Jump to content
ashcole3

Hvilke nye spillere ønsker dere?

Recommended Posts

Det er lov å drømme om det du skriver , men tenk deg det marerittet når du våkner og ser lagoppstillingen 🙂

Nevnt i overgangstråden, men ønsker meg en overgang til en mer dynamisk 4-3-3 enn den variasjonen vi spiller med en klassisk 10-er. Det er praktisk talt ingen lag som spiller med en slik "spesialist" lenger, og det er kanskje ikke så rart.

Det er greit at Wenger tilpasset laget til Cesc og Özil med denne formasjonen, men dessverre så produserer ikke sistnevnte lenger og da blir det litt dumt i mine øyne å fortsette å tviholde på det.

Håper derfor vi går mer over til en 4-1-2-3 som vi så i 10/11 sesongen når Song briljerte som anker på midten, men denne gangen med Torreira som ankerpunkt. Problemet er vel at vi mangler en midtbanespiller eller to for å få dette til å bli en mer dynamisk midtbane enn hva vi har pdd.

To spillere jeg virkelig kunne tenkt meg er Denis Zakaria fra Xhaka sitt gamle lag Mönchengladbach og James Maddison fra Leicester. Førstnevnte har jeg maset om i noen år nå, men han har fortsatt den gode trenden og blir bare bedre og bedre. Maddison har alltid vært en spiller som har gått litt under radaren frem til det siste året, men han er utvilsomt en veldig god spiller som hadde passet ypperlig inn hos oss.

Leno
Bellerin - Sokratis - Luiz - Tierney
Torreira
Zakaria - Maddison
Pepe - Aubameyang - Martinelli

En av de spillerne jeg virkelig ønsket meg til klubben, Ziyech, har gått til Chelsea. Veldig synd at han går til vår londonrival! Kommer til å gjøre det sterkt i PL, det er jeg overbevist om.