Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

19 minutes ago, Marius- said:

😂☺️👍👏

JEPP 😀😀😀

 

 

Det må dog nevnes at vi også skal møte Wolves borte....... Men vi tar selvsagt tre poeng da, eller...... 

 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

tja, tre poeng mot Wolves er mulig, selv om det åpenbart er en vanskelig kamp. Men litt artig å se at virkeligheten i stadig større grad innhenter OGS og ManU. Folk ble så blendet av resultatene under OGS til å begynne med at de ble helt sveiseblinde. Nå kan naturligvis ManU fortsatt reise seg frem mot sesongslutt, men de kan ikke lenger bare flyte på spilleglede og flaks. De må grave frem en kvalitet de kanskje ikke har...?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, Marius- said:

Går det an å sette penger på at Solskjær får fyken før jul neste sesong tro? Har trua.

Det har jeg allerede tippa skjer (og du mener jo jeg alltid tipper feil). 

Unner ikke krølltoppen en dritt. 

Med neste kampene er Everton borte, og deretter Citeh og Kjellski. Håper det ender med 0 - nada - niks poeng 

Link to comment
Share on other sites

Spot on den tweeten til Shan! 😁 I England har de jo to utmerkelser; SBC - Sacked Before Christmas, og OBE - Out Before Easter…. spørs om ikke Solskjær vil være en kandidat neste sesong med mindre han klarer å utrette mirakler i sommer. Han har en lang ei å gå. Og vil han få de spillerne han ønsker hvis de ikke kommer topp fire? 

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme BE, at jeg unner krølltoppen ett poeng mot Chelsea......... 

Korreksjon, jeg "unner" ikke meg jeg håper av ren og skjær egoisme at han klarer det ene poenget i den kampen. Poengdeling mellom chelski og møkka kan bli viktig for oss når det gjelder tabellplasseringen vår midt i mai. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

Jeg må innrømme BE, at jeg unner krølltoppen ett poeng mot Chelsea......... 

Korreksjon, jeg "unner" ikke meg jeg håper av ren og skjær egoisme at han klarer det ene poenget i den kampen. Poengdeling mellom chelski og møkka kan bli viktig for oss når det gjelder tabellplasseringen vår midt i mai. 

Skjønner hva du mener. Håper Chelsea vinner 10-0

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Ben Elfen said:

Det har jeg allerede tippa skjer (og du mener jo jeg alltid tipper feil)

Unner ikke krølltoppen en dritt. 

Med neste kampene er Everton borte, og deretter Citeh og Kjellski. Håper det ender med 0 - nada - niks poeng 

Nå tipper du på alt og alle, så at du en sjelden gang måtte treffe stemmer nok :) Akuratt når det kommer til OGS og United tror jeg du får rett, siden jeg tror det samme. Men jeg skulle gjerne satt noen kroner på det samtidig. En 500 lapp på sparken før jul burde gitt ganske bra odds nå... Samtidig burde jo oddsen gått opp siden du tipper det samme! hmm...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

Nå tipper du på alt og alle, så at du en sjelden gang måtte treffe stemmer nok :) Akuratt når det kommer til OGS og United tror jeg du får rett, siden jeg tror det samme. Men jeg skulle gjerne satt noen kroner på det samtidig. En 500 lapp på sparken før jul burde gitt ganske bra odds nå... Samtidig burde jo oddsen gått opp siden du tipper det samme! hmm...

😂😂🖕

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...