Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Guest Magnus
Kunne tenkt meg å sjå Rafael van der Vaart i Arsenal-drakta neste sesong. Stor spelar med eit enda større potensiale. Har sjølv sagt at han forlater Ajax ved sesongslutt, noko som absolutt er gode nyheiter. Vi bør slå til der, punge ut med det Ajax vil ha for han, blir neppe, etter det eg har høyrt, så veldig mykje uansett. Rask og teknisk, vil absolutt passe godt inn i Arsenal.

9491[/snapback]

 

Han er visstnok på vei til Hamburg.

9507[/snapback]

 

Veit du om han har inngått kontrakt. Eg har berre høyrt at Hamburg er ein av fleire interesserte klubbar, saman med Roma, Juve og, sjølvsagt, Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg å sjå Rafael van der Vaart i Arsenal-drakta neste sesong. Stor spelar med eit enda større potensiale. Har sjølv sagt at han forlater Ajax ved sesongslutt, noko som absolutt er gode nyheiter. Vi bør slå til der, punge ut med det Ajax vil ha for han, blir neppe, etter det eg har høyrt, så veldig mykje uansett. Rask og teknisk, vil absolutt passe godt inn i Arsenal.

9491[/snapback]

 

Han er visstnok på vei til Hamburg.

9507[/snapback]

 

Veit du om han har inngått kontrakt. Eg har berre høyrt at Hamburg er ein av fleire interesserte klubbar, saman med Roma, Juve og, sjølvsagt, Arsenal

9510[/snapback]

 

Hamburg påstår vertfall at dei har sikra seg van der Vaart.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
jeg ønsker meg Adriano og Daniele Bonera. ser ut so noen veldig gode spillere.

 

det hadde vært gøy å vinne neste sesong som blir vår siste på¨Highbury. til denne anledningen hadde det vært gøy å kjøpe noen gode spillere for å nå dette målet.

 

eller hva mener så dere???????????????????????????????????????????? :D ;) ;) :D :D

2648[/snapback]

 

Vi trenger en ny høyreving og gjerne en ny keeper.

Foreslår at Mr. Wenger kjøper Wright Phillips og Buffon

 

Blir muligens litt dyrt men shit au...

8841[/snapback]

 

Hadde vært dritkult med Buffon da! men.... tviler

8888[/snapback]

 

ja i Buffon har man i hvertfall en keeper som ikke driter seg ut.

8992[/snapback]

 

 

Jeg tror jeg ler meg ihjel.....

Det bør gå opp for noen og enhver at Jens Lehmann er arsenals soleklare nr 1 også neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars

Bør få 3 nye spillere til neste sesong.

 

Her bør det bli en ny keeper av klasse

Det er blitt nevnt Frey, Buffon - det bør iallefall være en keeper som en vett er bedre en Lehmann.

 

Bør også få inn en ekstra forsvarspiller med samme kalliber som Campell. Nesta, King er nevnt.

 

Så bør de få inn Shaun Wright-Phillips. Han kommer til å bli en hit uansett klubb han måtte spille for til neste år. Derimot vil han bli dyr da han her nettopp signert en veldig lang kontrakt med City, tipper det blir en av de dyreste overgangene mellom to engelske lag foran sesongen.

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Guest martean

Hæstad

 

mitt tips til wenger er å følge ekstra godt med på vårt nye fotball idol kristoffer hæstad. han kommer til å bli en klassespiller og akkuratt en sånn type spiller gunners trenger. han hadde blitt en hit på emirates stadium...

 

 

Vi limer inn den her.

Mod

Link to comment
Share on other sites

mitt tips til wenger er å følge ekstra godt med på vårt nye fotball idol kristoffer hæstad. han kommer til å bli en klassespiller og akkuratt en sånn type spiller gunners trenger. han hadde blitt en hit på emirates stadium...

11148[/snapback]

 

 

Han er jo en god ballvinner. Det er en viktig del av vår spillestil å ha så aggresive midtbane spillere. Men det er et stykke igjen til han er på PL nivå. Og fyren er manu supporter....

Link to comment
Share on other sites

Hæstad

 

mitt tips til wenger er å følge ekstra godt med på vårt nye fotball idol kristoffer hæstad. han kommer til å bli en klassespiller og akkuratt en sånn type spiller gunners trenger. han hadde blitt en hit på emirates stadium...

 

 

Vi limer inn den her.

Mod

11148[/snapback]

 

hadde tenkt å skrive opp han jeg også. han kan det ble noe stort ut av. han banket jo alle de italienske spillerne både gul og blå.

 

kjøp han Wenger så har vi en ny Vieira der. eneste hake er at han er manshit supporter.

Link to comment
Share on other sites

Dette skjer kvar gang det dukker opp en ny norsk spelar, av en viss kvalitet: "Få han til Arsenal!!!"

 

Hæstad er dessverre langt unna topp PL-nivå, og i alle fall Topp CL-nivå. Mitt tips er at han aldri blir så god heller.

