Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Guest STEVEN GERRARD

Vi kommmr aldri t å få råd t dem...Vi e en førr liten klubb. Nei sats på ungtalentan. Ka me han Anders ritland fra Tuil som erstatter førr han EDU!

 

 

 

To tåpelige innlegg, hvorav ett slettet. To advarsler. Og to dager i fryseboksen.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Guest EirikSolsand

Vi kunne trenge en som Nesta! Guti er en god kandidat, adriano hadde også vært bra!

Eller? :) Wenger burde kjøpe noen som er bra nå, ikke som Fabregas og gutta. De blir gode om noen år, vi må han noen som allerede er klassespillere!

Link to comment
Share on other sites

Hvem bør kjøpes og hvem bør selges?

 

Keeperplassen er vårt kanskje svakeste ledd, Lehmann ser ut til å ha funnet formen og har vært trygg og god i det siste. Almunia er ikke god nok og bør selges! Taylor og Stack er gode som backup, men vi trenger en god keeper som er hakket bedre enn Lehmann. Jeg ønsker meg Morgan de Sanctis.

 

Forsvaret har til tider slitt litt i år, men har defintivt blitt bedre gjennom sesongen. Sol og Kolo er verdensklasse stoppere, men har manglet konkuranse og Cygan er heller ikke god nok som backup. Senderos har defintivt vist at han kan, så jeg mener det ikke trengs noen nye stoppere. På høyre back med Lauren som klart førstevalg og Eboue og Hoyte som kan gjøre en god jobb trengs det ingen forsterkninger. Med Clichy og Cole på venstreback er det heller ikke behov for forsterkninger. Ryan Garry kan også komme inn på en av backene hvis det er skikkelig krise.

 

Midtbanen er en knallsterk lagdel selv etter at Edu går. Vieria og Gilberto sentralt er bunnsolid, og Fabregas og Flamini er sannsynligvis bare blitt bedre neste år. Denne sesongen var vi maks uheldige på denne plassen med skader, men det skjer ikke igjen. Høyre kant er ikke akkurat overbefolket etter at Pennant gikk til Birmingham, men med Bentley tilbake fra lån, Ljungberg tilbake fra skade og Fabregas som har vist at han kan brukes der så er det ingen krise. Pires kan også spille der uten problemer. På venstre kant trengs ingen nye, Reyes spiller som regel her hvis han ikke trengs på spissplassen og Pires viser gang på gang at han ikke er over toppen. Clichy, Ljungberg og Bentley er også alternativer her.

 

Spissplassen blir bare bedre og bedre for hvert år. Forhåpentligvis får Bergkamp ett år til, Henry er toppscorer hvert år, Reyes kan brukes her og sannsynligvis får Aliadiere mer spilletid neste år. Quincy og Ryan Smith er to lovende spillere som kan bli svært gode.

 

Så jeg mener at keeperplassen er det eneste som bør forsterkes! Hva mener dere?

 

 

Veldig godt skrevet, men vær snill og legg denne typen innlegg innunder en av de mange trådene som allerede eksisterer - i underforumet for rykter og spekulasjoner.

 

Men som sagt, fortsett å skrive gode innlegg!

 

Tråd flyttet og limt inn.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Uenig her jeg!

Enig i at vi må ha ny keeper, men vi må også kjøpe ny stopper, ny høyrekant og ny spiss. Ivertfall!

Tenk deg hvis Campbell får en ny skade. Da kan han bli ute lenge. Selv om Eboue kan spille stopper mener jeg det blir for tynt i midtforsvaret.

Fabregas bør dyrkes som sentral midtbanespiller, ikke høyrekant. Han har en glimrende pasningsfot som bør brukes sentralt. Ljungberg er litt for ofte skadet, og Bentley blir i Norwich hvis de holder seg i Premier League tror jeg.

Ny klassespiss må kjøpes inn. En som virkelig kan score mål. En som passer perfekt sammen med Henry. Men det er mulig vi ikke trenger en ny spiss ettersom Robin og Reyes begynner å finne formen, og vi har Quincy, Lupoli og flere stormende bak.

 

Håper Wenger kjøper de rette spillerne i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Før var eg sikker på vi måtte ha en spelar i kvar lagdel. No er eg ikkje like sikker.

 

Keeperplassen er udiskutabelt. der må det forsterkast. En usikkerhet rundt førstevalget som den vi hadde tidligare i sesongen, kan vi ikkje leve med. Her må det handlast, og det må handlast et i utgangspunktet førstevalg. Viss vi ikkje handler keeper MÅ Lehmann vere udiskutabel førstekeeper, slik at han, og forsvaret, veit kva dei har å forholde seg til.

