Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

Det er mye en ikke får meg seg i denne nyhetsverden / rykter. Ser i dag at Laca angivelig ble tilbudt til Zenit i sommer . Mulig jeg er den eneste som ikke har fått med meg det tidligere 🙂 

Nå blir vi nødt til å holde på de som trengs for å holde standaren oppe i spillegruppen. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Gunners68 said:

Det er mye en ikke får meg seg i denne nyhetsverden / rykter. Ser i dag at Laca angivelig ble tilbudt til Zenit i sommer . Mulig jeg er den eneste som ikke har fått med meg det tidligere 🙂 

 

Jeg blir forbauset om det egentlig er noen her som i det hele tatt har fått dette med seg tidligere. Jeg vil legge vekt på ett konkret ord du bruker, angivelig, da dette ordet i denne sammenheng oser av "agurktid" nå i den internasjonale pausen. Det er utrolig hvor mye som "angivelig" skjer på ryktefronten rundt Arsenal og forsåvidt også andre klubber i PL. Hvis han dog ble tilbudt til Zenit så var det sannsynligvis ikke et tilbud som kom fra Arsenal, men derimot fra en "mellommann" som har eller ikke har en tilknytning til Laca.

Men hvis jeg skal prøve å ta denne påstanden seriøst så må dette ha skjedd relativt tidlig i overgangsvinduet før Kroenke åpnet lommeboken og vi visstnok var på jakt etter Zaha. Den gang så ble det skrevet mye om at et kjøp av Zaha måtte finansieres ved salg av enten Laca eller Auba.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

En helg uten PL fotball er et helvete 🙂 

Vi blir aldri fornøyde, en helg uten fotball (PL) er ett helvete, samtidig så føles av og til en helg med fotball (PL) også som et helvete 😜

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Polljen said:

Vi blir aldri fornøyde, en helg uten fotball (PL) er ett helvete, samtidig så føles av og til en helg med fotball (PL) også som et helvete 😜

Er vel en måte og si det på det også 🙂 Forhåpentligvis så blir det færre helger (ingen helger ) med PL som er et helvete . Med andre ord så vinner vi kamper fremover 🙂 

Vi får håpe at alle kommer tilbake uten skader etter disse landskampene. Så bør det være store muligheter for å komme godt ut av det i kampene mot Sheffield U , Vitoria og C.Palace. Håper Emery nå får satt en start ellver og at vi slipper flere geniale trekk - som feks når han plutselig dro Elneny opp av hatten i hjemmekampen mot Palace i våres. Det gikk ikke akkurat spesielt bra. Han må ha lært av sånne feil nå.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Er vel en måte og si det på det også 🙂 Forhåpentligvis så blir det færre helger (ingen helger ) med PL som er et helvete . Med andre ord så vinner vi kamper fremover 🙂 

Vi får håpe at alle kommer tilbake uten skader etter disse landskampene. Så bør det være store muligheter for å komme godt ut av det i kampene mot Sheffield U , Vitoria og C.Palace. Håper Emery nå får satt en start ellver og at vi slipper flere geniale trekk - som feks når han plutselig dro Elneny opp av hatten i hjemmekampen mot Palace i våres. Det gikk ikke akkurat spesielt bra. Han må ha lært av sånne feil nå.

Gress og pellestsspiseren Emery lærer aldri 

Link to comment
Share on other sites

Arsenal jobber på spreng med å finne en ny klubb til Øzil sies det. Raol har godtatt at Emery ikke ser en framtid til Mesut videre. Inter er interessert men sliter med midler pga høye nye lønnskostnader. Ingen er tjent med å ha Øzil sittende ut til mai 2021. 

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Gunners68 said:

Det begynte vel med diskusjonen over her ,lørdag ,  om Øzil og hvor Ben Elfen sa han var hos Tapapa og spiste som en hest 🙂 

Kan vi ikke bare begynne å ta kvinneguiden diskusjoner her fremover. La oss diskutere fotballfrue bloggen. Jeg mener fonten ikke er god nok!. Vi kan starte det fotballfaglige på torsdag

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Det begynte vel med diskusjonen over her ,lørdag ,  om Øzil og hvor Ben Elfen sa han var hos Tapapa og spiste som en hest 🙂 

Jeg var vel litt diffus i mitt spørsmål. Spørsmålet var ikke hvordan diskusjonen startet (det har jeg fått med meg). Men siden Ben Elfen selv uttalte at han åt som en hest og diskusjonen utartet seg, så lurte jeg bare på hva slags type hest man vil anse Ben Elfen som 😅.

Personlig så ville jeg ansett meg selv som en "Fjording" (fjordhest), både p.g.a. geografi og av lynne, så hva anser Ben Elfen seg selv som (og hva anser dere andre Ben Elfen som)? 😎

(bare for å ha litt aktivitet her i en fotballfri periode)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Polljen said:

Jeg var vel litt diffus i mitt spørsmål. Spørsmålet var ikke hvordan diskusjonen startet (det har jeg fått med meg). Men siden Ben Elfen selv uttalte at han åt som en hest og diskusjonen utartet seg, så lurte jeg bare på hva slags type hest man vil anse Ben Elfen som 😅.

Personlig så ville jeg ansett meg selv som en "Fjording" (fjordhest), både p.g.a. geografi og av lynne, så hva anser Ben Elfen seg selv som (og hva anser dere andre Ben Elfen som)? 😎

(bare for å ha litt aktivitet her i en fotballfri periode)

Ville Rex Rodney passet som ensom spiss eller best på kant?

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Polljen said:

Jeg var vel litt diffus i mitt spørsmål. Spørsmålet var ikke hvordan diskusjonen startet (det har jeg fått med meg). Men siden Ben Elfen selv uttalte at han åt som en hest og diskusjonen utartet seg, så lurte jeg bare på hva slags type hest man vil anse Ben Elfen som 😅.

Personlig så ville jeg ansett meg selv som en "Fjording" (fjordhest), både p.g.a. geografi og av lynne, så hva anser Ben Elfen seg selv som (og hva anser dere andre Ben Elfen som)? 😎

(bare for å ha litt aktivitet her i en fotballfri periode)

Hva slags hest, det kan jeg ikke svare på, men helt klart en som snart blir omgjort til lim.

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Polljen said:

Jeg var vel litt diffus i mitt spørsmål. Spørsmålet var ikke hvordan diskusjonen startet (det har jeg fått med meg). Men siden Ben Elfen selv uttalte at han åt som en hest og diskusjonen utartet seg, så lurte jeg bare på hva slags type hest man vil anse Ben Elfen som 😅.

Personlig så ville jeg ansett meg selv som en "Fjording" (fjordhest), både p.g.a. geografi og av lynne, så hva anser Ben Elfen seg selv som (og hva anser dere andre Ben Elfen som)? 😎

(bare for å ha litt aktivitet her i en fotballfri periode)

Ben Elfen er en shetlandsponni :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...