler enn kyllingene de siste 10 åra.

Det tar ikke lang tid å pusse pokalene til Tottenshit 🙂 De skal ha det at de har fått et bra stadion anlegg. Var der i mars og så de ble slått ut av FA cupen av Norwich 🙂 

Link to comment
Share on other sites

On 10/25/2020 at 12:54 PM, Gunners68 said:

Tok for moro skyld en liten titt inn i pokalskapet til Tottenshit , og siden  jeg ble Arsenal supporter i 1968 så har de vunnet 11 titler . ( De har bare en hylle i skapet )

Arsenal har vunnet 30 titler. 

Holder Son og Kane seg frisk så ender de nok over oss på tabellen i år er jeg redd.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sas2002 said:

Holder Son og Kane seg frisk så ender de nok over oss på tabellen i år er jeg redd.

Ja , det er vel en fare for det hvis ikke vi begynner å vinne kamper. Vi har fortsatt kontakt. Vi har nye folk hos oss og en del unge talenter og dessverre fortsatt daukjøtt. Vi vet alle at det ikke nytter å fixe laget i løpet av et vindu så vi får gi Arteta litt tid. Han trenger neste vindu og til sommeren. Et par klassespillere i de to neste vinduene hadde gjort seg. 

Mourinho har fått fart på Spurs laget for øyeblikket , så får vi se hvor lenge det holder.

Link to comment
Share on other sites

Superlativene sitter løst vedrørende Arsenals fremgang under Arteta. Steve Bould , Tony Adams og Ian Wright har de siste dagene kommet med veldig positive omtaler av Arteta. Fortsetter denne fremgangen så begynner vel en del penge sterke klubber å vifte med sjekk heftet for å sikre seg ham som manager. Hvis det finnes pengesterke klubber i disse tider da  🙂 

Link to comment
Share on other sites

Vi har visstnok kalt opp 3 juniorer til Europa League troppen

'a glance at the Arsenal squad section of the UEFA website now shows defender Zane Monlouis and midfielders Omari Giraud-Hutchinson and Charlie Patino as members of the group, on the B list.' 

'Monlouis and Patino, both 17, have both recently signed professional deals with the Gunners, with Hutchinson, also 17, expected to follow suit soon.' 

Link to comment
Share on other sites

Måtte bare klippe og lime litt. Som regel ligger vi nederst på tabellen med antall skader.

By Bulldog Drummond

I don’t normally present the injury news for every team, but this is so extraordinary I’ve includef the full injury table rather than just the few clubs above Arsenal in terms of players injured.  Here we go…  Figures as always from Physioroom.com

  • Wolverhampton Wanderers: 2
  • Manchester City: 3
  • West Bromwich Albion: 3
  • West Ham United: 3
  • Arsenal: 4
  • Aston Villa: 4
  • Burnley: 4
  • Chelsea: 4
  • Sheffield United: 4
  • Tottenham Hots: 4
  • Liverpool: 5
  • Manchester United: 5
  • Southampton: 5
  • Brighton and Hove Albion: 6
  • Fulham: 6
  • Leeds United: 6
  • Leicester City: 6
  • Newcastle United: 6
  • Crystal Palace: 9
  • Everton: 10

Yes we are fifth in the injury rankings working from the bottom up rather than the other way around.  Our four lost souls are all ruled out for this game.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Mens vi venter på at den jævla landslagspausen skal ta slutt kan vi notere oss følgende:

willian - blir vel fryst ut grunnet Dubaitur

elneny og Kolasinac har fått påvist Covid-19

kommer sikkert flere dårlige nyheter før vi møter Leeds

Trenger man flere grunner til å stenge ned landslagsfotball? Dette er tragikomisk. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Trenger man flere grunner til å stenge ned landslagsfotball? Dette er tragikomisk. 

Nei.

Faen så idiotisk.. masse smitte etc. "Hei, la oss dra fra land til land og spille fotball alle sammen!"

Ved siden av dette så er det klubbene som taper penger. Aldri skjønt hvorfor idrettsprofiler er så fordømt opptatt av å spille for landslaget..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...