Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

19 minutes ago, Stefanb said:

Som klubbeier så forventer jeg at du står til ansvar for dine kommentarer BE. ;) 

Tror det er en misforståelse på gang. Jeg eier en kvadratmeter av kunstgresset til Yven IF. Det gjør meg ikke til en klubbeier. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ben Elfen said:

Auba forlenger med 3 år. Muntlig enige. Neste år vinner vi alt. Champions League også (selv om vi ikke er med 😂)

Du må være litt realistisk lillebror. Vi vinner kun serien, FA-cupen og EL neste sesong. Deretter kommer vi til å dominere verdensfotballen i årtiere etter årtiere. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, sas2002 said:

Håpet er topp 4 med smarte kjøp ja.

Få inn de rette folkene nå , og dette kan bli meget bra. Arteta har gjort en kjempe jobb så langt og det er helt klart ting som har forbedret seg med laget. Vi trenger ekstra kompetanse på noen plasser skal vi bli et topp 4 lag. Topp 4 betyr CL og da må vi forsterke. Målet er vel ikke bare å komme til CL , for å ryke ut på samme stadie som vi alltid har gjort. Skal vi bli et topp lag og konkurrere på høyeste nivå i PL og CL så har vi ikke vært på det nivået på en stund. Men , noen smarte kjøp nå kan heve oss betraktelig. Det er ikke så mye som skal til.

Link to comment
Share on other sites

I går var jeg $#$# fordi Arsenal sparker 55 personer. Nå har jeg lest litt om det og hørt hva personer som er nært klubben sier. Når en leser mellom linjene og hva som blir sagt er det faktisk fornuftig. Det er hovedsakelig personer som er deltidsansatte speidere og personer som jobber på kampdagen. Speiderne kommer ikke inn på kampene og får sett på spillere og det er ingen tilskuere på kampene så da er det ikke behov for så mange ansatte på stadion. Det blir også sagt at Arsenal håper at de kan hente tilbake de ansatte når vi er tilbake til normalen. Det er ikke bare Arsenal som sparker ansatte, det blir jo gjort over hele fjøla. Det er millioner på millioner over hele verden. Arsenal er ikke immun over forandringene som skjer under covid 19 pandemien. 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Tony said:

Anbefaler alle å se podcasten med Kevin Campell og Curtis. Fikk en mye mer forståelse av hvorfor 55 ansatte må gå. Veldig interessant å høre hva Kevin sa om klubben og transfers.

Tenker du på Curtis Shaw TV på YouTube? 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Tony said:

Ja

Bare litt konstruktiv kritikk. Neste gang du vil henvise til noe du ønsker at andre skal se/høre/lese, kan det være lurt å enten legge ved en link eller i det minste hvor man kan finne det. 😊 Eneste grunnen til at jeg fant det nå, var at jeg har hørt om showet fra før av :)

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Simbad said:

Bare litt konstruktiv kritikk. Neste gang du vil henvise til noe du ønsker at andre skal se/høre/lese, kan det være lurt å enten legge ved en link eller i det minste hvor man kan finne det. 😊 Eneste grunnen til at jeg fant det nå, var at jeg har hørt om showet fra før av :)

Tar til meg den.👍

Link to comment
Share on other sites

Da er en ny spiller signert og forhåpentligvis kommer det flere forsterkninger. Skjer det så ser det lysere ut en på lenge. Vi har en manager som er i stand til å heve oss , men han trenger et par nøkkel spillere. Vi er ikke så mange spillerne unna et virkelig slag kraftig lag. Det er gode tegn allerede.

Men , jeg håper de løser floken med Øzil før den nye sesongen tar til. Øzil har en kontrakt med Arsenal så den saken er grei. Han skrev en 4 års kontrakt i 2017 pålydende 3,5 millioner i uken. Alt på den tid så vi begynnelsen på nedturen hans. Men , 4 år fikk han av Wenger og Gazidis. Dette skule aldri ha skjedd.

3 år senere sitter han der og sutrer over å ha blitt dårlig behandlet. Fryst ut av Emery. Denne gangen har han ikke nevnt Arteta , men styret , som de som står bak utfrysingen. Ikke alle er like glad for hans bilder i media med Tyrkias president , Erdogan. Likeledes hans meninger i media om det som skjer i Kina. Det kan være en god ting at kjente folk engasjerer seg og skaper engasjement og belyser ting som ikke er bra. Men , det er mulig at Øzil i første omgang bør konsentrere seg om sitt spil i Arsenal og ikke blande seg inn i alt mulig annet. 

Nå har dette medført intern uro i klubben og dette må løses. Virker på meg som Øzil er mett av dage og hans tid i Arsenal er over for lengst.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg så sinnsykt til denne gutten er tilbake. I mine øyne vår fremtid på spissplass. Han kan gjøre en god figur på begge kanter, men sentralt med frihet til å bevege seg så kommer han virkelig til live. Eksepsjonelt talent. Ingen tvil om det!

Link to comment
Share on other sites

Interessant at dette skjer nå, ganske rett etter at vi har begynt en etterforskning av Pepe-dealen og andre deler av klubben. Om avskjeden til Sanllehi har en direkte eller indirekte sammenheng får vi nok ikke vite. Iallefall ikke nå.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...