Jump to content

Tony Adams


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Kanskje den største.

Eneste konkurrenter er kanskje Henry og Chapman, Bergkamp eventuelt.

Og så Wenger når han en gang skulle slutte.

Wenger, Bergkamp, Henry, Chapman, Tony, slik er min mening, men skal sies at jeg er dominert av at jeg begynte å følge med på starten av 2000-tallet og de tre jeg satt først har vært best i perioden jeg har fulgt med.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

En særdeles åpen Mr Arsenal om drikkingen, titlene og hvorfor Wenger er en dårlig taper

 

http://www.talksport...d-loser-184110?

 

Morsomt og åpenhertig intervju. Anbefales for supportere i alle aldre.

 

Helt på slutten snakker Big Tone om spillerflukten de siste årene, og sier at "Dein og co" alltid sørget for at kontrakter ble forhandlet lenge før det kun var igjen et år av den gjeldende.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Bare skriver dette her siden den andre tråden ble stengt: (Men respekter zaldors oppfordring om å stoppe persondiskusjonen)

 

Har ikke fått med meg at det var blitt så stor diskusjon rundt det skrev før nå.

 

Det jeg skrev om Adams i den andre tråden, var nok over grensa og det kom kanskje også litt feil ut. Selvfølgelig er ikke Tony Adams noen cunt, han er en legende her, kanskje den aller største gjennom tidene. Det respekterer jeg. Likevel står jeg på det jeg skrev om oppførselen hans i media den siste tiden. Jeg liker slett ikke måten han har opptrådt på. For eksempel var angrepet på Bould/Wenger i september helt absurd. Han er en legende i Arsenal, og Arsenal for øyeblikket trenger all hjelp og støtte som klubben kan få. Og igjen må jeg bare spørre:

 

Hvordan skal det hjelpe Arsenal at kanskje tidenes største Gunners-profil går så hardt ut mot Wenger i det som allerede er en svært vanskelig periode? Hadde det ikke vært bedre om han viste sin støtte og tillit til manageren og klubben? Jo, selvfølgelig...

 

Hva prøver han å oppnå med uttalelsene sine? Er det et indirekte forsøk på å skvise seg selv inn i managerstolen på Emirates? Håper aldri Adams blir manager i Arsenal.

 

En fantastisk spiller, men akkurat nå for tiden er det lite med han som imponerer meg...

Link to comment
Share on other sites

Bare skriver dette her siden den andre tråden ble stengt: (Men respekter zaldors oppfordring om å stoppe persondiskusjonen)

 

Har ikke fått med meg at det var blitt så stor diskusjon rundt det skrev før nå.

 

Det jeg skrev om Adams i den andre tråden, var nok over grensa og det kom kanskje også litt feil ut. Selvfølgelig er ikke Tony Adams noen cunt, han er en legende her, kanskje den aller største gjennom tidene. Det respekterer jeg. Likevel står jeg på det jeg skrev om oppførselen hans i media den siste tiden. Jeg liker slett ikke måten han har opptrådt på. For eksempel var angrepet på Bould/Wenger i september helt absurd. Han er en legende i Arsenal, og Arsenal for øyeblikket trenger all hjelp og støtte som klubben kan få. Og igjen må jeg bare spørre:

 

Hvordan skal det hjelpe Arsenal at kanskje tidenes største Gunners-profil går så hardt ut mot Wenger i det som allerede er en svært vanskelig periode? Hadde det ikke vært bedre om han viste sin støtte og tillit til manageren og klubben? Jo, selvfølgelig...

 

Hva prøver han å oppnå med uttalelsene sine? Er det et indirekte forsøk på å skvise seg selv inn i managerstolen på Emirates? Håper aldri Adams blir manager i Arsenal.

 

En fantastisk spiller, men akkurat nå for tiden er det lite med han som imponerer meg...

 

dette er jo fair enough å mene, selv om mange kanskje er uenige. Hvorfor skrev du ikke det med en gang istedenfor å bruke slike tåpelige karakteristikker som c-ordet?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 years later...

Big Tone var en av mine største favoritter da han var aktiv, dessverre så virker det som at han som "pensjonist" tror at han er like "stor" på sidelinjen som på banen. Det er egentlig trist å se "pensjonisten" Tony Adams.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...