 

Forsvaret er ikkje nødvendig, lenger. Med framgangen til Senderos har vi tre gode stoppara, i tillegg til at Hoyte kan spele der, samt at det vel ikkje er sagt at Cygan skal gå. Tviler på vi får kjøpt en god nok (bedre enn Cygan) stopper som er villig til å sitte på benken som 4.valg.

 

Høgreback trur eg er rimelig bra forspent med kjøpet av Eboue. I tillegg kan Toure steppe inn der. På venstreback har vi PL's beste duo.

 

På midten treng vi og har trengt lenge, etter mi meining, ein ny høgreving. I alle fall når det er klart at Pennant ikkje er framtida. Cesc er vel og bra han, men ingen høgreving i den forstand. Her kan det godt kjøpast eit nytt førstevalg også, i alle fall ein som kan konkurrere med Ljungberg om plassen. Ellers er vi bra forspent, så lenge vi ikkje får ekstreme skadeproblemer, så lenge Reyes blir sett på som ving.

 

You cant win the league with kids. derfor trenger vi en ny spiss. En som kan dele presset med Henry. RvP er på vei, og det samme er Aliadiere, Lupoli, Quincy og fleire andre, men det er klart at dei har en vei å gå over en heil sesong.

 

 

Mine ønsker for sommeren er altså: keeper, høgreving og spiss. Ser ikkje vekk frå at det KAN gå bra uten desse kjøpa også, dog-. :)

Link to comment
Share on other sites

Har hørt rykter om en ung og lovende spiller ved navn Bergkamp som vistnok har et fantastisk overblikk. Han kunne jeg tenke meg å se i Arsenal-drakta neste sesong!  B)  :blush:

8562[/snapback]

Å? hvilken klubb spiller han i(ung?)hihihi. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Som en liten digresjon til trådens tema.

 

Arsenal kan nå 86 poeng denne sesongen. En sum som normalt sett hadde holdt til seriemesterskap, eller i det minste til å gi kamp om gullet inn til døra. Isolert sett en veldig god prestasjon. Og en prestasjon som blir enda bedre sett i lys av skadesituasjonen og gjennomsnittsalderen i laget i enkelte kamper.

 

Det har til tider vært fantastisk spill offensivt og til tider veldig bra defensivt. Så kvalitetene er i laget. Det er det ingen tvil om.

 

Problemet i år har, om noe, vært mangelen på stabiltet. Dette delvis på grunn av skader og formsvikt hos sentrale spillere, delvis på grunn av manglende erfaring. Stikkordet her er altså rutine. Kvalitetene er som sagt der. Laget på sitt beste er absolutt godt nok til å vinne Premier League.

 

Foran neste sesong vil det være mer rutine i laget, uansett om det kommer nye kjøp eller ikke. Fabregas, Senderos, van Persie, Reyes, Flamini. De vil alle være ett år eldre, ett år bedre. Heldigvis ser Wenger dette, og nettopp derfor vil han ikke kjøpe inn spillere som bare skal overta deres plasser i laget og dytte dem bakover i køen. Det er jeg glad for.

 

Måten det ønskes spillere i øst og i vest her gir nesten et inntrykk av at det nå virkelig må nye koster til. Det er ikke nødvendig - selv om jeg skjønner at vi nærmer oss silly season.

 

For mye nytt vil gjøre skuta ustø. Et par kvalitetsspillere derimot vil stabilisere den.

Det er dét Arsenal nå trenger.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Hvem bør kjøpes og hvem bør selges?

 

Keeperplassen er vårt kanskje svakeste ledd, Lehmann ser ut til å ha funnet formen og har vært trygg og god i det siste. Almunia er ikke god nok og bør selges! Taylor og Stack er gode som backup, men vi trenger en god keeper som er hakket bedre enn Lehmann. Jeg ønsker meg Morgan de Sanctis.

 

Forsvaret har til tider slitt litt i år, men har defintivt blitt bedre gjennom sesongen. Sol og Kolo er verdensklasse stoppere, men har manglet konkuranse og Cygan er heller ikke god nok som backup. Senderos har defintivt vist at han kan, så jeg mener det ikke trengs noen nye stoppere. På høyre back med Lauren som klart førstevalg og Eboue og Hoyte som kan gjøre en god jobb trengs det ingen forsterkninger. Med Clichy og Cole på venstreback er det heller ikke behov for forsterkninger. Ryan Garry kan også komme inn på en av backene hvis det er skikkelig krise.

