Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article349199.ece

 

Går det med Moan U som med Wimbledon?? haha

 

Det er strengt tatt synd for engelsk fotball det med Glazer men jeg kan ikke la være å le litt av det! :P Det er tross alt det denne tråden går ut på! :P

 

Det blir nok ikke noe av men vi kan jo leke litt med tanken!

Link to comment
Share on other sites

FC United planen er kun for å skremme vekk Glazer. Han kan ikke gå inn nå som "vi skal danne en ny klubb". Vi har ihvertfall en historie å ta vare på. Dere selger jo areanean, eller areananavnet eller hva faen d er! Det sier litt om pengemangel og dårlig historie!

Link to comment
Share on other sites

At dere ikke har no følelser for Highbury (det hadde ikke jeg hatt uansett men, den er jo så stygg) og selger den. I United er Old Trafford veldig tilknytta supporterne.

Link to comment
Share on other sites

At dere ikke har no følelser for Highbury (det hadde ikke jeg hatt uansett men, den er jo så stygg) og selger den. I United er Old Trafford veldig tilknytta supporterne.

1605[/snapback]

Kan du fortelle meg hvorfor Old Trafford er knyttet til supporterene og ikke Highbury?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor reagerte ikke supporterne når de solgte navnet da? Vis dere er tilknyttet Highbury burde dere gjort noe. I stedenfor og sitte med fingern i ræva og se de selge navnet.

 

Vis Glazer selger OT (noe han kommer til å gjøre vis han får lov) blir det spetakkel. Det kan jeg love deg.

Link to comment
Share on other sites

Det er da vel f*** meg ingen som har solgt Highbury.

 

Vi bygger et nytt stadion, for å kunne konkurrere på lik linje med United på det økonomiske plan. Highbury var ikke mulig å bygge ut, og da hadde vi ikke noe annet valg, hvis vi skulle kunne være med å kjempe om trofeer hver sesong. Det vi har solgt, er navnerettighetene til stadion for en periode på 15 år. Noen klubber er rike fra før, noen henter inn rike russere, så hvorfor skal ikke vi kunne benytte de mulighetene vi har til å hente penger der penger kan hentes. At dere ser på det som å selge sjel og stadion, får være deres problem.

 

Highbury vil bli gjort om til leiligheter, da ingen av langsidene kan rives, grunnet at de er fredet.

 

Å sitte her å spørre om vi ikke har noen følelser for Highbury, er så patetisk som det går an å få det. Selvfølgelig har vi følelser for Highbury, og siste hjemmekamp neste sesong blir en særdeles trist dag. Men vi har innsett at flyttingen er nødvendig

Link to comment
Share on other sites

Du vet at man tjener penger på å spille bra fotball?

1626[/snapback]

 

Jo, det vet jeg.

 

Men dere har hatt fordelen av å kunne ha dobbelt så mange tilskuere enn oss på kampene, pga stadionkapasiteten deres, og det utgjør utrolig mange penger i løpet av ett år.

 

Men jeg kan ikke forvente at en stakkarslig united-supporter skal kunne skjønne hvorfor noe sånt må gjøres.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lest alle biografiene som united spillere har utgit. Jeg har lest en stor historiebok et par ganger. Jeg har sett de fleste filmene til united. Lykke til :angry:

1682[/snapback]

 

Jeg har lest ALT om britisk fotball. Jeg har et fotballbibliotek på godt og vel 800 bøker. I tillegg så var faren min sterkere enn faren din....

Link to comment
Share on other sites

Vel.. La oss si det sånn at jeg kan mer Manchester United historie enn dere kan Arsenal historie (selvom det ikke akkurat er så mye Arsanal historie å kunne :angry:)

1671[/snapback]

 

Det er stygt å lyve.

 

Nå har vi fått nok, så nå kan du se til helvette å pelle deg ut herifra din jævla drittunge.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...