Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Er det noen som har bilder av da Rio Ferdinan gråt som en unge etter finalen?

 

Eller andre triste Unitedhuer?

 

Morsomt å se på de også....

 

Mvh Tvet1

 

 

Vil du le av Manchester United-spillere som gråter, så må du gjerne få lov til det, men le av Manchester United gjør vi i denne tråden.

Tråd flyttet og limt inn.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Hva med å fokusere mer på egen seier enn andres tap. Dette er rene ManUre-politikken. :huh:

10829[/snapback]

United har gjort akkurat det samme mot oss etter kampene denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Guest stainz

Må si dette forumet har tapt seg etter det skiftet forum type.

Makan til barnslig drittkasting om spillere..

 

Som United supporter så har jeg aldri kalt en Arsenal spiller for noe annet enn det personen faktisk heter. (kanskje kalt noen idiot og diverse i kampens hete).

Ikke at jeg tar meg så nær av det, men bare følte for å kommentere det.

Link to comment
Share on other sites

Må si dette forumet har tapt seg etter det skiftet forum type.

Makan til barnslig drittkasting om spillere..

 

Som United supporter så har jeg aldri kalt en Arsenal spiller for noe annet enn det personen faktisk heter. (kanskje kalt noen idiot og diverse i kampens hete).

Ikke at jeg tar meg så nær av det, men bare følte for å kommentere det.

12016[/snapback]

 

 

Vel, supportere er forskjellige der. Personlig har jeg mine favoritter jeg liker å slenge drit om. Og det finnes nok av forum hvor det samme skjer. Om det er rett eller galt er vel opp til hver enkelt å avgjøre.

Link to comment
Share on other sites

Må si dette forumet har tapt seg etter det skiftet forum type.

Makan til barnslig drittkasting om spillere..

 

Som United supporter så har jeg aldri kalt en Arsenal spiller for noe annet enn det personen faktisk heter. (kanskje kalt noen idiot og diverse i kampens hete).

Ikke at jeg tar meg så nær av det, men bare følte for å kommentere det.

12016[/snapback]

 

Du får leve med denne drittkastingen. På dette forumet er hele to tråder som i sin helhet er viet morsomheter på bekostning av Man U og Spudz. Denne drittkastingen er vel et resultat av rivaliseringen mellom klubbene. Det ville overraske meg stort om Man U-fansen fremstår som en søndagsskole i denne sammenhengen.

 

Ellers er det bare å beklage følgende; har mest sans for "Let's all laugh at Tottenham"-tråden.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest the-gunners-fan

Latterlig!

- ...Ferguson vil ha stokes tredje keeper!

 

http://united.no/cgi/b2.pl56?path=/editori...07131409-01.xml <------sjekk denne siden! ll

\/

 

 

 

Alex Ferguson vil ha stokes tredje keeper:Ben Forest! og han vil betale 11 mill. :P

 

 

Dette innlegget hørte vel ikke innunder Arsenal-delen av forumet, gjorde den vel? Limer den inn her. Slettet samtidig den merkelige pollen din.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...