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo

Jeg ønsker meg Ayala i to spann med Campbell i midtforsvar. Hvis han blir for dyr kunne vi prøve å kjøpe King. Gilardinio på topp og ricardo i mål. Det er de tre plassene vi bør forsterke. ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
Jeg stoler fullt og helt på Wenger!!!

 

Arsene knows! :D

6412[/snapback]

 

Helt enig med deg....Wenger knows. Og takk Gud for det ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette skjer kvar gang det dukker opp en ny norsk spelar, av en viss kvalitet: "Få han til Arsenal!!!"

 

Hæstad er dessverre langt unna topp PL-nivå, og i alle fall Topp CL-nivå. Mitt tips er at han aldri blir så god heller.

11187[/snapback]

 

Helt enig med deg. Hæstad er en god spiller i Norge, men det er et langt steg

til kremen i PL.

Kan ikke med min beste godvilje se at Hæstad pr. idag er god nok for oss.

Link to comment
Share on other sites

Apropos spisser: Hvis wenger vil ha en av europas unge stjerner, må han se å få ut fingeren..

 

Torres Chelski aktuell:

http://skysports.planetfootball.com/list.a...l=Football_Home

 

Gilardino Nære milan:

http://skysports.planetfootball.com/list.a...e&channel=Italy

 

PS: beklager de rotete linkene.. Jeg kan ikke den andre måten å sette inn linker på.. :o

Link to comment
Share on other sites

Guest Patrick Vieira

Nye spillere?

 

Alle vet at Arsenal er det beste laget i England,men vi må vel snart tenke på å skaffe noen nye spillere! Vi burde skaffet en ny keeper som holder et stabilt høyt nivå,selv om Lehman har sine øyeblikk.

 

En sideback kunne også være lurt med tanke på at Ashley Cole kanskje forlater Arsenal. Da ville det vært bra med en back med solid internasjonal erfaring!

 

Noen som er enig?

 

 

Ønsker du noen spesifikke nye spillere til Arsenal, kan det gjøres i denne tråden. Vil du diskutere enkelte lagdeler eller spillere generelt, finnes det også en rekke tråder for det. Finn en som passer.

 

Innlegg flyttet og limt inn.

Mod

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nok ha flere spillere enn Arsenal har råd til pr. i dag, men de jeg har plukket ut tror jeg kunne gjort Arsenal enda bedre enn i dag.

 

Keeper:

Her får Wenger velge. Har ikke vært så veldig heldig med Almunia og Lehmann, men en som landslagskeeper og under 30 år hadde vært bra. Lehmann kan faktisk være veldig bra å ha som reserve.

 

Forsvar:

Chivu kanskje? Eller Dellas? Hva med Gallas? alternativt en engelsk spiller..for de har vi ikke så mange av...

En til ihvertfall, alt for å slippe å se Cygan i Arsenalforsvaret noe mer.

 

Midtbane:

S. Wright-Phillips - Helt klart en vi bør hente. Han er rask og god med ballen. Vil være en perfekt utfordrer på høyrevingplass. Blir dyr, men synes han er verdt det.

Løp og kjøp før Newcastle gjør det!

http://skysports.planetfootball.com/list.a...l=Football_Home

 

A. Hleb - Også han høyreving, men mener å huske han spilte sentralt på midten for Stuttgart for 2 år siden. Tror han er ganske anvendelig.

Uansett en teknikker og pasningslegger som få andre og vil kunne skape nye dimensjoner i Arsenal angrepsspill. Spesielt siden vi ofte sliter mot lag som ligger med 10 mann rundt 16-meter.

 

G. Gattuso - Veldig usannsynlig at han vil til Arsenal, men liker spillestilen hans. Enorm arbeidskapasitet og gir alt.

 

Angrep:

Gilardino: Toppscorer i Italia. Vet ikke mye om han, men det må da kunne være noe for oss?

 

J. Carew:

Litt usikker på han, men tror han kan bli bra i Arsenal. Svær, råsterk, veldig bra med nesa mot mål, god på hode og skulle vel passe veldig godt i engelsk fotball.

Må bare lære seg mottak av ball! Tror han kan lære litt av Wenger til å bli en enda bedre spiss.

 

Kan vel også ta med Robinho da. Hadde vært veldig spennende, selv om jeg tror Real kjøper han.

Var helt borte i Arg-Bra kampen, men den ballbehandlingen og evnen til å komme seg fram på den gutten er unik. Noe som hadde vært morro å se på Highbury.

Vi trenger litt samba i laget!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nok ha flere spillere enn Arsenal har råd til pr. i dag, men de jeg har plukket ut tror jeg kunne gjort Arsenal enda bedre enn i dag.

 

Keeper:

Her får Wenger velge. Har ikke vært så veldig heldig med Almunia og Lehmann, men en som landslagskeeper og under 30 år hadde vært bra. Lehmann kan faktisk være veldig bra å ha som reserve.