 

Midtbanen er en knallsterk lagdel selv etter at Edu går. Vieria og Gilberto sentralt er bunnsolid, og Fabregas og Flamini er sannsynligvis bare blitt bedre neste år. Denne sesongen var vi maks uheldige på denne plassen med skader, men det skjer ikke igjen. Høyre kant er ikke akkurat overbefolket etter at Pennant gikk til Birmingham, men med Bentley tilbake fra lån, Ljungberg tilbake fra skade og Fabregas som har vist at han kan brukes der så er det ingen krise. Pires kan også spille der uten problemer. På venstre kant trengs ingen nye, Reyes spiller som regel her hvis han ikke trengs på spissplassen og Pires viser gang på gang at han ikke er over toppen. Clichy, Ljungberg og Bentley er også alternativer her.

 

Spissplassen blir bare bedre og bedre for hvert år. Forhåpentligvis får Bergkamp ett år til, Henry er toppscorer hvert år, Reyes kan brukes her og sannsynligvis får Aliadiere mer spilletid neste år. Quincy og Ryan Smith er to lovende spillere som kan bli svært gode.

 

Så jeg mener at keeperplassen er det eneste som bør forsterkes! Hva mener dere?

 

 

Veldig godt skrevet, men vær snill og legg denne typen innlegg innunder en av de mange trådene som allerede eksisterer - i underforumet for rykter og spekulasjoner.

 

Men som sagt, fortsett å skrive gode innlegg!

 

Tråd flyttet og limt inn.

 

Mod

8709[/snapback]

 

Den viktigste oppgaven i overgangsmarkedet er å beholde de spillerne som vi har i dagens stall.

 

 

keeperplassen bør Wenger i første omgang la Taylor få sjansen til en annen fortsettelse av fotballkarrieren enn en og annen reservekamp. Det betyr ikke at han skal ta plassen fra Lehmann, men at han bør få gå til en annen klubb. Erstatteren bør hvertfall være bedre enn Amunia. Dersom Arsenal skal anskaffe keeper som er bedre enn Lehmann er det heller tvilsomt at Morgan de Sanctis er rette mannen.

 

 

I forsvar trenger vi ingen nye spillere:

 

På venstreback er det vel ingen som har bedre oppdekning.

På høyreback har vi Lauren, som i mine øyne er en av de bedre høyrebackene i europa. Dersom Eboue har samme potensiale som vi tidligere har vært bortskjemte med når Wenger har vært på handletur, er det ingen grunn til å styrke denne posisjonen. I tillegg har vi som nevnt Hoyte.

 

Med Campbell, Senderos og Campbell har vi tre stoppere av topp kvalitet. Etter det jeg forstår er både Eboue og Hoyte kapabel til å vikariere i denne posisjonen ved behov.

Cygan bør for øvrig få anledning til å fortsette sin fotballkarriere ved overgang til ny klubb.

 

 

Ingen prekere behov for nye spillere på midtbanen:

 

På sentral midtbane har Arsenal fire spillere som fortjener en gode del spilletid. Jeg kan vansklig se hvordan en nyanskaffelse i denne posisjonen både kan styrke laget og samtidig ikke ødelegger Fabregas' og Flamini's utvikling. Det vi kanskje har savnet denne sesongen er en som i Gilbertos fravær kan fylle rollen som "balansør" på midtbanen.

 

På venstrekant holder det lenge med Reyes og Pires. I tillegg har Arsenal Robin Van Persie og Bentley som aktuelle vikarer.

 

Da sesongen startet hadde vi to høyrekanter ved Ljungberg og Pennant. Etter at Pennant har forlatt klubben trodde jeg at vi kun hadde Ljungberg igjen, men Fabregas har vist at han ikke bare er et stort talent på sentral midtbane, men at han også holder i massevis som høyre midtbanen. I tillegg har Arsenal Pires og Bentley som aktuelle vikarer til denne posisjonen. Jeg har også en mistanke om at Reyes kan takle høyresiden tilnærmet like godt som venstresiden. Lauren spilte vel for øvrig også en del på høyre midtbane før han ankom Arsenal?

 

Har vi behov for en ny spiss?

Henry er vår ubestridet "first striker". Reyes har på slutten av sesongen, i Henrys skadefravære vist at han kan fylle rollen på en utmerket måte. Savnet av Henry har i det siste vært mindre enn fryktet.

