Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Jeg digger årets utgave av United. Nest etter oss, er de det laget som gir meg størst glede!

Jepp, og de er nesten på vei til å kopiere fjorårets Chelsea (selv om det ikke er fullt SÅ ille............ ennå).

 

Og hvem var det som styrte Chelseaskuta for ett år siden. Joda, det samme portugisiske suretrynet :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Latterlig fantastisk denne reisen til United... Moyes med 17 poeng på 10 kamper, Også Van gaal med 20 poeng på 10 kamper(tror jeg) Også kommer mister Mourinho og topper kaken med 15 poeng på 10 kamper! Må det fortsette i lang tid :)

Er vel ikke mange managere som tar sjansen på å ta over United lenger?

Link to comment
Share on other sites

Portugisiske krigsskip er ikke lenger det det var.

 

Lurer på om Zlatan ønsker seg bort til sommeren?

Big Sam er jo uten jobb, og Harry Redknapp sier vel ikke nei til et lite comeback. Hvis United er skikkelig heldige, så blir kanskje Per Mathias Høgmo ledige på markedet om ikke så lenge.

 

Det som er felles for de tre, er at de hadde gjort det bedre enn Mourinho!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Utrolig synd med Zlatans skade, for selv om han spiller for Moan Utd så er han en likandes fotballspiller.

Blir spennende å se hvordan Moaninho mobiliserer troppen i sesongavslutningen uten deres viktigste angriper.

Celta Vigo i EL-semi (og evt Lyon eller Ajax i finalen) samt en noe tøff serieavslutning uten svensken kan fort bli vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 6 months later...

Det var godt han ikke endte opp i United... men at det ikke var ett alternativ er vel litt feil. Han uttalte vel tidligere at han enten ville satse på en ny storklubb eller avslutte i United der ting starta. Så valget ble det første da.

 

håper bare Mourinho får den normale downen etter en realtivt god sesong. Blir Mou sur, så blir ting gøy! Iallefall for alle andre enn United supportere 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Det var godt han ikke endte opp i United... men at det ikke var ett alternativ er vel litt feil. Han uttalte vel tidligere at han enten ville satse på en ny storklubb eller avslutte i United der ting starta. Så valget ble det første da.

 

håper bare Mourinho får den normale downen etter en realtivt god sesong. Blir Mou sur, så blir ting gøy! Iallefall for alle andre enn United supportere 

Jeg tror det blir gøy i år. Sanchez med visumtrøbbel og en Pogba som vil vekk. 

De skal slite i år, samtidig som en fin bros blåser i vår retning. 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 
Dette er så bra greier :D:D

 

KOVACIC 'REJECTS UNITED OVER TACTICS'

Well this is a slap in the face. Real Madrid midfielder Mateo Kovacic has reportedly turned down a move to Manchester United because he doesn't like Jose Mourinho's tactics.

The Daily Mail says Kovacic does not want to play under the Portuguese manager - and would rather stay in Spain than move to Old Trafford.

 

LikeReply
 
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

Det fryder meg at Manure ikke klarte å få fatt på noen av stopperne de ønsket seg. Dårlig vindu for gjengen på Old Toilet.

Jepp! La oss håpe Mourinho blir sur raskt iår! Da kan det iallefall bli gøy å se pressekonferansene hans, hvis han stiller.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
11 hours ago, Tapapa said:

Måtte Mouninho få en livstidskontrakt med dem.

----

ja, vi må slutte med denne kritikken av Mourinho, han er jo i ferd med å gjøre akkurat det vi håpet på. Han passer jo som hånd i hanske i ManU. Traurig manager i en traurig klubb som spiller traurig fotball... ;)

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...