 

Forsvar:

Chivu kanskje? Eller Dellas? Hva med Gallas? alternativt en engelsk spiller..for de har vi ikke så mange av...

En til ihvertfall, alt for å slippe å se Cygan i Arsenalforsvaret noe mer.

 

Midtbane:

S. Wright-Phillips - Helt klart en vi bør hente. Han er rask og god med ballen. Vil være en perfekt utfordrer på høyrevingplass. Blir dyr, men synes han er verdt det.

Løp og kjøp før Newcastle gjør det!

http://skysports.planetfootball.com/list.a...l=Football_Home

 

A. Hleb - Også han høyreving, men mener å huske han spilte sentralt på midten for Stuttgart for 2 år siden. Tror han er ganske anvendelig.

Uansett en teknikker og pasningslegger som få andre og vil kunne skape nye dimensjoner i Arsenal angrepsspill. Spesielt siden vi ofte sliter mot lag som ligger med 10 mann rundt 16-meter.

 

G. Gattuso - Veldig usannsynlig at han vil til Arsenal, men liker spillestilen hans. Enorm arbeidskapasitet og gir alt.

 

Angrep:

Gilardino: Toppscorer i Italia. Vet ikke mye om han, men det må da kunne være noe for oss?

 

J. Carew:

Litt usikker på han, men tror han kan bli bra i Arsenal. Svær, råsterk, veldig bra med nesa mot mål, god på hode og skulle vel passe veldig godt i engelsk fotball.

Må bare lære seg mottak av ball! Tror han kan lære litt av Wenger til å bli en enda bedre spiss.

 

Kan vel også ta med Robinho da. Hadde vært veldig spennende, selv om jeg tror Real kjøper han.

Var helt borte i Arg-Bra kampen, men den ballbehandlingen og evnen til å komme seg fram på den gutten er unik. Noe som hadde vært morro å se på Highbury.

Vi trenger litt samba i laget!

11491[/snapback]

 

Vi har vel ikke "litt" samba allerede da med Reyes og Henry? :P

Men jeg sier ikke neitakk til Robinho da! :P

Link to comment
Share on other sites

Rykter om spillerkjøp

- mulige framtidige Arsenal-spillere

 

Det er mange rykter angående spillerkjøp! her er noen mulige:

 

- Alexander Hleb (Høyre ving)

- Fernando Torres (Spiss)

- Andy Johnson (Spiss)

- Ricardo (keeper)

- Robinho (Spiss)

- Jimmy Dixon (Høyre back)

- Jermaine Jenas (Midtbane)

- Og Shay Given hvis de ikke klarer å skaffe Carlo Cuducini (Keepere)

 

Har vel ikke hørt om alle her jeg B) , men ifølge en reporter så skal visst Hleb være like god som Beckham og Solano :huh: (hadde visstnok 14 assist på en sesong B) B) !!! en mindre assist enn Beckham da han spilte i Manu! ;) )

 

Vet ikke jeg, men hvem håper dere går til Arsenal a?? :lol:

 

 

Har man noen formeninger om hvilke spillere man ønsker/håper kommer til Arsenal, skrives det i denne tråden. Innlegg limt inn.

Mod

Link to comment
Share on other sites

Hleb: Vet ingenting om han, men hvis han er like god som Beckham så er jo det lovende... Hvis han er like god som Solano, da trenger vi han ikke...

 

Hadde vært utrolig kjekt med Torres eller Robinho sammen med Henry på topp... Men det kommer nok heller aldri til å skje... Desverre! Johnsen tror jeg ville vært bomkjøp!

 

Trenger definitivt en ny keeper... Har ingengode forslag, men av de nevnte ville jeg satset på Ricardo...

Link to comment
Share on other sites

Guest martean

Mitt råd til Wenger

 

hent hæstad og owen. owen og henry hadde passet perfekt sammen på topp. ser for meg at de ville blitt en suksess i PL.

 

hæstad kommer til å bli en midtbanespiller i toppklasse om noen år. hent han nå og bare vent og se. han vil bli perfekt i arsenal.

 

Tråder limt sammen.

Mod

Link to comment
Share on other sites

hent hæstad og owen. owen og henry hadde passet perfekt sammen på topp. ser for meg at de ville blitt en suksess i PL.

 

hæstad kommer til å bli en midtbanespiller i toppklasse om noen år. hent han nå og bare vent og se. han vil bli perfekt i arsenal.

11654[/snapback]

 

 

Vi har både Flamini og Fabregas i Hæstads' posisjon som er yngre og av høyre klasse... så Hæstad, nei takk. Syns ikke det akuratt er veldig realistisk å ønske seg Hæstad bare fordi han er en nordmann med potensiale.

 

Men Owen, ja takk, bare han ikke blir for dyr.

 

Videre syns jeg ikke du skal "gi" råd til Wenger i akuratt de posisjonene, men heller tenke mer på ny keeper.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...