 

Dennis Bergkamp var i flere år "Verdens beste" i posisjonen som engelskmenne kaller for "second striker". Robin Van Persie har i vårens siste kamper vist hvorfor Wenger fikk han til klubben. Muligens en av de få unge spissene som (på sikt?) kan fylle Bergkamps sko. Spørsmålet er om han allerede neste sesong tar skrittet videre og holder nivået fra denne våren hele neste sesong. Dersom Bergkamp får en ny sesong i Arsenal har han i kampen mot Everton vist at han fortsatt har nivå til å prestere i enkeltkamper.

 

Aldadiere og Quincy Owusu-Abeyie er også aktuelle som spisser, men jeg er usikker på om de p.t har den kvaliteten som trengs for å prestere på en toppklubb i PL.

 

Når en ser posisjon for posisjon har Arsenal ingen prekære behov for nye spillere.

 

Jeg er likevel usikker på om vi totalt har mange nok som holder nivå dersom vi får skader på nøkkelspillere. Ny keeper og muligens ny spiss er muligens mest aktuelt?

 

Wengers utfordring blir å finne et par spillere som styrker laget, samtidig som det ikke ødelegger utviklingen for de yngre spillerne. Arsenal har poengmessig gjort en veldig bra sesong der de yngre spillerne har fått en unik mulighet til å utvikle seg gjennom PL-spilll. Denne erfaringen gjøre at bredden i neste sesongs stallen vil bli bedre enn årets, uavhengig av nyinnkjøp

Link to comment
Share on other sites

Utrolig mål av SWP mot Villa! Kjøp han, koste hva det koste vil.

8350[/snapback]

Er ikke så sikkert på at han er den rette. Han kan godt bli en flopp. Jeg vil ha en spiller med ekstreme egenskaper.......:blush:

Link to comment
Share on other sites

jeg ønsker meg Adriano og Daniele Bonera. ser ut so noen veldig gode spillere.

 

det hadde vært gøy å vinne neste sesong som blir vår siste på¨Highbury. til denne  anledningen hadde det vært gøy å kjøpe  noen gode spillere for å nå dette målet.

 

eller hva mener så dere???????????????????????????????????????????? :lol:  :)  :D  :lol:  ;)

2648[/snapback]

 

Vi trenger en ny høyreving og gjerne en ny keeper.

Foreslår at Mr. Wenger kjøper Wright Phillips og Buffon

 

Blir muligens litt dyrt men shit au...

Link to comment
Share on other sites

jeg ønsker meg Adriano og Daniele Bonera. ser ut so noen veldig gode spillere.

 

det hadde vært gøy å vinne neste sesong som blir vår siste på¨Highbury. til denne anledningen hadde det vært gøy å kjøpe noen gode spillere for å nå dette målet.

 

eller hva mener så dere???????????????????????????????????????????? ;) ;) ;) :blush: :D

2648[/snapback]

 

Vi trenger en ny høyreving og gjerne en ny keeper.

Foreslår at Mr. Wenger kjøper Wright Phillips og Buffon

 

Blir muligens litt dyrt men shit au...

8841[/snapback]

 

Hadde vært dritkult med Buffon da! men.... tviler

Link to comment
Share on other sites

jeg ønsker meg Adriano og Daniele Bonera. ser ut so noen veldig gode spillere.

 

det hadde vært gøy å vinne neste sesong som blir vår siste på¨Highbury. til denne anledningen hadde det vært gøy å kjøpe noen gode spillere for å nå dette målet.

 

eller hva mener så dere???????????????????????????????????????????? ;) ;) ;) :lol: :)

2648[/snapback]

 

Vi trenger en ny høyreving og gjerne en ny keeper.

Foreslår at Mr. Wenger kjøper Wright Phillips og Buffon

 

Blir muligens litt dyrt men shit au...

8841[/snapback]

 

Hadde vært dritkult med Buffon da! men.... tviler

8888[/snapback]

 

ja i Buffon har man i hvertfall en keeper som ikke driter seg ut.

Link to comment
Share on other sites

Selv Buffon gjør tabber......men verdens beste er han like fullt - i Italia. Han er imidlertid uprøvd i premier league. Det er ikke samme fotballstil med mye fysiske dueller i feltet, så det er ingen garantier - selv med Buffon.

