Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Guest Viggo Viking
tror arsenal bør kjøpe en engelsk spiller,S.W.P eller

13273[/snapback]

 

Det er en kjennsgjerning at engelske spillere som har gode nok ferdigheter for å forsvare en førstelagsplass i Arsena,l er dobbel så dyr som utlendinger med tilsvarende (eller bedre) kvalitet.

 

Det faktum at Chelsea (og tidligere (?) United) er villig til å betale så høy pris for de spillerne de anskaffer gjør at det kunstig høye prisnivået oppretthodes.

 

Arsenal har (dessverre ?) ikke råd til å betale dobbel så høy pris for engelske spillere enn for like gode (eller bedre) spillere fra andre deler av verden. Om det er negativt, eller en smart og riktig måte å drive Arsenal som fotballklubb vil avhenge av hvem som gjør vurderingene.

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

pirlo, gattuso, robinho, swp, robinson ( jeg tror han ville gått fra spurs til arsenal og han er en lovendes spiller) d hadde vert et utrolig lag me disse :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

riktignok så kommer robinson fra spurs men d hadde vert å prøve å satse og kjøpe! ikke glem hvos campbell kom fra!!!! han blir en av de beste keeperene om noen år! så vi hadde vert lure hvis vi hadde vert tidlig ute

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Ballack hadde vært konge! Også realistisk i motsetning til Adriano. Torres og Joaquin hadde også vært OK  :angry: Baptista også et bra valg!

14567[/snapback]

 

Baptista, figo, Anelka, proto og luis "magikeren" Jimenes.

Link to comment
Share on other sites

Guest henryistheking

Hvilken spiller vil dere ha?

 

Hvilken spiller mener dere Wenger burde kjøpe?Jeg mener ihvertfall Ballack, men ser ut som erkerivalen Manu vil ha han også. Mascherano er en utrolig god spiller og blir sikkert bedre etter hvert.

Essien er en av mine favoritter, men han sier at han vil til Chelsea!Hvem mener dere?

 

Innlegg flyttet og limt inn.

Mod

Link to comment
Share on other sites

Ballack hadde vært fantastisk! Er også mye billigere enn Essien. Har sett for lite av både Essien og Mescherano (eller hvordan det staves) til å si kvaliteten der... Men fra rykte er vel begge gode spillere.. Guti må i hvertfall ikke kjøpes! Ikke for mer enn 3-4 millioner pund ihvertfall.. Stallfyll, og en overvurdert spiller! Er ikke nødvendigvis god fordi om du spiller i Real... Ønsker heller ikke JJ eller Hargreaves til klubben vår! De er heller ikke riktig gode nok... mener jeg i hvertfall...

Link to comment
Share on other sites

Guest the-gunners-fan

håper Baptista kommer ;)

jeg ønsker meg lindereu ellr robinson som keepere

å......Vicent kompany som midtstopper

å......javier marcherano er en god ungutt

å....... ''The beast''........ :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

jeg er en av dem som syns Vieira er verdens beste sentrale midtbane spiller!

ingen kan erstatte han, men Ballack er en av dem som ikke er så veldig langt unna..

Keeper må vi jo nesten ha uansett.. vi vinner ikke premier league med Lehmann i mål.

kanskje også en til i forsvar.. Håper Baptista kommer til arsenaøl

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Rapportene om Alex Song har vært bra. Jeg håper vi signer han eller et annet stortalent til def. midtbane-rollen. Wenger må ikke panikk-kjøpe en middels-overpriset spiss eller midtbanespiller. Heller vente til den rette dukker opp. Det kommer flere tog.

 

Vi burde etterhvert få en ganske stor andel penger til kjøp nå. Vi har så langt gått i pluss denne sommeren. :huh:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...