Jump to content

Arsenal Kjendiser


Haraldac

Recommended Posts

Guest Ruben_The_Gooner
Det er mange kjhepestore kjendiser som støtter Arsenal. For rkesmpel Mia Hundvin.

9881[/snapback]

 

Sikker på det? har lest minst eit intervju med Mia der ho har sagt at ho er spursfan...

 

men Guro Fostervold er Gooner.

10020[/snapback]

 

Spursfan? Du er jo morsom. Haha.

10110[/snapback]

 

morsom? nei, dønn alvorleg.

dette er henta frå eit nettmøte som Mia Hundvin var med på på vg nett:

Hei Mia !!!Ser du på fotball???Hva med Liverpool???beeeeeeeeeessssstEnig??Fotballgal

 

:

Liverpool suger! Tottenham er laget mitt. Har møtt både Gazza og Lineker i deres storhetsdager.

 

mvh Stian

10192[/snapback]

 

Det tror jeg ærlig talt ikke på. Jeg vil tro at dette er en absurd form for ironi. Hun sier Tottenham, men mener Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply
Bin Laden er Arsenal fan, ja. Owen Wilson og. Faktisk Barbro frå "Farmen", visst ein kan kalle ho nokon kjendis da....

9672[/snapback]

 

Bin Laden var visstnok på flere Arsenal-kamper mens han studerte i London, derav ryktene...

 

Det er mange kjhepestore kjendiser som støtter Arsenal. For rkesmpel Mia Hundvin.

9881[/snapback]

 

Sikker på det? har lest minst eit intervju med Mia der ho har sagt at ho er spursfan...

 

men Guro Fostervold er Gooner.

10020[/snapback]

 

Guro er vel drømmedama kort sagt !!

Når det gjelder Mia, kjenner jeg henne rett, så er vel hun både Arsenal-fan og Spudz-fan, eller hva? :) :D :huh:

 

Men vi må ikke glemme Halvar Thoresen. En av Norges beste fotballspillere gjennom tidene. Han er, såvidt meg bekjent, fortsatt den mestskårende utlending i Nederlands æresdivisjon. (Foran Romario, Ronaldo, Kezman osv) - og Arsenal-fan...

Generalsekretær i NFF, Karen Espelund må vi heller ikke glemme.

Link to comment
Share on other sites

En tidligere utgave av FHM hadde et bilde av Triana Iglesias i Arsenal drakt....relativt lettkledd, det gjør ho ikke nødvendigvis til Arsenal-fan, men bildet var bra <_<

11834[/snapback]

 

Hvilket nummer var det? Har de fleste, men kan ikke huske å ha sett det bildet.. Og det ville jeg nok husket ;)

Link to comment
Share on other sites

En tidligere utgave av FHM hadde et bilde av Triana Iglesias i Arsenal drakt....relativt lettkledd, det gjør ho ikke nødvendigvis til Arsenal-fan, men bildet var bra :huh:

11834[/snapback]

 

Hvilket nummer var det? Har de fleste, men kan ikke huske å ha sett det bildet.. Og det ville jeg nok husket :huh:

11850[/snapback]

 

 

husker ikke helt...du kan jo gå inn på hjemmesiden deres og sjekke. Var vel 3-4 måneder siden....Bildet er konge!!

Link to comment
Share on other sites

En tidligere utgave av FHM hadde et bilde av Triana Iglesias i Arsenal drakt....relativt lettkledd, det gjør ho ikke nødvendigvis til Arsenal-fan, men bildet var bra :huh:

11834[/snapback]

 

Hvilket nummer var det? Har de fleste, men kan ikke huske å ha sett det bildet.. Og det ville jeg nok husket :huh:

11850[/snapback]

 

 

husker ikke helt...du kan jo gå inn på hjemmesiden deres og sjekke. Var vel 3-4 måneder siden....Bildet er konge!!

11865[/snapback]

 

agree!! :D

Link to comment
Share on other sites

;) Hvis noen husker den mildt sagt fantastiske TV-serien "Venner & Fiender"(!) som gikk på TV-Norge, og samtidig husker jenta som spilte den opprørske tenåringsjenta Mille - så kan jeg informere om at jeg har sett henne avbildet i kun Arsenal-trøye og truse, hvis det skulle være av interesse..... :D :D
Link to comment
Share on other sites

;) Hvis noen husker den mildt sagt fantastiske TV-serien "Venner & Fiender"(!) som gikk på TV-Norge, og samtidig husker jenta som spilte den opprørske tenåringsjenta Mille - så kan jeg informere om at jeg har sett henne avbildet i kun Arsenal-trøye og truse, hvis det skulle være av interesse..... :D  :D

12075[/snapback]

 

 

Jepp, det er Triana Iglesias!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Når det gjelder Mia, kjenner jeg henne rett, så er vel hun både Arsenal-fan og Spudz-fan, eller hva? B)  ;)  ;)

11739[/snapback]

 

Lett den beste linja i denne tråden så langt :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Terje Skarsfjord er gooner, det samme er hjernen bak verdens mest geniale band; Roger Waters fra Pink Floyd. -----------------------> (nest til høyre bakerst)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest tretten06

Må jo si jeg lo litt da jeg leste et av de første innleggene i tråden da; Tim Sherwood OG Chris Coleman er Gooners!

Sikkert resten av Spudz og! :blink:

Lider nok av minderverdighetskomplekser hele gjengen...

Også tror jeg sikkert Philipe Christinaval (han i monaco) har en liten AFC fan i magen :P

Link to comment
Share on other sites

Bin Laden er Arsenal fan, ja. Owen Wilson og. Faktisk Barbro frå "Farmen", visst ein kan kalle ho nokon kjendis da....

9672[/snapback]

 

BIN LADEN!? Hvor har du hørt det fra? Jeg tviler ikke...

9684[/snapback]

Det har stått flere steder bla annet i Aftenposten en gang. Han har visstnok vært på flere kamper på Highury. Da er vi ihvertfall trygge. ikke MANU

9685[/snapback]

 

ja, vi ringer han og spør om han kan bombe Old Trafford.

9707[/snapback]

Trenger ikke det. GLAZER gjør det for oss..mohaaaa

9709[/snapback]

 

hehehehehehehehehe.........................

9777[/snapback]

 

HAHA! Han ville sikkert gjort det hvist non hadde ringt å spurt.....

Men da får du politiet på døra hvist dem finner ut at du oppfordra han til å bombe svina!

Men dere kan godt ringe han å spørre om han kan bombe old trafford i en ManUUU - Chelsea kamp..

HAHAHAHA!

9911[/snapback]

 

 

.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...