 

Det beste ville være en keeper som har vist at han holder toppnivå i engelsk forball. Problemet er at det ikke er så mange å velge blandt. Petr Cech har vist at han duger, men han er ikke til salgs. Shay Given og Paul Robinson er eneste alternativ. De er nok begge mulig å kjøpe, men til en pris som ikke reflekterer den egentlige verdien. Spesielt i Robinsons tilfelle fordi han spiller for Spurs. Er de egentlig noe bedre enn Lehmann? Given er reaksjonssterk, men har begrenset rekkevidde og høyden hans må også være et handicap. Nei, jeg synes ikke Given er mannen. Robinson er stor og sterk og kan dominere feltet og har brukbare reflekser. Han gjør imidlertid en del feil. Disse feilene kan plukkes av han bare han får ennå mere erfaring. Heller Robinson, men det var dette med transfer TIL oss da. Skal vel noe til om Jol/Arnesen i det hele tatt våger å gjøre noe slikt.

 

Uansett hva som skjer må vi i alle fall beholde Lehmann. Han er udiskutabel nr. 1 i Arsenal og vi har i praksis ingen alternativer. Den mest spennende "linken" er etter min mening Carlos Kameni, uten at jeg har sett veldig mye av han. En atlet er han i alle fall.

 

Etter mine begreper er det fire aktuelle posisjoner å forsterke - keeper, midtstopper, høyre kant og spiss. Uansett hvem vi kjøper må det være spillere som øyeblikkelig hever laget og er udiskutable alternativer som 1. valg. Hvem og hvor mange overlater jeg til Le Boss. Jeg har et heller avslappet forhold til dette. Det førstevalget i Arsenal jeg stiller størst spørsmålstegn ved er Kolo Toure. Han har sine helt klare begrensninger. Hvis jeg skulle drømme: Rio Ferdinand er en strålende midtstopper (test eller ikke test - det er historie nå), og siden United skal avvikles likevel nå så ..............!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på hvordan Guvou hadde vært på høyrekant. Han spiller vel egentlig spiss for Lyon? Uansett, han har jo en ufattelig stor fart, og kunne helt sikkert skapt mye på høyresiden. Kunne gjerne tenkt meg han til klubben, sammen med Kameni.

 

Det er uansett så mange spillere man gjerne kunne sett i klubben, så det er ganske godt at det er Wenger som bestemmer. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest RubberDuck
Det førstevalget i Arsenal jeg stiller størst spørsmålstegn ved er Kolo Toure. Han har sine helt klare begrensninger. Hvis jeg skulle drømme: Rio Ferdinand er en strålende midtstopper (test eller ikke test - det er historie nå), og siden United skal avvikles likevel nå så ..............!!

9011[/snapback]

 

 

 

Dette synes jeg er bare tull, Kolo er den nest-raskeste i arsenal, rett etter Henry, og siden Campbell er langt ifra så kjapp, så er Kolo rett mann i forsvaret. Senderos inn for Campbell, og iallfall ikke Rio.....

Link to comment
Share on other sites

Det førstevalget i Arsenal jeg stiller størst spørsmålstegn ved er Kolo Toure. Han har sine helt klare begrensninger. Hvis jeg skulle drømme: Rio Ferdinand er en strålende midtstopper (test eller ikke test - det er historie nå), og siden United skal avvikles likevel nå så ..............!!

9011[/snapback]

 

 

 

Dette synes jeg er bare tull, Kolo er den nest-raskeste i arsenal, rett etter Henry, og siden Campbell er langt ifra så kjapp, så er Kolo rett mann i forsvaret. Senderos inn for Campbell, og iallfall ikke Rio.....

9062[/snapback]

vi trenger Toure uannsett dårlig spill i det siste. han kan arve mye av rutinen til Sol, noe som kanskje vil føre til bedre forsvar. Ferdinand hadde vært ett alternativ, og han er forresten den eneste jeg liker i Manshit. dopskandalen i 2003 er vel glemt nå og han gjør nok ikke samme tabben igjen.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Niemi eller Frey..?

 

Niemi eller frey fra Parma er en av de jeg ønsker veldig sterkt i troppen neste sesong. Begge har vært linket til oss før(som mange andre..) men har en god mage følelse på at en av de kan ende med å stå mellom stengene våres neste sesong. Niemi har rykket ned med Southampton og Frey forlater Parma til sommeren : Løp og kjøp Wenger!

