Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Mourinho har sendt oss en rekke signaler igjennom hele sommeren, en dårlig høst ligger i kortene. Han er misfornøyd med spillermaterialet til tross for å ha svidd av store summer. Han ytrer missnøye pga. dårlig sesongforberedelser. Han har ikke peiling på hva som er hans beste 11er. Han er spydig mot journalister. Han mangler en klar visjon i angrepsspillet. Sacked before Christmas. Det blir trist, men da får vi håpe han tar over i Tottenham. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tapapa said:

Jeg håper virkelig på storseier for Tottenham i morgen. Jeg misliker Manchester United så utrolig mye mer enn noe annet. Og, av alle managere i hele verden, er det ingen så er så komplett smakløs som Mouninho.

---

helt enig at ManU er usmakelige. Å velge mellom ManU og Tottenham like fullt som å velge mellom pest og kolera. Men den viktigste grunnen til å håpe ManU at vinner dette er at det kan bidra til at de ikke spaker Mourinho. For det ville jo vært det aller verste nå...! ;) det er også alltid viktig at Spurs taper...

Link to comment
Share on other sites

For meg er valget av resultat i denne kampen enkel, det beste er 0-0, noe som ingen av de er fornøyd med. 

Personlig så liker jeg ingen av lagene.  "Hatet" mot Tottene er forsåvidt indoktrinert av tradisjoner etter så mange år som gooner. "Hatet" mot møkka kommer av egne opplevelser og burde derfor vært utslagsgivende, men sannheten er at jeg rett og slett ikke kan se for meg et scenario der jeg skulle ønske at et av lagene kom seirende ut av en match. Enkleste motstand vei for meg er at ingen av lagene vinner denne kampen, dessuten med uavgjort så tar vi to poeng inn på to lag istedet for tre poeng på bare det ene. For meg er uavgjort mellom tort og møkk en vinn vinn situasjon for oss. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Polljen said:

For meg er valget av resultat i denne kampen enkel, det beste er 0-0, noe som ingen av de er fornøyd med. 

Personlig så liker jeg ingen av lagene.  "Hatet" mot Tottene er forsåvidt indoktrinert av tradisjoner etter så mange år som gooner. "Hatet" mot møkka kommer av egne opplevelser og burde derfor vært utslagsgivende, men sannheten er at jeg rett og slett ikke kan se for meg et scenario der jeg skulle ønske at et av lagene kom seirende ut av en match. Enkleste motstand vei for meg er at ingen av lagene vinner denne kampen, dessuten med uavgjort så tar vi to poeng inn på to lag istedet for tre poeng på bare det ene. For meg er uavgjort mellom tort og møkk en vinn vinn situasjon for oss. 

1-1 med to selvmål er heller ikke å forrakte. I mitt hode er det tottene som er fiende nummer 1. Blir uvel av spillere som Trippier, Alli og Verthongen. 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Verminator5 said:

1-1 med to selvmål er heller ikke å forrakte. I mitt hode er det tottene som er fiende nummer 1. Blir uvel av spillere som Trippier, Alli og Verthongen. 

Akseptabelt resultat det der. 

I mitt hode er Tottene den "formelle" fiende nr 1, ManU er den uformelle (selvopplevde) fiende nr 1.

Tottene er jeg opplært til å hate, Unitedhatet kommer i hovedsak fra en særdeles usaklig hyllest fra "Akersgata" gjennom mange år. Konkrete spillere har for meg liten betydning i den sammenheng, de kommer og går. Årsakene til mine to "hatklubber" de kommer alltid til å bestå ?

Link to comment
Share on other sites

Vanvittig kamp! Tenk om Lukaku hadde satt den på åpen kasse i første omgang. Tenk om han hadde satt sjansen sin like etter 0-1 målet. Men i dag får man bare fryde seg over Manures ulykke. 

Tipper Emery sitter hjemme i stua og tenker at det tottene viste var et utmerket eksempel på hva han prøver å implementere.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg må innrømme at jeg har stor sans for "møkka" nå om dagen. To nye tapte poeng i dag ?

De gjorde også et kjempevarp da de sist januar fikk fatt i en sutrete Chilener. På tolv kamper vårsesongen -18 så ble det to mål (null assist). På fem kamper denne sesongen så har det blitt en hel assist og null mål. Ren og skjer suksess, altså ?

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Ben Elfen said:

Enda bedre at de røyk ut av Carabao Cup hjemme mot Derby i dag. På straffekonk. Phil Jones bomma ???

Ikke bare røyk du ut, men de stilte fan meg med et veldig sterkt lag. De startet med Lukaku og benket Sanchez. Det beviser at de var seriøse mht avansement.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Amigo " Hose " El Condor Pasa Mourinho er sikkert i sprudlende humør på trenings feltet i dag. Problemer i garderoben , med ledelsen , U hjemme mot Wolves , tap mot Derby , minst i byen nå - noen som setter penger på at han er manager for United om 14 dager ?

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Guest Gunners68 said:

Amigo " Hose " El Condor Pasa Mourinho er sikkert i sprudlende humør på trenings feltet i dag. Problemer i garderoben , med ledelsen , U hjemme mot Wolves , tap mot Derby , minst i byen nå - noen som setter penger på at han er manager for United om 14 dager ?

Setter ikke penger på det, men krysser fingre, ben og alle øvrige lem for at han blir sittende i en årrekke. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Da tror jeg du blir skuffet Verminator5. Han blir ikke lenge nå. Tror det er mye grums bak lukkede dører og at hans dager er talte . Dessverre :-) Zidane spøker i kulissene.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...