Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Alexis Sanchez var med United til London men er hverken blant de elleve utvalgte eller på benken når det gjelder dagens kamp. 

Snakk om nedtur. 

PS! Ifølge media så er det ikke en skade som førte til utelatelsen av Chileneren. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Etter serierunden om en uke så er det landslagspause, hva er oddsen for at United stiller men ny manager når de møter Chelsea borte 20. oktober?

Det er vel en mulighet for at "suretrynet" får en sjanse til mot Newcastle om en uke, men jeg tipper det blir hans siste sjanse.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

"Hose " henger i en tynn tråd nå Polljen. Klubben kan ikke ta sjansen på flere sesonger i EL. Det er så mye sutring og negativitet nå som gjennom syrer hele laget. Vedder på at de har noe på gang. Tydelig at han ikke får dette til. Men , han må gjerne bli og måtte trenden fortsette :-)

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Tapapa said:

Sanchez skal inn. Jeg tipper han rekker tolv balltap før kampen blåses av til Newcastle seier.

Eller avgjør og faktisk gjør seg litt fortjent til lønna i en uke :)

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
9 minutes ago, Ben Elfen said:

Sorgens dag. Mourinho sparket

Sorg, tja. Lever i håpet om at de henter Moyes eller den galne tilbake 😝 . Alternativt at de henter Pochettino og at Tottene ansetter den sure portugiseren.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, piscator said:

nei og nei, Mourinho og ManU så jo ut til å være den perfekte match! De sto jo så godt i stil til hverandre... ;) 

Slapp av gutter. Dette er ikke verre enn at en ansettelse av Allardyce vil bøte på dette.

 

Det jeg tror United trenger, er å satse langsiktig på en ung manager a la Nagelmann eller Howe. Det tviler jeg på at de har tålmodighet til. Det blir nok et nytt stort navn, som kjøper inn etablerte stjerner for å oppnå resultater raskt. 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...