 

Ps: Jeg er et gammelt forum medlem som tulla til med egen mail adresse og glemt brukernavn..trur det var titti eller noe.. Uansett så er jeg tilbake igjen etter et langt opphold..skulle noen bry seg :lol:

 

 

 

 

Alltid fint med både nye og gamle medlemmer som vil være med å diskutere. Som du kanskje ser, har vi på det nye forumet fått et eget underforum for rykter og spekulasjoner. Jeg limer derfor inn innlegget ditt i "ønsketråden" her.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Dette er langt i fra noe tull. Hvis en skreller unna hvem som er populære/upopulære og forsøker å forholde seg til hva som faktisk skjer så mener jeg helt seriøst at Toure er den enkeltspiller hvis personlige feil i løpet av sesongen har kostet oss dyrest. Mange av disse feilene har Lehmann måttet tåle kritikk for - fordi han ikke klarte å redde situasjoner som egentlig ble skapt av Toure. Dødballer er et stikkord her!

 

Noen som har nevnt at vi ikke trenger Toure? Ikke jeg. Selvfølgelig skal vi ha Toure, men Rio Ferdinand ville forsterket Arsenal vesentlig. Uenig?

 

I hvert fall ikke Rio? Hvorfor ikke? Han har sonet sin straff for sin feil. That's it.

 

Sansynligheten for noe slikt er imidlertid null. Arsenal betaler ikke Rio (£120.000/uke) som det hevdes han forlanger. Og det med rette!!

Link to comment
Share on other sites

Det førstevalget i Arsenal jeg stiller størst spørsmålstegn ved er Kolo Toure. Han har sine helt klare begrensninger. Hvis jeg skulle drømme: Rio Ferdinand er en strålende midtstopper (test eller ikke test - det er historie nå), og siden United skal avvikles likevel nå så ..............!!

9011[/snapback]

 

 

 

Dette synes jeg er bare tull, Kolo er den nest-raskeste i arsenal, rett etter Henry, og siden Campbell er langt ifra så kjapp, så er Kolo rett mann i forsvaret. Senderos inn for Campbell, og iallfall ikke Rio.....

9062[/snapback]

 

 

Fart er langt fra det eneste du trenger som stopper. Du trenger hue også, og gjennom sesongen har Kolo Toure vist at han er god når han spiller med en som greier å styre forsvaret skikkelig. Senderos og Campbell greier dette, dessverre har ikke Kolo vist dette enda. Personlig synes jeg det er en fin situasjon, 3 knallgode stoppere som kjemper om 2 plasser. Det krever at spillerne alltid presterer. Men det beste er allikevel prisen på disse spillerne!!

 

 

Når det gjelder nye spillere så tror jeg vi henter en ny keeper. Hvem har jeg ikke peiling på. Jeg tror heller ikke Wenger vet det sikkert enda, selv om han nok har sine favoritter. Ellers tror jeg vi henter Aleksander Hleb. Og kanskje en spiss, men thats it regner jeg med.

Link to comment
Share on other sites

Når det kommer til spiss er kanskje Kluivert en spennende mann. Han er utvilsomt en god spiss på sine beste dager, og Wenger er nok mannen til å få karrieren hans på rett spor.....Tror jeg hadde likt han hvis vi absolutt skal få en spiss til, dessuten er mannen nesten gratis regner jeg med.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Spillere jeg ønsker:

 

 

Sebastien Frey - parma

 

Shawn Wright Phillips - man city

 

Adriano - inter

 

.."beckham"..kanskje.. - real madrid

 

Og alltid ønsket meg Raul da, ikke at det skjer da.

 

ps: ble litt lei meg for at vi ikke kjøpte Arjen Robben..

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus

Kunne tenkt meg å sjå Rafael van der Vaart i Arsenal-drakta neste sesong. Stor spelar med eit enda større potensiale. Har sjølv sagt at han forlater Ajax ved sesongslutt, noko som absolutt er gode nyheiter. Vi bør slå til der, punge ut med det Ajax vil ha for han, blir neppe, etter det eg har høyrt, så veldig mykje uansett. Rask og teknisk, vil absolutt passe godt inn i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg å sjå Rafael van der Vaart i Arsenal-drakta neste sesong. Stor spelar med eit enda større potensiale. Har sjølv sagt at han forlater Ajax ved sesongslutt, noko som absolutt er gode nyheiter. Vi bør slå til der, punge ut med det Ajax vil ha for han, blir neppe, etter det eg har høyrt, så veldig mykje uansett. Rask og teknisk, vil absolutt passe godt inn i Arsenal.

9491[/snapback]

 

Han er visstnok på vei til Hamburg.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...