Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
On 8/25/2020 at 7:55 PM, Tony said:

Maguire er dømt til 21 mnd og 10 dagers fengsel.

 

Den slipper han nesten garantert. Han betaler nok bare en høy sum for å slippe tipper jeg.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har blitt kloke på denne situasjonen? Ved første øyekast, fikk jeg inntrykk av at Maguire hadde vært idiot. Så kommer flere sider av saken frem. Jeg har nok hoppet raskt til konklusjonen om at Maguire var idiot, men om hans forklaring stemmer må jeg bite i meg mine ord. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Er det noen som har blitt kloke på denne situasjonen? Ved første øyekast, fikk jeg inntrykk av at Maguire hadde vært idiot. Så kommer flere sider av saken frem. Jeg har nok hoppet raskt til konklusjonen om at Maguire var idiot, men om hans forklaring stemmer må jeg bite i meg mine ord. 

Maguire er en idiot

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sykt flaks i dag, men de jævelene er gode i avgjørende situasjoner. De puttet ballen i nettet 2-3 ganger hvor de korrekt ble avblåst.

De sliter i banespillet, forsvaret etc., Men de er dødelige når de først er i nærheten av mål.

Kombiner dette med en dose SOLID flaks så har man Manure. Drittlag!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, Tony said:

Spørs hvor lenge Solskjær sitter etter denne starten. Tap mot Crystal Palace, heldig seier mot Brighton og nå stortap mot spurvene.

Måtte han få laaaang kontraktsforlengelse. Blir spennende å se hvor mange spillere de henter i vill panikk, i morgen.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Måtte han få laaaang kontraktsforlengelse. Blir spennende å se hvor mange spillere de henter i vill panikk, i morgen.

Jepp og la han få midler til å kjøpe Jadon Sancho også, for det løser sikkert forsvarsproblemene de sliter med! 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...